انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اخبار مرتبط با شکار و تیراندازی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2014-05-31 03:07 PM)MAZ نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یک شکارچی غیرمجاز در جریان درگیری مسلحانه با محیط بانان قوچان کشته شد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

من موندم این شکار مگه چقدر ارزش داره که طرف دزدکی بره منطقه حفاظت شده محیط بان بهش ایست بده شکارکش فرار کنه آخر سر هم شروع کنن به سمت هم تیراندازی
خب مرد حسابی ( شکارکش ) هرکه خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه
اگه رفتی شکار غیرمجاز مرد باش خواستن بگیرنت واسا یه جریمه ی کوفتی بده و خلاص بهتره اینه که سمت هم تیراندازی کنید و یا خودتو به کشتن بدی یا بنده خدا محیط بان که برا یه لقمه نون حلال باید اینقدر سختی بکشه / آخر سر هم اگه کشته شی بیچاره محیط بان اگر هم بکشی باز هم بیچاره محیط بان
آخر سر هم آبروی شکارچی های بامرام رو میبرن و آمار کشت و کشتار بین محیط بان و شکارچی بالا میره
در کل درعجبم
Khansariha (367)Khansariha (367)Khansariha (367)
نوشته شده تبادل اتش میان محیط بان وشکار چی ..از کجا معلوم اتش اول از طرف محیط بانان بوده .چون اجازه تیر اندازی داده شده نباید هر بنی بشری که شکار دستش باشه رو به رگبار بست چه بسا از ترس جونش .متاسفانه از این قبیل اتفاقات روز به روز داره بیشتر می شه . شکار و شکارچی ومحیط بان این مرزو بومند . باید فکر اساسی تر بشه منطقه قوچان فاروج بجنورد منطقه محافظت شده زیادی داره . این دیگه مشکل نیست داره به بحران نزدیک می شه
(2014-05-31 11:08 PM)romin نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوشته شده تبادل اتش میان محیط بان وشکار چی ..از کجا معلوم اتش اول از طرف محیط بانان بوده .چون اجازه تیر اندازی داده شده نباید هر بنی بشری که شکار دستش باشه رو به رگبار بست چه بسا از ترس جونش .متاسفانه از این قبیل اتفاقات روز به روز داره بیشتر می شه . شکار و شکارچی ومحیط بان این مرزو بومند . باید فکر اساسی تر بشه

دقیقا همینه
باید یه فکر اساسی تر کرد
ولی این فکر اساسی باید خیلی اساسی باشه
اینجور که داره پیش میره اگه یه زمانی یه محیط بان و شکارچی همو توخیابون ببینن با چنگ و دندون هم که شده به جون هم میفتن خخخخخ

به نظر من تا برا این موضوع فرهنگ سازی نشه و همه مردن فرهنگ شکارو یاد نگیرن همچنان این مشکلات بیشتر خواهد شد
مهم ترید عامل تبلیغ و فرهنگ سازی هم صدا و سیما هست که متاسفانه فقط میگه وای شکارچی وای قاتل
خب به جای این حرف ها و حدیث ها بیا فرهنگ شکار رو گسترش بده
بیا
میخوان ابروشو درست میکنن دارن چششو هم کور میکنن
Khansariha (367)Khansariha (367)Khansariha (367)

من نمیدونم چه سیاستی پشت این قضیه هست
اصلا شاید هم از سر نمیدونم کاری بعضی ها باشه وهیچ سیاستی هم نباشه
Khansariha (367)Khansariha (367)
دوستان عزیز در این مورد یه نکته وجود داره طمع و اعتیاد بعضی افراد در کشتار حیوانات و افراط و تفریط مراکز فرهنگ سازی چون خودم الان حدود چهارده سال کار فرهنگی میکنم بهتون میگم که این افراط و تفریط متاسفانه قسمتی از فرهنگ ما در این جامعه بوده و هست و تا برخورد منطقی با کارها و خاکستری دیدن افراد رو بوجود نیاریم وضع همین خواهد بود
نجات یک کاراکال آسیب دیده در رفسنجان ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به دنبال تماس تلفنی یکی از پرسنل شرکت مس سرچشمه مینی بر سقوط حیوانی شبیه گربه بزرگ در درون کانال پساب صنعتی این شرکت در محدوده منصورآباد رفسنجان، نیروهای یگان محیط زیست عازم محل شده و با یک کاراکال مواجه شدند.
رئیس اداره محیط زیست رفسنجان در این باره گفت: محیط بانان کاراکال مذکور را از درون کانال خارج نموده و به اداره محیط زیست منتقل نمودند.[تصویر: 14019568191.jpg]
مهندس اکبری افزود: با تلاش دامپزشکان تاکنون اقدامات اولیه نظیر شستشو، استریل و ضدعفونی زخمها و گندزدایی چشم ها و اقدام جهت رفع ضعف جسمانی کاراکال صورت گرفته و مراحل درمانی همچنان ادامه دارد.

کاراکال مذکور که به لحاظ جنسیت ماده و حدودا یکساله می باشد، بینایی خود را از دست داده بود و از لحاظ تغذیه نیز دچار مشکل و بی میلی بود که خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته توسط دکتر عسکری و دکتر شاهرخ آبادی دامپزشکان معالج، هم اکنون بینایی حیوان تا حدودی بهتر شده و از لحاظ تغذیه نیز شرایط مناسب تری دارد.[تصویر: 14019566681.jpg] کاراکال یکی از ۸ گربه سان وحشی ایران بوده و از گونه های کمیاب و در معرض انقراض کشور به شمار می رود که کمتر مورد مطالعه قرار گرفته است.

