سلام اقا مهدی.باز کردنش که همچین مشکل خاصی نداره!موقع بستن و جا زدن فنر و ماشه میفهمین که مشکل چیه!!!!!!خیلی باید زور بزنین تا فنرو جمش کنین!
اقا مهدی در مورد شماره 2 باید عرض کنم که رنگ انتهای سیلندر در 52 و 54 که من دیدم از اول سیاه.
مورد 3 هم طبیعیه.
اون له شدگی لوله نگه دارنده فنر هم که در نکته شماره 4 گفتین اصلا مشکلی نداره.موقعی که تفنگو میخوای مسلح کنی اون قسمت انتهای پیستون از داخل لوله پلاستیکی (لوله نگهدارنده فنر)که میخواد عبور کنه با نوک اون لوله که برخورد میکنه یکم نوکشو به طرف داخل خم میکنه که مشکلی نیست.
مورد 5 رو اساتید بهتر از من میتونن توضیح بدن.
(2011-07-24 10:27 AM)MEHDI نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام بر همه دوستان
خلاصه امروز فرصت شد 52 رو بازش کنم بخاطر همون میله کوکینگ که شکسته بود اولش با خودم گفتم که بدون باز کردن اسلحه گیره رو بازش کنم اما چون هم خطر ناک بود و هم فنر باید تا یه مدت نامعلوم فشرده بمونه واسه همین منصرف شدم و دل رو به دریا زدم بازش کردم از طرفیهم حاج مسیح هم که مشهده و اگه باز خرابکاری کردم میبرمش پیش مسیح خان تا درستش کنه خخخخ
اول پیچ زیرقنداق و بع 2تا پیچ نگهدارنده ماشه رو باز کردم قنداق ازبدنه جدا شد بعدش موندم چکار کنم فکر کردم دیدم 2 تا پین (پیم)نگهدارنده ماشه هست که فقط همن اجزایه داخلی رو نگه داشته پس سعی کردم که خارجش کنم کاملا با احتیاط عمل کردم پین اولی رو باز کردم و بعدش با پیچ گوشتی کوچک اومدم دومی رو باز کنم که پین خارج شد و پیچ گوشتی گیر کرد !!!!!!!!ای بابا اینو چکارش کنم ؟؟بحر حال از اوضاع و احوال معلوم شد که فنر یه فشاری به پیچ گوشتی وارد کرده که گیر کرده آهسته دستگاه ماشه رو جمع کردم و پیچ گوشتی رو در آوردم اما بدبخت ماشه مثل موشک شوت شد هوا فکر نمیکردم اینقده فشار پشت فنر باشه خخخخخ
ماشه خارج شد ....بعدشم لوله سفید رنگداخل فنر که فکر کنم فنر رو نگه میدارهبعدشم فنر و بعدش پیستون و در آخر هم سیلندر خارج شد اما قبل از خارج شدن سیلندر باید گیره با آلن باز بشه تا سیلندر بیرون بیاد .....
حال کردین داداش یه پا مسیح شدم خخخخخخ
اما این نکات قابل ذکره که از دوستان راهنمایی میخوام
1. رنگ واشر پیستون آبیه و همونطور که استاد مسیح فرموده بودند رنگ واشر هایه اصل دیانا آبیند واشر کاملا نو و بدون کوچکترین فرسودگی و سایش و....بود
.2.سیلندر موقع خارج کردن گیر داره و با یه کم فشار خرج میشه و انتهایه سیلندر رنگش سیاه شده
3.میله داخل پیستون به مقدار کم لقی داره ؟؟؟؟این عیبه یا نه طبیعیه ؟
4.لوله نگه دارنده فنر به مقدار 3میل از یک طرف له شده و نوکش به داخل لوله برگشته شده این مشکی داره ؟؟؟؟؟؟ خودم که گمون میکنم کارش فقط نگه داشتن فنره و مشکل نداره
5. این مورد از همه مهمتره بعدا که خواستم ببندم کدوم قسمتها رو میتونم گریسکاری یا روغنکاری کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟
مراحل بعدی بعدا به سمع و نظر دوستان خواهد رسید
برایه کاملتر شدن توضیحات این عکس رو هم میزارم به ترتیب شماره باید بست
1. سیلند (البته تو عکس سروته گزاشتم در اصل قسمت سیاه انتهایه سیلندره)
2.پیستون
3.فنر ولوله سفید نگه دارندش
4.در آخر هم ماشه
اگه من اشتباه میکنم لطفا دوستان تذکر بدن چون من به همین صورت باز کردم (احتمالا)
سپاس
[سلام بر همه دوستان
