انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تاپیک بچه های البرز(کرج بزرگ)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان عزیز تهرونی عزيز.خوبین همگی؟؟

آقاییون ميخواستم بدونم آيا جاهايي که شکار رفتين يا تو شهر شما پرنده اي به شکل زير که تصويرشو ميفرستم مشاهده کردين؟؟؟؟
چون ما عضو باشگاه شاهين ايراني هستيم و کارايي همچون تکثير ، پروش ، تعليم و تربيت پرندگان شکاري فعاليت ميکنيم...
براي همين دنبال پرنده هاي شکاري از خانواده شاهين ها هستيم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


ممنون ميشم اگه اين پرنده رو تا حالا جايي مشاهده کردين مکانشو بهم بگين....

تو پیام خصوصی اعلام کنین

از لطفي که ميکنين صميمانه قدرداني ميکنم
[تصویر: FALCONRY.jpg]
Samuel جان دوست عزیز من!

یه بار دیگه هم گفتم که نگهداری و زنده گیری پرندگان شکاری خلاف قانون هست:

طبق تبصره ۲ ماده ۱۳ قانون شکار و صید «هر کس مبادرت به زنده گیری، ‌شکار، خرید، فروش، ‌حمل، ‌نگهداری و صدور پرندگان شکاری از قبیل شاهین، ‌بحری، بالابان و دلیجه کند علاوه بر محکومیت به حداکثر مجازات مقرر در ماده ۱۳ به جزای نقدی از یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تا ۲۰ میلیون ریال محکوم خواهد شد.»
ماده ۱۳ قانون شکار و صید اشعار می دارد هر کس مرتکب اعمال زیر شود به مجازات حبس از ۹۱ روز تا سه سال یا جزای نقدی از یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تا ۲۰ میلیون ریال و در صورت تکرار به هر دو مجازات محکوم می شود.
همچنین سازمان حفاظت محیط زیست طبق بند ت ماده ۳ قانون شکار و صید اقدام به تعیین انواع جانوران وحشی، حیوانات حمایت شده و حفاظت شده و در معرض خطر انقراض کرده است که به استناد مصوبه ۱۶۸ شورایعالی حفاظت محیط زیست، مورخ ۳/۶/۷۸ راجع به تعیین گونه های جانوران وحشی مشمول قانون شکار و صید و طبقه بندی آنها پرندگان شاهین، بحری و بالابان در فهرست گونه های در معرض خطر انقراض و همچنین کلیه پرندگان شکاری در لیست گونه های حمایت شده و حفاظت شده قرار گرفته اند .
همچنین سازمان طبق بند ج ماده ۳ قانون مذکور اقدام به تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان کرده است که به استناد مصوبه شماره ۱۷۰ مورخ ۱۱/۳/۷۹ شورایعالی حفاظت محیط زیست با اصلاحات بعدی راجع به بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان بهای انواع شاهین، بحری، بالابان (چرخ)، طرلان و لاچین ۱۲۰ میلیون ریال و بهای دلیجه ها، کورکورها، سنقرها، ‌انواع ترمتای و لیل ۱۶ میلیون ریال است.
همچنین طبق ماده ۶۸۰ قانون مجازات اسلامی «هرکس بر خلاف مقررات و بدون مجوز قانونی اقدام به شکار یا صید حیوانات و جانوران وحشی حفاظت شده {حمایت شده} نماید به حبس از سه ماه تا سه سال و یا جزای نقدی از یک و نیم میلیون ریال تا هجده میلیون ریال محکوم خواهد شد.»

نگو که نگفتم! ولی ظاهرا شما فکر کردی با کپی پیست یه ارسال در تمام تاپیکهای استانی در باره یه امر خلاف قانون مشکلی پیش نمی آد.من از شما انتظار داشتم بعد از اون تذکر رعایت قوانین انجمن رو بکنید.

بقیه ارسالهای شما در سایر تاپیکها که مثل همین بود رو من حذف کردم و در صورت تکرار این موارد با عرض معذرت چاره ای جز اخطار دادن نخواهم داشت.
دوست عزیز... ما باشگاه شاهین ایرانی رو داریم..
تا به حال بالای 200 بهله پرنده شکاری بعد از ترمیم بال و دیگر مشکل هایی که داشتن از باشگاه ما رها سازی شده..
ما همچنان هماهنگی لازم را با محیط زیست انجام داده ایم...
تشکر بابت اخطاری که دادی..اما بهتر بود اول سوال میکردین که ما کی هستیم
ساموئل جان منم گفتم که شما اول باید توضیح می دادی نه اینکه در 5 تا تاپیک یه مطلب رو تکرار کنید که مورد شبهه قانونیه! شما باید نوع فعالیت باشگاه،و اینکه ایا از محیط زیست یا هر مرجع دیگری هم مجوز داره یا نه و اینکه اساسا چه منظور و فعالیتی داره رو توضیح می دادین.
اگه مورد خلافی نباشه بنده هم از شما عذرخواهی می کنم و شما می تونید پستتون رو در تاپیک مربوطه یعنی گونه های جانوری ایران بذارین.Khansariha (8)
ای بابا فربود جان واقعا ناراحت شدم!Khansariha (226)
اتفاقا من داشتم با عرفان از فردوسی میومدم (همونی که براش یه رویال گرفتیم همون روز میگم!) بنده خدا میخواست با مترو بره ترمینال جنوب و از اونجا بره سمنان
خلاصه تو مترو گیر دادن چیه و ....................... دیدم یارو میخواد تفنگ ببره به رییسش نشون بده خلاصه با صحبت کردن قضیه رو حل کردم....... اونم دیگه گفت برید ......
این موقع ها باید مثل کسی که از موضع قدرت هست صحبت کنی مگرنه تفنگتو میگیرن و ..............
خب جز قوانين مترو هستش.
حمل و نقل هرگونه سلاح با مترو ممنوع هستش.
(2012-12-15 11:13 AM)rezakaraj نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام بر دوستان خوب کرجی:Khansariha (256)Khansariha (219)Khansariha (256)Khansariha (219)Khansariha (256)Khansariha (219)
دیروز من و علی صدرا عزیز رفتیم بیرون ولی نمیدونم یا ما شانش نداشتیم یا کبوتر ها خوش شانس بودن سر راه ما سبز نشدن.(ولی به نظر من اونها میدونستن در برابر مگنوم 350 علی اقا شانسی ندارن)

رضا جان چوب کاری میکنیا ازین خبرا نیست.
رفقا حالشون چطوره؟بچه ها خبری ازتون نیست.اینجا سوت و کور شده. یه تحرکی چیزی...........
دکتر فکر کرد با اون روند شماره صفحات 4 رقمی میشه زد پست هارو پاک کرد زهی خیال باطل
بابا یه تکون
بابا 2 تکون
بابا د این خاک و بتکون
سلام علی جان صحبت از یه تکون و دو تکون و ... این حرفها گذشته اگه رو ویبره هم باشه مشکل حل نمیشه دیگه با این اوضاع دل و دماغی برا کسی نمونده Khansariha (367)
سلام
دوستان برای رفتن به نمایشگاه برنامه ای دارند؟؟
اگه بشه باهم بریم خیلی خوب میشه Khansariha (219)
چندم هست؟ 29 ام؟ تا کی؟من 30 ام و 1 ام کلاس دارم.Khansariha (367)
لینک مرجع