کاراکال بیشتر در نواحی بیابانی و حاشیه بیابان های مرکزی ایران و حتی در برخی مناطق کوهستانی مشاهده شده است.

کاراکال به لحاظ جثه از گربه وحشی، گربه جنگلی و گربه شنی بزرگتر بوده و به دلیل مهارت بالا در شکار و جثه نسبتا بزرگ، علاوه بر طعمه های کوچک و پرندگان، پستانداران بزرگتری نظیر آهو، جبیر، بره ها و بزغاله های وحشی و گوسفندان اهلی را نیز شکار می کند.تخریب زیستگاه، شکار غیرمجاز پرندگان به خصوص کبک به عنوان یکی از مهمترین طعمه های کاراکال، تصادفات جاده ای و کشته شدن توسط افراد محلی و سگ های گله باعث کاهش شدید جمعیت کاراکال در کشور شده و نسل این گونه ارزشمند را در آستانه انقراض قرار داده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقل قول :اینم جالبه
جالب نبود ! یک فاجعه در رابطه با دید و نگاه جامعه به مقوله سلاح های بادی بودش ! من دیدگاهم رو گذاشتم شما دوستان رو نمی دونم !
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-06-05 02:31 PM)salaeddin نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقل قول :اینم جالبه
جالب نبود ! یک فاجعه در رابطه با دید و نگاه جامعه به مقوله سلاح های بادی بودش ! من دیدگاهم رو گذاشتم شما دوستان رو نمی دونم !
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

صادق جان من دیدگاهها رو خوندم.
متاسفانه در ایران مشکل اصلی همون مسئول مربوطست که همه آویزونش میشن و یه عده هم افراطی که هیچی از قضیه شکار و شکارچی و شکارکش نمیدونن باعث تحریک مردم میشن.

شما الان برو تو خیابون داد بزن مرگ بر شکارچی 1000 نفر آدم دورت جمع میشن و شعار میدن. فردا هم برو همونجا داد بزن زنده باد شکارچی. باز هم همون 1000 نفر دورت جمع میشن و باهات شعار میدن.

به همه این افراطیها بگی چرا مخالفی هیچ دلیل منطقی ندارند. فقط هم یاد گرفتن بگن محیط زیست در خطره. بری تو زندگیشون خودشون بدتر ضرر میزنند. اتفاقا شکارچیها چون همیشه تو طبیعت هستن بهتر از همه میدونن چی تو خطره.
وقتی سالها میرفتی یه جایی و ماهی میگرفتی و حالا چند ساله که یا ماهی مریض گیرت میاد یا اصلا چیزی گیرت نمیاد و یه ماهیگیر میدونه.

بجای اینکه از شکارچی ها استفاده خوب بکنند و از تجربیاتشون استفاده کنند این بلاهارو به سرشون میارند.
بنظر من هر کسی ادعای محیط زیست داره باید بره جلو سدهایی که ساختن شعار بده. جای دریاچه هایی که خشک شده شعار بده. جلوی رودخونه هایی که دیگه لجن زار شدن شعار بده. کبوتر و قمری که انقدر زیاده که به این راحتی نسلش ورچیده نمیشه. مخصوصا داخل شهر ها که انقدر هم بهشون رسیدگی میکنند.

شکارچی هم مرام نامه شکار داره. فقط نمی دونم چطوری میشه اینو تو کله این افراطیها فرو کرد.
جتاب اقای salaeddin من منظورم از جالب این بود که ببینیم مردم چقدر راحت و ساده یه سری کارهای اشتباهو که یه عده انجام میدن به همه افرادی که اون کارهارو انجام نمیدن و به قانون احترام میزارند نسبت میدن
زدن اون پرنده ها که مسلمه کار اشتباهی بوده ولی رفتار مردم عوام همیشه احساسیه . غیر این نیست . اینها یه بار برن کشتار گاه ببینن گاو و مرغ و چطور میکشن صد رحمت میفرستن به تفنگ شکاری . ولشون کنید . من خودم خیلی غلاقه به شکار ندارم ولی نفس شکار رو هیچوقت زیر سوال نبردم . اینها برن گیاه خواری پیشه کنن از همه بهتره . تفنگ بادی مصیبته ولی رد شدن جاده از وسط پارک جنگلی گلستان که مصیبت نیست ؟؟؟؟ مشکل اینها نیست مشکل اینه که جمعیت بشر مثل ویروس اینقدر زیاد شده که تمام منابع روی کره زمین رو داره میخوره . آخه 7 میلیارد چه خبره ؟ یک و نیم میلیارد تو چین یک و دویست میلیارد تو هند یعنی حدود دو میلیارد و هفتصد میلیون نفر از جمعیت جهان تو این 2 تا کشوره . بابا پدرتون خوب مادرتون خوب به ولله کره زمین دیگه منابعش کشش نداره . ماشالله هیچکس هم که دیگری رو قبول نداره . همش هم سر منابع میزنیم تو سر همدیگه . آقاجان آدمیزاد زیاده با این سرعت تکثیر خودمون دنیای خودمون رو به گند کشیدیم کی رو داریم گول میزنیم ؟
لینک مرجع