انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دوربینهای شکاری
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
داداش گلم بالا در همین صفحه عکس دوربین خودم را گذاشتم

من شاگرد شما هستم ولی شعار بنده اینه که در خرید لوازم شکار کلی یکبار پول وجنس خوب وخیال راحت چون جنس بد هم اعصاب رو بهم میریزه وهم پولت را ریختی بیرون وهم دوباره باید بری پول بدی وجنس خوب بگیری

مخلصیم Khansariha (8)Khansariha (8)
دوربین شما رو دیدم استینر هست کارش خوبه
کوچیک و عالیه در ضمن سرور مایی
در خدمتگذاری حاضرم Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
دوستان اینهم کاتلوگ شرکت لایکاست که به اعتقاد بعضیها بهترین و مقاوم ترین دوربیهای جهان رو تولید میکنه
امیدوارم خوشتون بیاد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جالب بود ممنون از زحمت شماKhansariha (8)Khansariha (8)
سلام

نقل قول :دوستان اینهم کاتلوگ شرکت لایکاست که به اعتقاد بعضیها بهترین و مقاوم ترین دوربیهای جهان رو تولید میکنه


دوربین های دوچشمی لایکا از نظر اپتیکی از بهترین ها(4-3 برند برتر) هستند،اما از نظر مقاومت در عین حال که رتبه بالایی دارند اما از بهترین ها نیستند.
اگه مدلي باشه كه بدون اصليش فلزيه مي ارزه.من چن وقت قبل يه دونه از اينا رو تعمير كردم واقعا كيفيتش از دوربين بوشنل خودم بهتر بود وضوحشم خيلي خوب بود البته نبايد انتظار مقايسه با دوربين زايش يا سواروسكي رو داشته باشيد !.توجه داشته باشيد كه مدلهايي از دوربين صنايع اپتيك اصفهان هستند كه بدنه اصليشون پلاستيكي و سبكتره
اما اين بدنه فلزيها يكم سنگينتر و هستند بنظرم با اين قيمت چيزي بهتر نميتونيد پيدا كنيد
فراموش نكنيد اگه يه بار اتفاقي روي لنز دوربين سواروسكي هبيشت خط بيفته شايد يه عمر اين ضدحال رو فراموش نكنيد!!و بدونيد دوربين شكاري تو كوه و كمر و دشت و دمن استفاده ميشه بنابر اين احتمال آسيب ديدنش هميشه وجود داره پس خيلي زياد هزينه نكنيد
نميگم دوربين چيني بخريد!!ميگم ارزونترين جنس با كيفيت بالا رو بخريد
فراموش نكنيد لنزها و منشور اين دوربينهاي ايراني تو ايران توليد نميشه!مهمترين قطعاتش خارجي هستند و به گفته يكي از افراد مسئول غرفه اين شركت ساخت آلمانه!
با استاد عزیز و ارجمند موافقم ولی شکار یکی از کارهای پر هزینه است

ولی بعضی اوقات یک جنسی میبینید که با هزینه کم جوابگوی شما در ان رنج قیمت هست پس نیازی به هزینه کردن زیاد نیست و در همان رنج بهترین را تهیه کنید همانطوری که استاد عزیز در بالا بیان کردندKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
سلام خدمت همه دوستان

یک خواهشی داشتم از دوستانی که در شهر یا استانهای مرزی سکونت دارند و به بازارهای این مکان ها دسترسی دارند که دوربین دوچشم اصل و خوش قیمت اماری ازش دارند در این بازار ها ؟؟


یک مدت پیش درباره بازار کالاهای روسی در آستارا یک چیزایی شنیدم که دوربین های شکاری خوب هم درش با قیمت خوب یافت میشه ، کسی از دوستان تا حالا به این بازار رفته و خبری از این قلم کالا در اونجا داره؟؟ سایر دوستان هم در استانهای دیگه مثل کردستان و ... اگر خبری دارند ممنون میشم در اختیار بنده و سایر دوستان بگذارند.
نگاهی به یک دستاورد مهم اپتیکی در ایران (به نقل از مشرق)
دوربین دید در شب خلبانی مدل شباهنگ
این سیستم یکی از آخرین ابداعات صنایع اپتیکی جمهوری اسلامی ایران است و به خلبان بالگردها توانایی پرواز درشب را اعطاء می کند. این دوربین ها قابلیت نصب بر روی کلاهک های استاندارد خلبانی و چرخش و حرکت در زوایای مختلف را دارا هستند.
وزن این سیستم تنها 550 گرم بوده و برای فعالیت به تنها 2 عدد باطری قلمی احتیاج دارد. این دوربین از میدان دید 40 درجه بهره می گیرد و از دمای 51- تا 45+ قابلیت انجام عملیات را داراست.
[تصویر: 81323_978.jpg]
برای پی بردن به اهمیت هر چه بیشتر این سامانه می توان به استفاده بسیار زیاد نیروهای غربی از بالگردها خود در شب در سالهای اخیر اشاره کرد؛ امری که بدون استفاده از دوربین های دید در شب غیرممکن بود.
ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که امروزه بالگردها به بخش جدایی ناپذیری از عملیاتهای ناتو در افغانستان تبدیل شده اند و با نگاهی به تجربه شوروی سابق در مراحل اولیه جنگ افغانستان و عدم تجهیز بالگردهای روسی به سیستم های دید در شب، مشکلاتی را برای پشتیبانی از نیروهای روسی به وجود آورد موجب شد تا هم روسها و هم غربی ها در بالگردهای جدید خود مثل Mil28 و یا AH64 از سیستم های دید در شب استفاده کنند.
سرهنگ احمد آبادی فرمانده پایگاه هوانیروز در اصفهان در تاریخ 27 فروردین 1389 در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس از تجهیز بالگردهای هوانیروز به سامانه های دید در شب خبر داده بود که این دوربین می تواند یکی از این سامانه ها باشد.

برای مقایسه دوربین دید در شب شباهنگ با محصولات سایر کشورها نیز می توان به دوربین دید در شب نسل سوم NVS6 ساخت شرکت مشهور کانادایی NEWCON OPTIK اشاره کرد که به مانند دوربین ایرانی دارای وزنی در حدود 550 گرم بوده و از دو باطری قلمی برای شارژ بهره می برد. میدان دید این دوربین نیز در حدود 40 درجه است.

این شرکت با بیش از دو دهه سابقه با نهادهای نظامی و غیرنظامی بیش از 60 کشور جهان در ارتباط بوده و همپایی تکنولوژی ساخته شده در کشورمان با تجهیزات این کارخانه مدرن غربی می تواند مصداقی روشن از رسیدن تکنولوژی دفاعی کشورمان به سطح برتر جهان باشد و از این پس دشمن باید در معدلات خود، ارتقاء توان بالگردهای کبری را به دیگر توانمندیهای نیروهای مسلح اضافه کند..
لینک مرجع