انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: نخجیر 3
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام و احترام بر دوستان واساتید برگوار این هم انژکتور شور
[تصویر: -۱۳۱۴۰۵.jpg]
با سلام:
تشکر از دوستان که توضیحات لازم رو دادند . فکر میکنم بنده نتونستم منظورم رو کامل برسونم که حسین عزیز به اشتباه افتادن . بنده منظورم دقیقا همین محصول بالا بود که شوینده انژکتور و کاربراتور هست - فاقد هر گونه چربی با خصوصیت پاک کنندگی بالا برای زدودن انواع دوده و کربن های سفت شده بر اثر مجاورت با حرارت و روغن - بدون اثرات مخرب خوردگی یا ایجاد زنگ یا هر گونه اکسیداسیون (آلومینیوم - آهن - برنج و.....) و حلال قوی برای روغن های پایه نفتی .
یعنی اینقدر که من تبلیغ کردم کارخونه اش تبلیغ نکرده !!! خخخخخخخخ
من از این محصول زیاد استفاده میکنم حالا چه برای تفنگ چه برای سایر لوازم و اثرات مخرب ازش ندیدم البته واشر های لاستیکی رو خشک و شکننده میکنه ، در این مورد احتیاط کنید . خوبی که داره اینه که چون برای شستشوی کاربراتور و انژکتور ماشین طراحی شده ، در فرمولاسیونش چیزی وجود داره که دوده رو بدون هیچ زحمت اضافی در خودش حل میکنه .
اینم از ابتکارات ایرانی ها در نبود لوازم مارکدار و شناخته شده برای سلاح Khansariha (8)Khansariha (8)
دوستان درباره ۲۷۰ جدید ایرانی اطلاعات میخواستم؟ گفته میشه لول هاشون کیفیتهاشون فرق میکنه و خوب و بد داره ،یکی از دوستان میخواد بخره و از من راهنمایی خواسته منم که اهل گلوله زن و نیستنKhansariha (214) اگر از دوستان کسی اطلاعات دقیق داره ممنون میشم ازش.
با سلام ،سپاس از توضیحات شما کامران خان،،دوست عزیز جناب تینگر لول نخجیر سه 270 در دو مدل خان پهن و باریک میزنه ،که به گمان من فرقی چشمگیری در دقت یا بالستیک ندارند ،در قطر هم دو نوع تولید میشه قطر شانزده و هیجده میل که اونم بسته به سلیقه خریداره که کدام یک رو انتخاب کنه، شانزده میل سبک تر و زیبا تره هیجده میل سنگین تره اما هنگام تیرانداختن لول سلاح دیرتر داغ میشه و از این لحاظ بهتره ،شما به دوستتون بفرمایید پس از این توضیحات هر سلاحی رو میخوان بخرند در سی متر به یک خال نیم سانتی پنج شلیک بکنند و گروپی که از این پنج شلیک حاصل میشه نباید از نیم سانت تا هشت میل نهایت بیشتر باشه البته با مهمات خارجی نه ایرانی چنانچه این گروپ رو داد این سلاح قابل به خریدن هست.

حسین حقیقی
جناب استاد حقیقی ؛؛؛ این شلیک در سی متری با دوربین یا بدون ان (سخت میشه) و حالا ی سوال ؛منظور شما خوردن پنج تیر تو گروپی که فرمودین حالا اگر این گروپ مثلا دو سانت بالا یا سمت چپ و یا . . . باشه موردی داره یا این مسیله مربوط به تیرانداز یا دوربین سلاحه. امیدوارم درست حدس زده باشم.
با سلام چرا سخت میشه دوست عزیز ،صد مترم سخت نیست،اگه اینطور که شما میفرمایید اونجا هم گروپ بده یعنی باز نباشه گروپت عیب از تنظیم دوربینه.

حسین حقیقی
سلام بر اساتید
یه سوال. آیا درسته که میگن موقع شلیک با تفنگ گلوله زن، قبل از اینکه تفنگ لگد بزنه و یا تکان بخوره مرمی از لوله خارج شده ؟

فرستاده شده از GT-I9300Iِ من با Tapatalk
Khansariha (8)Khansariha (256)سلام.لگد سلاح در موقع شليك به واسطه مقاومت و نهايتا شكست هوا بر اثر خروج مرمي و گاز باروت از لول است كه شما رو به عقب هل ميده.حالا هرچي سرعت مرمي بالاتر و گاز خروجي بيشتر=لگد سلاح بيشتر.دقيقا مثل نيروي جلو برنده اي كه باعث حركت به جلوي موشكها و هواپيماها ميشه.حق نگهدار شما و تمام اساتيد انجمن.Khansariha (8)Khansariha (256)
Khansariha (8)Khansariha (256)اضافه كنم كه شكل نوك مرمي و عوامل مختلفي در ميزان فشار و لگد سلاح موثر هستن.Khansariha (8)Khansariha (256)
گفته شما درسته دوست عزیز ولی سوال من چیز دیگه ای بود.

فرستاده شده از GT-I9300Iِ من با Tapatalk
بله درسته.اگر به متن دوستمون دقت کرده بودین ایشون گفتن پس از خروج مرمی شما شاهد لگد هستید.

حسین حقیقی
لینک مرجع