انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: راهنمایی برای تعمیر سلاح
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
از تو عکس هم میشه متوجه شد که پیچ نداره و فشاریه ..
دوستان
بنده راهی پیدا کردم که فنر ضعیف شده به حالت اول برگرده ومثل روز اول قوی باشه
ابتدا فنر را در روغن داغ مگذارید اگر روغن ماشین استفاده شده یا گازوییل داغ به مدت 2 تا3 ساعت
بعد فنر را به جای محکم اویزان کرده وبه ان گریس میزنید
بعد از یک ساعت وزنه سنگین به ان اویزان کرده و با سره کله پزی انرا از فاصله دور حرارت داده توجه داشته باشید گریس باید خوب داشته باشد تا خشک وشکننده نشود
سپس انرا در اب ولرم کذاشته و دوباره این حرکت را ادامه میدهید
سپس دوباره انرا در روغن داغ گذاشته و با دستکش و دو اچار رینگی با شماره پایین فنر رااز روغن در اورده وبا دواچار ابتدا وانتهای فنر را قلاب کرده وبافشار بلا جهت عقربه ساعت وپایین جهت عکس عقربه ساعت بچرخانید چند بار این حرکت را تکرار در روغن بزارید ودباره با اچار بچرخانید
در پایان گریس بزنید و به وزنه اویزان کنید وبزارید یک شبانه روز بماند
این یک فنر اصلاح و ترمیم شده دیانا 460 5.5 است
بدرود
بله کاملا درست است Khansariha (8)
(2011-07-03 10:50 AM)هادی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان
بنده راهی پیدا کردم که فنر ضعیف شده به حالت اول برگرده ومثل روز اول قوی باشه
ابتدا فنر را در روغن داغ مگذارید اگر روغن ماشین استفاده شده یا گازوییل داغ به مدت 2 تا3 ساعت
بعد فنر را به جای محکم اویزان کرده وبه ان گریس میزنید
بعد از یک ساعت وزنه سنگین به ان اویزان کرده و با سره کله پزی انرا از فاصله دور حرارت داده توجه داشته باشید گریس باید خوب داشته باشد تا خشک وشکننده نشود
سپس انرا در اب ولرم کذاشته و دوباره این حرکت را ادامه میدهید
سپس دوباره انرا در روغن داغ گذاشته و با دستکش و دو اچار رینگی با شماره پایین فنر رااز روغن در اورده وبا دواچار ابتدا وانتهای فنر را قلاب کرده وبافشار بلا جهت عقربه ساعت وپایین جهت عکس عقربه ساعت بچرخانید چند بار این حرکت را تکرار در روغن بزارید ودباره با اچار بچرخانید
در پایان گریس بزنید و به وزنه اویزان کنید وبزارید یک شبانه روز بماند
این یک فنر اصلاح و ترمیم شده دیانا 460 5.5 است
بدرود
ممنون هادی جان
هرچند که خیلی دنگوفنگ داره و ممکنه برای بعضی دوستان صرف هزینه و وقت نکنه البته احتمال سرگیجه گی هم هست(شوخی) ولی خوب تجربه بدی که نیست بشرطی مثل روز اولش باشه و نه اینکه خدائی نکرده خیلی سریع دوباره ضعیف بشه باز ممنون از مطلب خوب شما Khansariha (214)
من به تازه گی وایرخ 80 گرفتم می خواستم درجه ی ان را باز کنم هر کاری که کردم نشد اگر میشه دوستان یه راهنمایی در این خصوص بکنندKhansariha (214)
(2011-07-03 12:14 PM)mojtaba768 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من به تازه گی وایرخ 80 گرفتم می خواستم درجه ی ان را باز کنم هر کاری که کردم نشد اگر میشه دوستان یه راهنمایی در این خصوص بکنندKhansariha (214)
دوست من منظور دستگاه نشانه رویست ؟
[تصویر: 3504614984644040_1.jpg]
یک تصویر دیگر
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

یک نقشه کامل
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


اگر باز مشکلی داری یک عکس ازش آپ کنید .
سلام دوستان
من شديدا دنبال واشر پكينگي فابريك براي ديانا 52 هستم
منظورم همون واشر سياه رنگ كوچيكيه كه داخل سوراخ قسمت نقره اي پيستون تفنگ قرار داره و كارشم اينه كه اطراف دهانه ساچمه گذاري لوله رو ميگيره و به اصطلاح اونو هوابندي ميكنه تا همه هوا با فشار به سمت پشت ساچمه هدايت بشه
(قطعه شماره 19 در كاتالوگ قطعات 52)
ولي متاسفانه تو تبريز نتونستم پيدا كنم و تو شهرهاي ديگه هم كه بود و برخي از دوستان قيمت دادن قيمت ها متفاوت و بعضا واقعا بالا بود
از 4500 تومن قيمت دادن تا 20 هزار تومن حالا بحث سر قيمت نيست مشكل اينجاست كه هيچ كدوم از فروشنده ها زحمت ارسال قطعه به اون كوچكي رو به گردن نگرفتن
بالاخره بعد از نا اميد شدن از خريداري قطعه فابريك تصميم گرفتم با راهنمايي و كمك شما دوستان و بويژه آقا مسيح خودم بسازمش
از دوستان كسي تجربه ساخت اين قطعه رو داره؟
نقشه ساختشو كامل در آوردم فقط مهمترين مشكلم در انتخاب جنسشه
دوتا سوال داشتم كه تو انتخاب جنس بهتر كمكم ميكنه
واشر تفنگ من كاملا سفت و پلاستيك مانند شده ولي به نظر من با توجه به وظيفه اي كه اين قطعه داره بايد لاستيكي باشه
ميخواستم بدونم قطعه اصلي هم از جنس پلاستيك خشكه يا مال من در اثر مرور زمان اينقدر سفت شده؟
كلا جنس قطعه اصلي و مصرف نشده مشابه لاستيكه يا پلاستيك؟
قطعه كه ساخته ميشه علاوه بر شكل ظاهري چه ويژگيهايي بايد داشته باشه؟
مثلا تا چه دمايي بايد مقاومت كنه و يا ويژگي ديگه.... ؟
خودم جنس تفلون رو در نظر گرفتم (مشابه جنس نوار تفلون كه در لوله كشي استفاده ميشه و همه هم ديدنش) كه ارتجاع پاييني داره و تا دماي 300 الي 400 درجه هم مقاومت ميكنه
اگه دوستان لطف كنن و سريعتر تجربياتشونو در اختيارم بذارن واقعا ممنون ميشم
دوست خوبم اگر 5.5 باشه با مدل 460 5.5 تفاوتی نداره
بنده در تایپیک خانواده دیانا قسمت دیانا460 با ذکر ابعاد وعکس گذاشتم
بله گفته هادی عزیز کاملا درست است.
(2011-07-03 11:40 PM)هادی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست خوبم اگر 5.5 باشه با مدل 460 5.5 تفاوتی نداره
بنده در تایپیک خانواده دیانا قسمت دیانا460 با ذکر ابعاد وعکس گذاشتم

ممنون دوست عزیز ولی ابعادی که من از قطعه خودم استخراج کردم متفاوته
نقشه معکوس شده قطعه فوق رو میذارم تا دوستان دیگه هم استفاده کنن و نظر بدن
لینک مرجع