انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دوربین در سلاح بادی و گلوله زن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-06-11 08:19 AM)ilka نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام و ممنون نهایتا هفتصد هزار تومان دوربین رویال کسی میشناسه؟Khansariha (215)
سلام
قبلا شنیده بودم یک دوربین چینی طرفای 650 هست که روی گلوله زنی جواب میده ولی ریتایکلش ساده(همون + دوربین)هست و امکانات خیلی کمی هم داشته.Khansariha (226)
و یک مورد دیگه ای هست که اگه بشه پیدا کرد اونم روی برنو راحت جواب میده و دوربین های دراگانوف(قناصه)هست.ولی هیچ قیمت جدیدی ازشون ندارم و قیمتی که دارم برای 1 سال و نیم پیش هست و ان موقع در حدود قیمت مد نظر شما بود ولی بعضیا همون زمان بعضا تا 2 تومن قیمت میدادند.Khansariha (367)
و در مورد اخر همین دوربین های لیپرز و سنتر هست که با این حدود بودجه میتوانید لیپرز 6-26*50 تهیه بفرمایید(زوم متغیر از 6 تا 24 و دهنه 50 میلیمتری) که از لحاظ امکانات از 2 نمونه قبلی امکانات بیشتری داره ولی شفافیت را نمیدانم.Khansariha (226)
موفق باشینKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
دوربین بوشنل 3*9*40 چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Khansariha (226)
(2014-06-11 09:17 PM)ilka نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین بوشنل 3*9*40 چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Khansariha (226)

زومش خیلی کم میشه
(2014-06-11 09:17 PM)ilka نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین بوشنل 3*9*40 چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Khansariha (226)
اگه از بوشنل های اصل باشه عالی هست.Khansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)
ولی اگه از این چینیا(که زیاد گرون هم نیست)باشه بهتر هست اصلا روش فکر هم نکنید.چون مهمون یک شلیک هم شاید نباشه و بعدش باید یک مشت فلز و شیشه جمع کنید.Khansariha (172)
اما فکر نکنم بوشنل اصل زیر 2،3 تومن پیدا بشه!!!Khansariha (226)
بهترین دوربین ها همون زاوارسکی،اشتاینر و ... هست ولی خوب خیلی خیلی بیشتر از بودجه شما هستند.Khansariha (172)
البته به غیر از مواردی که گفتم یک احتمال دیگه هم هست(که نیازمند اشنا و ... میباشد)،اگه بتوانید از افغانستان و یا از باقی مانده های تجهیزات امریکایی ها توی عراق تهیه بکنید خوبه،ولی بازم نمیشه روش حساب کرد چون که عراق پر شده از جنس های جور وا جور و جنس های اصل دیگه نیست و از افغانستان هم که خبری ندارمKhansariha (266)Khansariha (266)Khansariha (266)
اقا جواد توی گلوله زنی ان قدری که شفافیت و ... مهم هست زوم مهم نیست،چون مثلا دوربین دراگانوف(که تازه یک اسلحه دور زن هست)زومش فقط 4 و دهانش 24 میلیمتر ولی شفافیت لازم را داره.و دوربین های گلوله زنی به همین علت نیازمند تراش خوب عدسی ها هستند که باعث میشه قیمت دوربین های گلوله زنی خیلی زیاد بشه.Khansariha (256)
و لازم به ذکر هست که برای بادی ها از این جهت زوم بالا استفاده میشه چون باید اهداف خیلی کوچکی را به نسبت گلوله زنی مورد هدف قرار بده و از همین جهت زوم بالا دارند.و از طرفی چون برد تیراندازی تفنگ های بادی محدود هست برای همین شفافیت بسیار بسیار بالا نیاز ندارند ولی بازم بعضی از نمونه ها شفافیت بالایی دارند.Khansariha (399)
موفق باشینKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
ممنون از راهنمایی نظرتون در مورد این دوربین چیه؟؟؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اگه واسه برنو میخواین به هیچ وجه به درد نمیخوره اخه برادر این دوربینو روی pcp با قیمت 1500 نمیندازن چه برسه به برنو به هر حال رو برنو جواب نمیده و اگر بودجتون زیر 1 میلیون هست تنها انتخابتون سنتر و لیپرز هست یا 4-16-*40 به قیمت 460 تومن یا 6-24*50 به قیمت 650 تومن متاسفانه بهتر از این موارد انتخاب دیگه ای ندارین.
ممنون dieselpower
ولی اینو قیمت داده یک میلیونKhansariha (290)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

ضمنا عکس دوربین هایی که معرفی کردید و مشخصاتشو ندارید؟
پیشنهاد من سنتر 40*16-4 هست نسبت به لیپرز رتیکل ظریفتری داره ،یک پایه وارن یک اینچ هم بگیری جمعا زیر یک تومن درمیاد .
خواهش میکنم
نه داداش بوشنل اصل این قیمت نیست ار این دوربین بگذر برادر
مشخصات این دوربینها که عرض کردم توی همین سایت زیاد هست اما اوناش که به کار شما میاد ضد ضربه وضد اب و ضد بخار بودنشون هست چراغ دار هستند و تنظیم پارالکس هم دارند و تاکتیکال هم هستند که برای مثال این دوربینی که شما عکسشو گذاشتی هیچکدوم از اینا که عرض کردمو نداره
ممنون پایه وارن یک اینچ چیه؟
لینک مرجع