سلام من آبانماه90 اهوازگرفتم560
دوستان چند روزپیش یه کاور سه تکه برای وایرخ 80 به سمسار زاده سفارش دادم42000+7000هزینه ارسال جمعا 49000 تومن وقتی اومد نصب کردم رو تفنگ دیدم یه چیز بد قواره زمخت که فقط بزور از چکمه قنداقش میشه استفاده کرد یوقت نخرید که پولتون رو دور ریختین
[align=right]سلام دوستان من در ادامه آزمايشام روي تفنگهاي مختلف دو سه روز پيش يه وايرخ 80 از فردوسي گرفتم 570 بعد با ساچمه يك گرمي بي اس آ كرونوگرافيش كردم ديدم 210 متر بر ثانيه سرعت ميده كه ميشه يك كمي بيشتر از 20 ژول گفتم بيام فنرشو با تيتان عوض كنم ببينم چي ميشه يه تيتان همسايزش رو ازش كوتاه كردم تا به 32 حلقه رسيد بعد مسلح كردن تفنگ سخت شد و ظاهرا نفوذ تير بيشتر اما وقتي با همون ساچمه كرونوگرافيش كردم به 193 متر بر ثانيه رسيده بود يعني افت سرعت در مقايسه با فنر اصلي و سخت مسلح شدن من هم فنر اصلي رو برگردوندم سر جاش و الان نرم و با قدرت داره كار ميكنه در مقايسه با مگنوم 350 كه تفنگ مورد علاقه من هست بايد بگم كيفيت ساخت قطعاتش بهتر هست و نرمتر مسلح ميشه و لگد كمتري هم داره اما ميشه گفت حدود سي درصد قدرتش از مگنوم كمتره از نظر دقت اگر كسي بتونه اصول تيراندازي رو رعايت كنه با مگنوم 350 در فواصل كوتاه ميتونه همون دقت وايرخ رو با ساچمه مساوي بگيره اما اگر لگد 350 براش سنگين باشه وايرخ گزينه بهتري از نظر دقت هست در مورد گروپ در فاصله 70 متري من با مگنوم 350 نتيجه بهتري گرفتم ظاهرا طراحي وايرخ براي دقت در فواصل زير 50 متر با قدرت قابل قبول و دوام زياد قطعات ميباشد و براي بخصوص شكار در فواصل بالاتر بايد سراغ مگنوم 350 رفت ضمنا اگر قرار باشه تيونينگ رو تفنگ انجام بشه بايد ست تيون كامل از يه شركت معتبر تهيه بشه وگرنه حتي با فرض نو بودن تفنگ تعويض فنر با تيتان كمكي نمي كند وفنر اصلي بهتر عمل مي كنه تا بعد.
(2011-12-04 10:28 AM)shb1935 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام من آبانماه90 اهوازگرفتم560
دوستان چند روزپیش یه کاور سه تکه برای وایرخ 80 به سمسار زاده سفارش دادم42000+7000هزینه ارسال جمعا 49000 تومن وقتی اومد نصب کردم رو تفنگ دیدم یه چیز بد قواره زمخت که فقط بزور از چکمه قنداقش میشه استفاده کرد یوقت نخرید که پولتون رو دور ریختین
از این کاور وقتی رو تفنگ سواره عکس دارید؟
سلام به دوستان گرامی. امروز با وایرخ 80 رفتیم تو مادی کنار خونه و مشغول شدیم.بعد از تنظیم مگسک حدود 10 تا شلیک پشت سر هم و موفق به گنجشک و قمری داشتم.نتیجه اش هم 2 تا قمری و 4 تا گنجیشک شد بقیش هم خورد ولی پریدن
البته با ساچمه مچ و فاصله هم تا 30 متر وا قعا بسی لذت بردیم
(2011-12-24 08:28 AM)safakhah نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[align=right]سلام دوستان من در ادامه آزمايشام روي تفنگهاي مختلف دو سه روز پيش يه وايرخ 80 از فردوسي گرفتم 570 بعد با ساچمه يك گرمي بي اس آ كرونوگرافيش كردم ديدم 210 متر بر ثانيه سرعت ميده كه ميشه يك كمي بيشتر از 20 ژول گفتم بيام فنرشو با تيتان عوض كنم ببينم چي ميشه يه تيتان همسايزش رو ازش كوتاه كردم تا به 32 حلقه رسيد بعد مسلح كردن تفنگ سخت شد و ظاهرا نفوذ تير بيشتر اما وقتي با همون ساچمه كرونوگرافيش كردم به 193 متر بر ثانيه رسيده بود يعني افت سرعت در مقايسه با فنر اصلي و سخت مسلح شدن من هم فنر اصلي رو برگردوندم سر جاش و الان نرم و با قدرت داره كار ميكنه در اگر قرار باشه تيونينگ رو تفنگ انجام بشه بايد ست تيون كامل از يه شركت معتبر تهيه بشه وگرنه حتي با فرض نو بودن تفنگ تعويض فنر با تيتان كمكي نمي كند وفنر اصلي بهتر عمل مي كنه تا بعد.
دوست عزیز ممنون ا ازمایش جالبتون
راستی شما این فنر تیتان رو از کجا تهیه کردید؟
و این فنر مال چه تفنگی بود که شما مجبور شدید چند حلقه اش رو کوتاه کنید؟
سلام دوستان قیمت یک هفته پیش اهواز در نمایشگاه610 هزار تومن بود
سلام به دوستان وایرخ به دست
امروز چنتا تیر که با وایرخ انداختم دیدم موقع مسلح کردن ضامن بیرون نمیاد.ولی با فشار و زور بیشتری لوله رو خم میکردم ضامن بیرون میومد
دلیلش چی می تونه باشه و الان من باید چکار کنم؟؟
(2012-01-02 12:49 PM)Don Corleone نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به دوستان وایرخ به دست
امروز چنتا تیر که با وایرخ انداختم دیدم موقع مسلح کردن ضامن بیرون نمیاد.ولی با فشار و زور بیشتری لوله رو خم میکردم ضامن بیرون میومد
دلیلش چی می تونه باشه و الان من باید چکار کنم؟؟
امين جان هر تغييري كه در مسلح كردن مشاهده ميكنيد بدونيد يك دليلي حتما داره و بايد رفع عيب شود وگرنه ممكنه بدتر شود و قطعات ديگر هم خراب كند .
اينكه فرموديد بنظرم بايد اول لول فنر و بعد دستگاه ماشه دقيقا بررسي بشود كه مثلا در دستگاه ماشه پيني و اهرمي خارج يا كج نشده باشه و در ضمن لول فنرهاي وايرخ هم بدليل كوتاهي و جنس نرم پلاستيكيشون ممكنه لب پر يا كج شده باشه (برخورد با نوك دسته پيستون ) و وقتي لبه دار شد باعث گير كردنهاي فنر در هنگام جمع شدن بشه مثلا همين ديشب هم تلفني با يكي از دوستان وايرخ سوار 80 همين مشكل براش پيش اومده بود و داشتيم صحبت و رفع عيب ميكرديم .
بهر صورت مواظب باش كه مشكل بدتر نشود بنظرم يك بار بازش كن و برسيش كن اينطوري مطمئنتره