انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دوربینهای شکاری
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2011-09-18 04:43 PM)unique نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همین اقای نجومی پور نمایندگی دوربینهای چینی صاایران هستند و با تمام قواالبته با هماهنگی خود شرکت بزرگ صاایران قصد جمع کردن پول دارند و به کیفیت و رضایت مصرف کننده وابروی خودشان اصلا کاری ندارند.
دوربین sky visual را در کارتنی که عکس سی و سه پل دارد گذاشته و میفروشد.
اگر دوربین صاایران قدیمی که روی خود دوربین به حروف انگلیسی به صنایع اپتیک اصفهان اشاره کرده و اسمی از اسکای ویژوال روی ان نیست بخرید که سری قدیم است.
البته اظهار میداشتند که تولیدات نظامیشان را با برداشتن رتیکل و میلدات با قیمت حدودا450هزار تومن برای 42*7 عرضه میکنند.که فکر میکنم همانها صاایرانی باشند.
سلام unique عزیز
دوربینی که سفارش دادم الان یک هفته است که به دستم رسیده به نظر من دوربین خوب و با کیفیتی است . البته من زیاد با دوربین های دیگه کار نکردم ولی اگه میشه ایرادات این دوربین رو بگین شاید مدل شما ایراد داشته باشه . خداییش من با این قیمت ازش راضیم . تو مسافت های دور هم حتی کیفیت خیلی خوب و تصویر شفافی میده .
منتظر نظر شما هستمKhansariha (8)
اشكالات اين دوربينها شامل كيفيت ظاهري بد خود دوربينه كه از اون ميله وسط كه به خودشون زحمت ندادن يه خورده صاف وتراشكاريش كنن گرفته تا نيمه باز موندن وبسته نشده پيچهاست.
عيب دومشون هم شفاف نبودن دوربينه.حتما با يه دوربين اسم ورسم دار مقايسه كنيد.
روي دوربين شما هم sky visual نوشته؟يا نوشته شدهindustrial optic isfahan ؟
آقای یونیک دوربین بنده هیچ عیب ظاهری نداره و تصویر همونطور که گفتم کاملا شفاف است
روی دوربین ویژوال اسکای نوشته . ولی فکر کنم ایراد از دوربین شماست . دوربین من 40*8 و یکی از آشنایان مستقیما از نمایندگی اصفهان خریده و برام آورده . بهترین راه برای مشخص شدن موضوع اینه که بچه های اصفهان زحمت بکشن و برن نمایندگی و دوربین رو بررسی کنن مخصوصا آقا علیرضا (آقاجون) که قصد خرید این دوربین رو هم داشتن Khansariha (8)

آقای یونیک اگه امکان داره یک عکس از اون میله وسط که میگین بزارین . دوباره دوربین رو بررسی کردم واقعا ایرادی نداره و بسیار خوشدست و خوش تراشه . به نظر من تنها ایرادش شل بودن درپوش های لنز است که اصلا موضوع مهمی نیست و مشکل با یک لایه نازک چسب سیلیکن (چسب آکواریوم )حل میشه همین . منتظر عکس از دوربینتون هستم Khansariha (8)
با سلام خدمت دوستان خوبم
من هفته گذشته یه ماموریت اداری به اصفهان داشتم و از این موقعیت استفاده کرده و سری به فروشگاه دید آسمان زدم.
چند تا از دوربین هارو از جمله مدل های :
7 * 35 و 7 * 50 و 8* 40 رو برسی کردم.ابتدا بخاطر وضوح بالای مدل 7 * 50 خواستم اونو انتخاب کنم و وقتی سفارش دادم و از تو کارتونش در آوردم دیدم که یکی از عدسی ها ی شیئی کج شده و دوبینی داره. به صاحب فروشگاه نشون دادم فورا عوض کرد و یکی دیگه آورد که اونم همین ایرادو داشت و چشمتون روز بد نبینه شاید 6 تا رو باز کردیم و همه این ایرادو داشتند. صاحب فروشگاه با خجالت گفت احتمالا این بسته در حین حمل ضربه شدید دیده . در نهایت من مدل دیگه ای رو انتخاب کردم یعنی ( 8 * 40 ) که هم سبک تر بود و هم جم و جور تر و البته بدون ایراد بود و کیفیت بدی هم نداشت . تا حالا که چند روزه دارم برسی میکنم میبینم دوربین نسبتا خوبیه از نظر وضوح تصویر و تا حالا که راضیم . البته همون روز یه آقای شکارچی هم از اصفهانی های محترم تو اون فروشگاه بود و اونم همین مدلی که من انتخاب کردم رو پسندید.به هر حال من قکر میکنم این دوربین های صاایران جدید بگیر نگیر دارن.با ید در حین انتخاب خیلی دقت کرد.
