انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دوربینهای شکاری
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-02-02 08:38 PM)KAMRANNN نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بنده دوربینی مد نظرم هست که دید مستقیم(roof) باشه و دهانه اش حداقل 40 باشه، دوستان لطف کردن برند و مارک دوربینو گفتن که تقریبأ همه با این برندها آشنا هستن من یک نام با ذکر مشخصات جزءی از شما اساتید میخوام که راهنمایی فرماید. تشکر از لطفتان

با سلام
استاد نیستم ولی شما میتوانیدمئوپتا بخرید چون نسبت به قیمتش کیفیتش خوبه یعنی ارزش پولی که پرداخت میکنید و داره بعد میتونید به ونگارد هم فکر کنید اونم خوبه
(2014-02-06 10:22 AM)Vicxtor نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-02-02 08:36 PM)mohandesjavid نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان گرامی
چند تا سوال کارشناسی داشتم از اساتید فن محترم:
در مورد کیفیت دوربین الصغر 2 چه می گین؟
اصل آلمان بودنشا از کجا میشه فهمید؟
قیمت 850 الی 900 تومان خبه برا فابریکش؟

آقای مهندس، دوربین های اشتاینر (همون اشنایدر قدیم) تقلبی ندارن [مثل دیانای آلمان]
و اگه هم چینی باشن اسمشون فرق میکنه و مثلا میگن تحت لیسانس آلمان تولید شده...
اون مدلی که شما قیمتش رو فرمودید با اون قیمت، من از نمایندگیش (شرکت ساداتسان بینا که نمایندگی زایس هم هست) ۱۰ روز پیش پرسیدم گفتن ۱/۴۵۰/۰۰۰ تومن (که البته همین مدل یک سال پیش بود ۴۵۰ هزار)؛ پس با این حساب فابریک نیست و یه چیز دیگه هست.
Khansariha (8)

دوستان
از آن جایی که تو کار دوربین اشتاینر هستم مدتیه کشور های جنوب شرقی مثل اندونزی و سنگاپور فعالیت های مشکوکی می کنند و دوربین هایی با یرند های اشتاینر-زایس و ....باقیمت هایی بسیار پایین تر از آمریکا ارائه می کنند و در خود آمریکا هم جنساشون نفوذ کرده
نمی دونم ایران چه وضعیتی فعلا داره

دوربین ها کاملا مشابه اصل هستند
ضمنا فکر نمیکنم این نمایندگی که داخل ایران هست(سادات سان بینا) رسمی باشه چون اثری از ایران در لینک زیر نیست


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.




شاید نمایندگی نمایندگی باشه
اقا دوربین خیلی خوب میخواین با اقا مسیح یه مشورتی بکنین یادمه چند وقت پیش دوربین دوچشمی داشت خیلی خیلی بهتر از الصغر و با قیمتهای خیلی خوب
با سلام به دوستان به نظر شما با 300 الی 350. چه دوربین دو چشمی خوب میشه گرفت؟
با سلام به دوستان و اساتید بزرگ خیلی ببخشید این سوال رو میپرسم منظور از این اعدادی که میگید چیه مثلا 30*8؟؟؟؟Khansariha (8)
قدرت زوم متغیر از 8 تا 30 برابر ! Khansariha (8)
8 بیشینه زوم دوربین رو نشون میده و 30 هم دهنه ی دوربین هست که به میلیمتره،30 یعنی اینکه قطر دهنه30میلیمتر یا 3 سانتهKhansariha (8)
(2014-02-06 08:00 PM)starter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام به دوستان و اساتید بزرگ خیلی ببخشید این سوال رو میپرسم منظور از این اعدادی که میگید چیه مثلا 30*8؟؟؟؟Khansariha (8)

زوم 8 برابر ثابت
دهنه دوربین 30 میلیمتر

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
یعنی اجسام را 30 برابر بزرگتر میکنه؟؟
خیر دوست عزیز؛همونطور که عرض کردم 30 دهنه ی دوربین هست.
زومش 8هست.
لینک مرجع