خلاصه امروز فرصت شد 52 رو بازش کنم بخاطر همون میله کوکینگ که شکسته بود اولش با خودم گفتم که بدون باز کردن اسلحه گیره رو بازش کنم اما چون هم خطر ناک بود و هم فنر باید تا یه مدت نامعلوم فشرده بمونه واسه همین منصرف شدم و دل رو به دریا زدم بازش کردم از طرفیهم حاج مسیح هم که مشهده و اگه باز خرابکاری کردم میبرمش پیش مسیح خان تا درستش کنه خخخخ
اول پیچ زیرقنداق و بع 2تا پیچ نگهدارنده ماشه رو باز کردم قنداق ازبدنه جدا شد بعدش موندم چکار کنم فکر کردم دیدم 2 تا پین (پیم)نگهدارنده ماشه هست که فقط همن اجزایه داخلی رو نگه داشته پس سعی کردم که خارجش کنم کاملا با احتیاط عمل کردم پین اولی رو باز کردم و بعدش با پیچ گوشتی کوچک اومدم دومی رو باز کنم که پین خارج شد و پیچ گوشتی گیر کرد !!!!!!!!ای بابا اینو چکارش کنم ؟؟
بحر حال از اوضاع و احوال معلوم شد که فنر یه فشاری به پیچ گوشتی وارد کرده که گیر کرده آهسته دستگاه ماشه رو جمع کردم و پیچ گوشتی رو در آوردم اما بدبخت ماشه مثل موشک شوت شد هوا فکر نمیکردم اینقده فشار پشت فنر باشه خخخخخ
ماشه خارج شد ....بعدشم لوله سفید رنگداخل فنر که فکر کنم فنر رو نگه میدارهبعدشم فنر و بعدش پیستون و در آخر هم سیلندر خارج شد اما قبل از خارج شدن سیلندر باید گیره با آلن باز بشه تا سیلندر بیرون بیاد .....
حال کردین داداش یه پا مسیح شدم خخخخخخ
اما این نکات قابل ذکره که از دوستان راهنمایی میخوام
1. رنگ واشر پیستون آبیه و همونطور که استاد مسیح فرموده بودند رنگ واشر هایه اصل دیانا آبیند واشر کاملا نو و بدون کوچکترین فرسودگی و سایش و....بود
.2.سیلندر موقع خارج کردن گیر داره و با یه کم فشار خرج میشه و انتهایه سیلندر رنگش سیاه شده
3.میله داخل پیستون به مقدار کم لقی داره ؟؟؟؟این عیبه یا نه طبیعیه ؟
4.لوله نگه دارنده فنر به مقدار 3میل از یک طرف له شده و نوکش به داخل لوله برگشته شده این مشکی داره ؟؟؟؟؟؟ خودم که گمون میکنم کارش فقط نگه داشتن فنره و مشکل نداره
5. این مورد از همه مهمتره بعدا که خواستم ببندم کدوم قسمتها رو میتونم گریسکاری یا روغنکاری کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟
مراحل بعدی بعدا به سمع و نظر دوستان خواهد رسید
برایه کاملتر شدن توضیحات این عکس رو هم میزارم به ترتیب شماره باید بست
1. سیلند (البته تو عکس سروته گزاشتم در اصل قسمت سیاه انتهایه سیلندره)
2.پیستون
3.فنر ولوله سفید نگه دارندش
4.در آخر هم ماشه
اگه من اشتباه میکنم لطفا دوستان تذکر بدن چون من به همین صورت باز کردم (احتمالا)
سپاس
[/quote]
[/quote]
quote='faraz_diana' pid='21539' dateline='1311510028']
سلام اقا مهدی.باز کردنش که همچین مشکل خاصی نداره!موقع بستن و جا زدن فنر و ماشه میفهمین که مشکل چیه!!!!!!خیلی باید زور بزنین تا فنرو جمش کنین!
اقا مهدی در مورد شماره 2 باید عرض کنم که رنگ انتهای سیلندر در 52 و 54 که من دیدم از اول سیاه.
مورد 3 هم طبیعیه.
اون له شدگی لوله نگه دارنده فنر هم که در نکته شماره 4 گفتین اصلا مشکلی نداره.موقعی که تفنگو میخوای مسلح کنی اون قسمت انتهای پیستون از داخل لوله پلاستیکی (لوله نگهدارنده فنر)که میخواد عبور کنه با نوک اون لوله که برخورد میکنه یکم نوکشو به طرف داخل خم میکنه که مشکلی نیست.
مورد 5 رو اساتید بهتر از من میتونن توضیح بدن.
[quote='MEHDI' pid='21485' dateline='1311490639']