راستی قیمت ها به این قرار بودن:
7 * 50 قیمت 55 هزار
7 * 35 به قیمت 30 هزار
8 * 40 به ريالیمت 40 هزار که به نسبت قیمتش راضی هستم.
البته منم معتقدم بهتره آدم یه مقدار بیشتر بده ولی جنس خوب ببره ولی برای من که تازه واردم با این قیمت بدک نیست.
دوستان یک فروشنده اینجا هست که یک دوربین شکاری داره میگه المانی اصل هست و قیمت رو هم 600 تومن میگه از کجا بفهمم واقعا اصله و این قیمت گرون نیست ؟
(2011-09-19 03:58 PM)عبدالرحمن نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان یک فروشنده اینجا هست که یک دوربین شکاری داره میگه المانی اصل هست و قیمت رو هم 600 تومن میگه از کجا بفهمم واقعا اصله و این قیمت گرون نیست ؟
عبدالرحمن جان اگر جنس و کیفیت ساخت تشخیصش مشکله (برای اصل بودن) بهتره حداقل برای تشخیص اینکار به تمام زوایای دوربین خوب دقت کنی حتی فونت نوشته ها و جنس قطعات و خلاصه تمامی خط و خطوط ریز و درشت ازش عکس بگیر و سپس تو سایت مربوطه با عکسهای سایت مقایسه اش کن اینطوری میتونی کمی مطمئن بشی . فعلا Khansariha (214)
[تصویر: 20110919058.jpg]
[تصویر: 20110919062.jpg]

(2011-09-18 07:49 PM)bag نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آقای یونیک اگه امکان داره یک عکس از اون میله وسط که میگین بزارین . دوباره دوربین رو بررسی کردم واقعا ایرادی نداره و بسیار خوشدست و خوش تراشه . به نظر من تنها ایرادش شل بودن درپوش های لنز است که اصلا موضوع مهمی نیست و مشکل با یک لایه نازک چسب سیلیکن (چسب آکواریوم )حل میشه همین . منتظر عکس از دوربینتون هستم Khansariha (8)
به ميله وسط و همچنين درز توجه فرماييد.تازه پيچهاش رو هم خودم سفت كردم.
با سلام خدمت دوستان
عکسی که آفا یونیک از دوربینشون گذاشته همون ایرادی( انحراف از مرکز) رو روی لنز شیئی سمت چپ نشون میده که من در بالا توضیح دادم و گفتم بیشتر دوربینهایی که از جلد در آوردم این ایراد رو داشتند. در ضمن این عیب موجب دو بینی میشه . ولی چون من خودم حضوری دوربین رو انتخاب کردم بهترینشون که بدون عیب بود برداشتم بعد از 6 یا 7 جعبه که باز کردم بالاخره 1 مورد بی نقص دیدم و برداشتم که کیفیت تصویرش انصافا به نسبت قیمتش خوبه. ولی چون ایشان سقارش دادن براشون فرستادن احتمالا فروشنده به ایراد جنسخودش دقت نکرده.
من به همه دوستان توسیه میکنم حتی المقدور از خرید اینترنتی هر کالایی شدیدا خودداری کنند و زمان خرید خودشون حضور داشته باشند.
اقا فرشاد يه سوال داشتم.
ايا روي دوربين شما هم sky visual نوشته؟
اخه اونجوري كه خودتون تعريف كردين همه دوربيناي 35*7 و 50*7 اين مشكل رو داشتن و تنها دوربين 40*8 سالم بوده واز طرف ديگه جناب bag هم دوربين 40*8 خريدن وراضي هستن.من حدس ميزنم دوربين هاي 40*8 يه مارك ديگه باشه.
اوه اوه اوه آقای یونیک دوربین شما خیلی وضعش خرابه احتمالا از پرتی های کارخونست اگه میتونین پس بدین و یک 40*8 بگیرین البته به شرط سالمی
حدس میزدم مشکل از دوربین شما باشه چون وقتی دوربین دستم رسید متوجه کیفیت بسیار خوبش شدم بر خلاف تفاسیری که شما از دوربینتون کرده بودین . امیدوارم مشکل دوربین حل بشه و یک دوربین خوب دستتون برسه Khansariha (8)
مال آوا
لینک مرجع