انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: نخجیر 3
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوست عزیز مبارکه
چن گرفتی؟
دوستان شما نخجیر 3مدل 83رو ترجیح میدید یا مدل 93از لحاظ کیفیت
دوستان عزیز سلام
کسی میدونه قیمت نخجیر 3 بصورت دولتی و بصورت آزادش در حال حاضر چنده ؟
ممنون میشم جواب بدین
ازاد مدل 91.11500بود مغازه دیگه مدل 85و83،میداد12300
من میخواستم مدل 83بردارم که دوستم نذاشت گفت قیمتش یه خورده تنده تا یک شنبه صبر میکنم دوستم واسم پیدا کرد که کرد نکرد همونو بر میدارم
باسلام.
ناقابل واسه همه ی بچه های باعشق انجمن.
من سلاح قبلیمو اسقاط کردم 3700000 دادم بعداز دو هفته تحویل گرفتم.
قیمت آزادش الان 11 تومنه .(البته قیمتای سلیقه ای و مختلف زیاده /بعضیها هم خرج سلاح کردن و اصلاحات انجام دادن قیمت بالاتر میگن/تا 24 تومنم مدل 92 و 91 شنیدم ...!!!! ) .
تازه شنیدم از سال آینده همین طرح تبدیل به احسن رو هم میخوان بردارن...!!!!
باتشکر.
طرح تبدیل به احسن چیه ؟؟
قیمت دولتیش نمیدونین چنده دوستان؟
دیگه فروش دولتی و ثبت نامی واسه عموم وجود نداره. فقط یاباید از طرح تبدیل به احسن و اسقاط سلاح قدیمی استفاده کنی (270 و 8×57 تحویل بگیری) یا اینکه از دست یا اسلحه فروشیها مدل های قدیمیترو بقیمت آزاد بخری.
اگه نظامی باشی هم میتونی دولتی(ثبت نامی) بگیری هم از طرح تبدیل باحسن استفاده کنی (انتخاب کالیبر هم داری 270 و 8×57 و 308 و 30.06 ).

البته اینو بالای 100 بار تو جاهای مختلف دوستان ذکر کرده بودن!!!!! ببخشیدا !!!
باتشکر
دوست عزیز اگر بخوام دولتی بگیرم کدوم یکی از مدل هایی که اشاره فرمودین بهتره؟
ینی نظامی هستین و امکان خرید دولتی دارید ؟؟؟
اگه اینطوره و میخواید بدونید کدوم کالیبر نخجیر 3 بقول شما بهتره پیشنهاد من اینه که در تاپیک های دیگه نظرات دوستان همه رقم موجوده و یک شناخت کلی نسبت به چهار کالیبر فوق بدست بیارید و باتوجه به علاقه و شرایط مطلوب شخصی خودتون اقدام به انتخاب و خرید بفرمایید.
بنده اگر نظر بدم نظر شخصیه و ممکنه مورد تایید شما نباشه / ولی بعد از مطالعه و بررسی تون اگر در جزییات مشخص هرکدوم سوالی براتون پیش اومد اینجا مطرح بفرمایید با کمک دوستان حتما به نتیجه میرسید.
باتشکر
(2015-01-09 07:55 PM)ahmadE نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزیز مبارکه
چن گرفتی؟
دوستان شما نخجیر 3مدل 83رو ترجیح میدید یا مدل 93از لحاظ کیفیت
داداش من پارسال ۲میلیون اضافی دادم که مدل ۸۳ خان پهن بخرم من خیلی از مدلهای جدید را دیدم و شنیدم که مشکل داشتن و البته بعضی از دوستان همین انجمن هم از این جدیدها دارن که خیلی هم راضی هستن ولی بازم اگه بتونین مدلهای حداکثر تا ۸۵ در حد اک پیدا کنید به نظر من تا ۱۵ تومن هم ارزش خرید داره
لینک مرجع