انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اخبار مرتبط با شکار و تیراندازی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2018-04-15 09:37 PM)aghashekar نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام جناب حکم ابادی
متاسفانه این سازمان هم مثل خیلی از سازمان های دیگه در کشور اونقدر به بیراهه رفته که کارکردش از کارکردی که در ابتدا براش تعریف شده کاملا منحرف شده. الان باید اسمشو بذارن سازمان مبارزه با شکار قانونی و تخریب محیط زیست.
اگر همه هدف های تعریف شده این سازمان به طور متعادل جلو میرفت الان این همه مشکل نبود. متاسفانه کار به دست کاردان سپرده نشده. در این مسایل و شوهای تبلیغاتی هم یک سری منافع برای افرادی خاص وجود دارد که هدف رسیدن به انهاست. وگرنه به قول شما اگر چند مرغداری فقط کبک تولید کنند و در مناطق رهاسازی شوند یا بچه ماهی تولید شود و در رودها و سدها رها شوند اصلا کسی دنبال تخریب محیط زیست نمی رود. کلی ادم اهل ذوق سرگرم می شوند و از زندگی لذت می برند. کلی درامد سالم ایجاد می شود. امار جرم و جنایت و اعتیاد پایین می اید. و هزاران منافع دیگر برای جامعه خواهد داشت.
موفق باشیدKhansariha (8)

سلام جناب آقا شکار عزیز
دقیقا همینطوره و به نظر من تا کسایی که به شکار علاقه مند هستند یک تشکیلات درست حسابی نداشته باشن وضع همینه
الان حدود پنج ساله که پروانه نمیدن و به بهونه های مختلف میپیچونن
اخه یه توضیح درست حسابی هم نمیدن که علت ندادن پروانه چیه والا اگه ملت مطمعن باشن با این کار جمعیت وحوش زیاد میشه حاظرن ده سال مجوز ندن
ولی چیزی که معلومه با این اوضاع تعداد شون کمتر میشه که بیشتر نمیشه
خدا اخر عاقبت همه رو ختم بخیر کنه
سلام،وقت بخیر،یک خبر خوب هم بدم حال و احوال تاپیک بهتر بشه،امسال برای اولین بار محیط زیست شهرستان ما اقدام به حفاظت و نگهبانی 24ساعته از اصلی ترین رودخانه منطقه که تخم گذاری و تکثیر ماهی سفید انجام میشه کرده،هر سال این فصل کلی ماهیگیر با تور مسیر رود رو میبستن اما امسال . . . !
چند روز پیش رفتم و دیدم ،به به،ماهی، ماهی تا دلت بخواد.اگر این کار چند سال زود تر انجام میشد چی میشد،انشالا که حداقل از امسال به بعد ادامه دار بشه.Khansariha (219)
سلام
تبریک میگم دوست عزیز
بالاخره یه حرکت مثبت دیدیم. خدا خیرشون بده. احتمالا تصمیم مسئولین با کفایت محلی بوده.
موفق باشیدKhansariha (8)
سلام،گویا هماهنگی بین اداره شیلات و محیط زیست بوده،در هر صورت قابل تقدیر بود.Khansariha (8)
لینک مرجع