انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دوربینهای شکاری
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
ممنونم اسمان عزیز
دوستان کسی اگه اطلاعاتی داره در باره این دوربینها راهنمایی کنه کدوم مارک بهتره؟؟؟
دوربین مارک هاوک هم بود که عکس ازش ندارم
سلام خدمت دوستان عزیز ...
خواهشا راهنمایی بفرمایین .. میخوام یه دوربین به عنوان هدیه برای مادرم بخرم چون خیلی دوست داره از طبقه بالا از آشپزخانه مناظر و خیابون رو ببینه .. دقت کنید برای خودم نیست و برای شکار هم نیست یعنی زیبایی خود دوربین و وضوح تصویر (چون چشمش ضعیفه) و راحتی در استفاده خیلی مهمه ... قیمت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ چه گزینه هایی دارم .. لطفا نام برند و مدل رو بهم بگین ..اگر دوستی عکسش رو هم برام گذاشت که خیلی من رو شرمنده کمکش کرده ... و لطفا یه مغازه معتبر تو تهران معرفی کنید که قیمتهاش منصفانه باشه .. راستش من خیلی از دوربین سر در نمیارم
کاش مادرم تفنگ بادی یا دوربین تفنگ میخواست Khansariha (219)
منتظر راهنماییهای اساتید هستم
(2015-09-23 09:03 PM)Neo نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام خدمت دوستان عزیز ...
خواهشا راهنمایی بفرمایین .. میخوام یه دوربین به عنوان هدیه برای مادرم بخرم چون خیلی دوست داره از طبقه بالا از آشپزخانه مناظر و خیابون رو ببینه ..
.........
سلام به همه عزيزانKhansariha (8)
دوست عزيز فكر كنم بجاي گشتن بين دوربين هاي ارزون چيني درجه n راحت تره از اينجا خريد كنين و چون براي شما ميدان ديد مهم هست و ارزوني و وزن هم مهم نيست اون مدل 10در50 به قيمت 200 تومن گزينه نسبتا خوبي هست
تا نظر دوستان چي باشه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



---------------------------------------
دوست عزيز جناب jonoobi
ونگارد 8 در 30 تقريبا همين مدل طرح استتار را يكي از دوستان داره كه پارسال خريد حدود 700 و بجز وزن كه كمي سنگين بود بقيه موارد مخصوصا وضوح تصويرش خوب بود.روي كارتن هم ساخت چين نوشته بود(محمد اقا با كاربريtaktaz)
اما شما خودتون اونجا هستين و از نزديك ميتونين جنس و كيفيت را ببينين .و مقايسه بهتري داشته باشين

حق نگهدارKhansariha (8)
(2015-09-14 02:29 PM)jonoobi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
میخام یه دوربین بخرم به نظر شما بین مارکهای ونگارد ، هاوک و بوشنل کدوم کیفیتشون بیشتره؟؟؟
بوشنل,اگر اصل باشه
سلام .. دوربینهای مارک صا ایران نسبت به قیمتشون (حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰) برای استفاده آماتور مناسب هستن ؟؟
قبلا هم عرض کرده بودم مورد استفاده چی هست
(2015-09-25 04:54 PM)Neo نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام .. دوربینهای مارک صا ایران نسبت به قیمتشون (حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰) برای استفاده آماتور مناسب هستن ؟؟
قبلا هم عرض کرده بودم مورد استفاده چی هست

سلام
دوربینهای صا ایران تولید چند سال پیش خیلی خوبند خود من یکی 7*42 را هم برای شرکتمون و هم برای خودم خریدم .درسته ضد آب و ضربه نیست ولی کیفیتش بهتر از حد انتظار بود . دو سال پیش میخواستم برای یه فامیلمون8*40 بخرم وقتی تست کردم اینقدر کیفیتش پایین اومده بود که اصلا ارزش خریدن و خسته کردن چشم را نداشت . الان را نمیدونم ممکنه خوب یا بدتر باشه. اون سری قدیمیها مارکهش چاپی بودن نه چسبی و تولید صنایع اپتیک اصفهان.
توصیه میکنم سایتی خرید نکنید و خودتون ببینید و تست کنید موقع تست هم روز باشه و سعی کنید روی چند تابلو و نوشته در فاصه های مختلف و دور بندازید و بخونید تا وضوحش را متوجه بشیدو همینطور روی تابلو هایی با زمینه سفید تا دستتون بیاد که ایا تصاویر به سبز یا آبی متمایل میشن یا نه.چون خیلی از دوربینهای ارزون قیمت درسته تصویر را بزرگ میکنند ولی در عین حال تار میشه و جزئیات بیشتری را نشون نمیده . در واقع به هیچ دردی نمیخورن جز خسته کردن چشم .
با سلام خدمت دوستان

آیا از دوستان حاضر در انجمن کسی اطلاعی در مورد دوربین دوچشمی با مارک gambit دارد ؟ یعنی اینکه ساخت کدام شرکت و کدام کشور است و کیفیت آن به طور کلی چطور است ؟
اقا نظرتون راجب این مدل چیهhttp://saoptic.ir/index.php?route=product/product&product_id=107

ارزش خرید داره?
سلام دوستان عزیز .خواستم نطرتون رو در مورد قیمت و کیفیت دوربین 6×24 ماوزر بدونم . اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم
[تصویر: bg_prd_2eb0ad30-64d5-4fc0-9da8-6702b494c96d.bmp]
[تصویر: dQs9VRgIf.2.jpg?lm=1446131457]
[تصویر: dQs9VRgIf.1.jpg?lm=1446131457]
[تصویر: dQs9VRgIf.jpg?lm=1446131457]
(2015-10-31 01:42 PM)flower نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان عزیز .خواستم نطرتون رو در مورد قیمت و کیفیت دوربین 6×24 ماوزر بدونم . اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم
.....................................
سلام خدمت دوستان و flower عزیز
یه نظر کلی من در مورد دوربین دارم و اینه که بهترین دوربین حتما باید از نزدیک ازمایش بشه تا بشه روش اضهار نظر کرد جتی دوربین های مارک هم ممکنه بنا به ذلایلی در طی مسیر حمل و نقل ضربه ببینن یا حتی از همون کارخونه عیب داشته باشن یکی از دوستان که چند سال قبل برام یه دوربین صا ایران خرید شخصا گفت اولین نمونه که اورد و امتحان کردم کمی دچار دوبینی بود لذا عوضش کردم و رفت یکی دیگه اورد
یه ضعف هم دوربین های این رده نمونه شما دارن و اون هم در قسمت بازوهای چشمی هست که با اندک فشار یا ضربه شدیدا ضربه پذیرن
لذا سعی کنین دوربین رو حتما از نزدیک ببینین و ازمایش کنین
تشکر
امیدوارم خرید خوبی داشته باشینKhansariha (8)
لینک مرجع