انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: راهنمایی برای تعمیر سلاح
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان
مشکل نازل شارژ و اورینگ حل شد . وایتون انداختم . ممنون از راهنمایی دوستان .
موفق و پیروز باشید [تصویر: khansariha%20(256).gif]
[تصویر: khansariha%20(8).gif]
سلام
دوستان کسی میدونه پیچ میزان قدرت تفنگ اگه بیرون بیاد چه جوری باید جا بزنیم؟
ایا باید تفنگ رو باز کنیم؟
سلام
برای تعویض اورینگهای دور لوله تفنگ کرال جامبو آموزشی هست؟ممنون میشم قرار بدید
سلام
دوستان کسی آموزش تعمیر تفنگهای pcp رو که به زبان فارسی روی سی دی ی به صورت ویدیوی یا به صورت کتاب یا فایل pdf یا هر چیز دیگه ای میشناسه معرفی کنه اصلا برای آموزش تعمیر تفنگهای pcp باید به کجا مراجعه کنیم
برای بازو بسته کردن گیج مخزن پی سی پی از چه آچاری باید استفاده کنیم و از کجا باید تهیه کنیم؟
سلام خدمت دوستان
من یه کرال پانچر پرو دارم که تازه خریدم
الان که کپسول رو به سلاح وصل می کنم و اسلحه رو شارژ می کنم ، بادی که وارد اسلحه میشه از لوله خارج میشه و بعد از چند دقیقه سلاح کاملا تخلیه میشه
کسی می تونه منو راهنمایی کنه که مشکل از کجاست و چه طور برطرف میشه؟
سلام خدمت دوستان
من یه کرال پانچر پرو دارم که تازه خریدم
الان که کپسول رو به سلاح وصل می کنم و اسلحه رو شارژ می کنم ، بادی که وارد اسلحه میشه از لوله خارج میشه و بعد از چند دقیقه سلاح کاملا تخلیه میشه
کسی می تونه منو راهنمایی کنه که مشکل از کجاست و چه طور برطرف میشه؟
درود،ابدا نگران نشید،خرابی در پی سی پی ها عمدتا از اورینگ هست که با دو سه هزار تومن حل میشه،در مورد شما،اگر باد از لوله خارج بشه اورینگ ریزی روی سوزن خروجی هست،احتمالا اون خراب شده،سیلندر رو باز کنید،درپوشهای دو طرف با دست به آسونی باز میشن،اورینگ سوزن رو چک کنید اگر خراب بود تعویض کنید،به رزوه ها و اورینگها روغن سیلیکون بزنید دوباره ببندید
ممنون دوست عزیز
به نظر شما کسی که تا حالا پی سی پی باز نکرده مثل من می تونه که خودش این کار رو انجام بده یا نه ؟
باز کردن پی سی پی خیلی ساده تر از اون چیزی است که تصور میکنید،فقط باید کمی بقول معروف دست به آچار باشید،ابتدا باد سیلندر رو کاملا تخلیه کنید یا صبر کنید تخلیه بشه،قنداق پرو با یه پیچ آلن بزرگ از زیر،بعد از حفاظ ماشه به کوپ وصل میشه،اون پیچ رو باز کنید احتمالا یخورده باید قنداق رو جابجا کنید تا کوپ رو رها کنه،زیر کوپ دوتا پیچ آلن کوچک میبینید که سیلندر رو نگه داشته،اونها رو کاملا شل کنید،نیازی نیست حتما درشون بیارید،وقتی حسابی شل شد سیلندر رو به چپ و راست بچرخونید و همزمان به بیرون بکشیدش،وقتی سیلندر رو درآوردید در حد بیست سی بار بادش کنید،بعد دو سر سیلندر رو به نوبت بذارید توی یه لیوان آب،هرجا حباب داشت نشتی میده،با این کار از باز کردن اون سمت سیلندر که سالم هست جلوگیری میکنید، باقی ماجرا رو هم که بالا توضیح دادم،برای بستن هم همه مراحل رو به ترتیب انجام بدید،فقط موقع باز کردن حواستون باشه اورینگها آسیب نبینن چون تا زمانی که بادگیری نکردین متوجه نمیشین و دوباره کاری میشه.
(2018-08-13 06:39 AM)siavashpayam نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درود،ابدا نگران نشید،خرابی در پی سی پی ها عمدتا از اورینگ هست که با دو سه هزار تومن حل میشه،در مورد شما،اگر باد از لوله خارج بشه اورینگ ریزی روی سوزن خروجی هست،احتمالا اون خراب شده،سیلندر رو باز کنید،درپوشهای دو طرف با دست به آسونی باز میشن،اورینگ سوزن رو چک کنید اگر خراب بود تعویض کنید،به رزوه ها و اورینگها روغن سیلیکون بزنید دوباره ببندید

سلام دوست عزیز
روغن و گریسی که برای تفنگها و اصولا pcp استفاده میشه میگن که باید گریس پایه مسی یا چیزی غیر از پایه نفتی باشه اگه زحمتی نیست بفرمایید کجا میشه تهیه کرد و غیر از پایه مسی انواع دیگه ای هم اگه می شناسید معرفی بفرمایید.
سپاسگزارم
لینک مرجع