سلام دوستان
حدودا یک ماه پیش دسته پیستون54 دایم از جاش درامد بعد دادیم به سمسار زاده تا به قول خودشون درستش کنه ولی بعد از یک ماه کار کردن دوباره لق شد
می خواستم ببینم کسی از دوستان پیستون 54 یا 52 نداره که سالم باشه.
عزیز جان
مشکل پیستون شما چیه؟
جای پیچ گشاد کرده یا خود پیچ نگه دارنده اهرم کوک کردن خراب شده؟
نه دسته پیستون از داخل پرس در امده
(2011-12-14 10:26 PM)mojtaba768 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نه دسته پیستون از داخل پرس در امده
منظورم اون قطعه ای که داخل ماشه قفل میشه
پس کسی نیست به من جواب بده
مجتبی جان به یک تراشکار ماهر مراجعه کن اگه تونست درستش کنه که هیچ اگه نشد میتونید ارسالش کنید من براتون درستش میکنم یا حق .
بچه ها كسي ميدونه چطوري پيستون رو از سيلندر جدا كرد من نميتون جدا كنم ميكشم بيرون ولي بعد از كمي امدن بيرون گير ميكنه
(2011-12-19 11:54 PM)masud7 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بچه ها كسي ميدونه چطوري پيستون رو از سيلندر جدا كرد من نميتون جدا كنم ميكشم بيرون ولي بعد از كمي امدن بيرون گير ميكنه
تفنگ شما چیست ؟
البته در تمام فنر پیستونیها بطور طبیعی بعد از رها سازی تمام اتصالات پیستون و سیلندر (اگر سیلندر متحرک باشه) فقط در محل کارکردش روان هستند و موقع بیرون آمدن کمی سفت و گیر دارند مخصوصا در اطراف سوراخهای پینها و دستگاه ماشه که باید با فشار بیرون بیاد .
نقل قول :البته در تمام فنر پیستونیها بطور طبیعی بعد از رها سازی تمام اتصالات پیستون و سیلندر (اگر سیلندر متحرک باشه) فقط در محل کارکردش روان هستند و موقع بیرون آمدن کمی سفت و گیر دارند مخصوصا در اطراف سوراخهای پینها و دستگاه ماشه که باید با فشار بیرون بیاد
ماشه رو بيخيال
تفنگم b3 چيني ست سيلند جدا نميشه از پيستون همين به زور هم نشد پيم و چيزي هم نداره