یک راهی هست باید ببری بدی تراشکار از اون سه طرفی که در انتهای پیستون حالت فرورفته داره پرش بکنی من خودم تجربه نکردم.
سلام به دوستان
یک دیانا 54 که به تازگی خریدم پس از شلیک حدود 50 تیر پیچ زیر قنداق نزدیک به ماشه افتاد و هرکاری می کنم سر جاش سفت نمی شود مگر اینکه واشر ان را دراورم . پیچ جلو را هم باز کردم و قنداق را ازبدنه جدا کردم ، حالا متوجه یک اختلافی شدم که در نقشه 54 دانلود شده از سایت دیانا پیچ جلو قنداق و پیستون را با 3 واشر 2تا فلزی و یک پلاستیکی به پیستون وصل می کند و پیچ عقب با 2 واشر ولی در تفنگ من برعکس است پیچ عقب با 3 واشر پیستون و قنداق را به وصل می کند و پیچ جلو با 2 واشر؟!
لطف فرموده و راهنمائیم کنید پیشاپیش سپاسگزارم
با سلام به همه دوستان عزیز
به ممکنه بگید آخه کسی با چینی هم تیراندازی میکنه؟
اما چه کنیم که قیمتا خیلی رفته بالا و واسه خرید یه تفنگ خوب من دانشجو باید با کلی زحمت بکشم و صرفه جویی کنم و فعلا سعی کنم از همین چینی کلی لذت ببرم.
ممنون میشم اگه بتونید راهنماییم کنید واسه واشر پیستون دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا
ثبت نام کنید یا
وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
که خراب شده چه واشر پیستونی میشه پیدا کرد که مناسبش باشه؟
واشر پیستون تفنگ دیگه ای هست که بهش بخوره یا همونای که واسه خودشه اونم 2 مدل پلاستیکی و چرمی کدوم بهتره؟
پیشاپیش از همکاریتون ممنون
خشایار جان
تا جای که میدونم چینی تمام قطعاتش حتی ریزترینش در بازار موجوده .و اکثرا هم تولید ایرانه و محصولات نخجیر امل کیفیت خوبی داره
در مورد واشر اگر فابریکش چرمی هست همون چرمی رو جایگزین کن
خشايار جان
ميشه گفت لذتي كه من با تفنگ هاي چيني در تير اندازي بردم
با اين تفنگ هاي جديد فعلا نبردم
فقط براي تعويض واشر پيستون اول چك بكنيد ببينيد واشر ژلاتيني(لاستيكي) هست يا چرمي
اگر چرمي باشه حتما داخل سيلند رو با يك كهنه آغوشته به تينر پاك كنيد
لازم به ذكره كه زماني كه واشر پيستون رو درون سيلندر جا مي زنيد به هيچ عنوان از روغن يا گريس
استفاده نكنيد حتي يك قطره
البته جناب old.hunter شما پیر دیر ما هستید.
ولی برای واشرهای چرمی کمی روغن(در حد دو قطره) هیچ ایرادی ایجاد نمی کنه.مشکل بر سر واشرهای سنتتیک جدید هست که به هیچ وجه از روغن نباید استفاده بشه.
آقا مهدي عزيز شما لطف دارين بنده كوچيك شما هستم
حتما طرز درست كردن واشر چرمي رو مي دونيد
چون واشر چرمي با روغن به اون طريق در مياد (شكل شيپور)
وقتي روغن سبك يا گريس چرخ دنده پلاستيك يا روغن سرخ كردني بهش بزنيد (در حد دو تا گوگرد كبريت )
پس از چنتا شليك متوجه مي شيد كه تفنگ قدرتش رو داره از دست ميده
و حتي به جرات مي تونم بگم صداي تفنگ تغيير مي كنه
چرا؟؟؟؟
چون روغن موجود در واشر چرمي به علت گرم شدن بيرون مياد و با اون روغني كه شما ريختيد اضافه ميشه
حالا چطور مي تونيم متوجه بشيم كه واقعا داخل واشر چرمي روغن هست يا نه
به واشر چرمي سشوار بگيريد و بعد از چند دقيقه روي كاغذ آچار فشار بدين اون وقت متوجه منظور حرف بده ميشيد
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
چند وقت پيش هم در تاپيك 350 ديدم يه بنده خدايي كه يه قسمتي رو خوانده بود كه بايد گريس نسوز زد
گفت به واشر پيستون گريس نسوز زده كه تفنگش به قول خودمون عطسه مي كنه
خب چند نفر ديگه بايد اين مطلب رو بخونن و اين مشكل براشون پيش بياد؟؟؟؟؟؟
البته چون نوشته هام مربوط به تاپيك نبود و پر حرفي كردم بنده رو عفو و جسارت بنده رو ببخشيد
داداشی این کار ها چیه؟
شیار درجه که حتماً نباید در وسط باشه...
شما مگسک رو دوباره به حالت اول نصبش کن و بعد فقط بشین شیار درجه رو تنظیم کن. یه تاپیک هم داریم برای راهنمایی تنظیم شیار درجه که میتونید با کمک اون شیار درجه رو تنظیم کنید...
یا علی...
(2012-11-13 05:30 PM)THUNDER نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داداشی این کار ها چیه؟
شیار درجه که حتماً نباید در وسط باشه...
شما مگسک رو دوباره به حالت اول نصبش کن و بعد فقط بشین شیار درجه رو تنظیم کن. یه تاپیک هم داریم برای راهنمایی تنظیم شیار درجه که میتونید با کمک اون شیار درجه رو تنظیم کنید...
یا علی...
با عرض سلام و تشکر بابت جوابتون .
اما چرا اسلحه ای که هنوز 200 تا ساچمه ننداخته , نباید مثل روز اولش در حالت صفر شکاف درجه به مرکز بزنه و به راست میزنه ؟, و عنوان هم کرده بودم که اوایل دقیقا به هدف میزده و الا بنده از کاربرد چپ و راست شکاف درجه اطلاع دارم .
بدرود .