انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی وایرخ 80-hw 80
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
حسین جان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داریم ! خخخخ
قبلا این موضوع برای محصولات دیانا مطرح شده و بحث های خوبی هم انجام شد که در نهایت من از طرف مدعیان این موضوع مدارکی مستند دال بر ساخت دیانا در چین نگرفتم! در واقع در هیچ کدام از مکاتبات انجام شده با کمپانی سازنده ، نسبت به ساخت محصولات خود در کشور دیگری چیزی اعلام شد و با قطعیت به اسمبل شدن سلاح ها در خود آلمان تاکید داشتند. برخی قطعات مصرفی از کشورهای دیگر تامین می شود ولی طراحی و ساخت در خود آلمان انجام می شود. حالا داستان برای وایرخ توسط عده ای ناآگاه در حال تکرار شدن هست! البته این موضوع کاملا مشخص هست که وایرخ به مراتب خیلی بیشتر از دیانا به کیفیت و نوع ساخت سلاح های خود اهمیت می دهد. امیدوارم این موضوع به صورت مستند ادامه پیدا کنه نه نقل قول فروشنده ای در فلان شهر که بعید می دونم حتی از نوع سیستم و عملکرد همون مدل های موجود خودش به طور فنی اطلاع داشته باشه ، در فروم های معتبر این موارد باید همراه با مستند و یا حداقل شبه مدارکی همراه باشد.
از دوستان خواهشمندم این موضوع را در تاپیک فوق ادامه دهند تا موضوع اصلی این تاپیک که بررسی مدل 80 وایرخ و جنبه های فنی و تجارب دوستان هست به بیراهه نرود.

سپاس از همکاری شما Khansariha (8)
صادق جان کاملا با شما موافقم Khansariha (8)بنده 90% فروشندگان سلاح در اهواز رو میشناسم خیلی هاشون اصلا نمیدانن وایرخ 80 اصلا چه شکله (باورکنید) در حد هاتسان ها کار میکنن ان هم فنر پیستون چه برسه به اینکه در مورد ساخت سلاح ها ان هم برند وایرخ اظهار نظر کنن خخخخخخخKhansariha (226)
(2015-09-01 01:07 AM)ziaeianho نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کدام فروشگاه در اهواز اینو گفته Khansariha (8)

اسم فروشگاه رو نمیدونم...اما بازار کاوه هست، یه مغازه ی کوچیکه.Khansariha (8)
سلام دوستان
هر کی وایرخ ۸۰ داره قدرش رو بدونه. تو فنریها، تفنگ تکیه. از دیانا هم کیفیتش بهتره . هم دقت خوبی داره هم قدرت مناسب و حفظ انرژی ساچمه تو فواصل بالا دارد. یکی از دلایل دقتش علاوه بر خانکشی لوله، نوع و آلیاژ فنرشه. وقتی مسلح میکنی خیلی نرم فنر فشرده میشه. در حالی که تو تفنگهای فنری دیگه اینطور نیست
دقیقا... قدرتشم خیلی خوبه من باهاش تو هفتاد متری قوطی رنگو میزنم سوراخ میشه از دو طرف ،قدرشو بدونید Khansariha (8)
بسیار عالی؛ وایرخ واقعا جای حرف نمیزاره و دقتی که وایرخ 80 داره هیچ فنری نداره. من باهاش هر شکاری زدم. کبک و تیهو و کفتر و و و قدرت مناسب(نه زیاد) که در مسافت مناسب شکار باقی میونه و اگرم کمی نسبت به بعضی مارکهای دیگه قدرت کمتری داشته باشه ولی دقتش جبران میکنه. Khansariha (8)
سلام دوستان مسلح کردن وایرخ 80 نسبت به شادو 1000 راحتتره یا سختر یا فرقی نداره
(2015-09-10 06:23 AM)smoker نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان مسلح کردن وایرخ 80 نسبت به شادو 1000 راحتتره یا سختر یا فرقی نداره
مسلاح کردن وایرخ بخاطر فنر قویتر زور بیشتری میخواهد. شادو بجز این مورد در تقابل با وایرخ۸۰ هیچ حرفی برای گفتن ندارد.
وایرخ قوی تره بیست و یکی دو ژول داره بسته به ساچمه Khansariha (8)
هر دوتا تفنگ خوبن ولی در رده خودشون نمیشه وایرخ با شادو مقایسه کرد. هیچ جوری نمیشه و هرکدوم هم برا کاری ساخته شدن. ولی واییییییرخ عالیه دوستان عالی
لینک مرجع