انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اخبار مرتبط با شکار و تیراندازی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
قبول دارم ناکارآمدی وجود داره و خشکسالی و زمین خواری و از بین بردن جنگلها وجود داره. اما سوال اینجاست که حالا که جلوب اون رو نمی تونند بگیرند یا بودجه کافی ندارند باید اجازه داده بشه تعداد محدودی هم که از خشکی و از بین رفتن ریستگاهاشون جون سالم به در بردند شکار بشوند؟ من مخالف شکار نیستم ولی به نظرم چه درست و چه غلط حالا که تصویب شده باید همراهی کرد با قانون.
(2014-03-06 10:22 PM)unknown نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قبول دارم ناکارآمدی وجود داره و خشکسالی و زمین خواری و از بین بردن جنگلها وجود داره. اما سوال اینجاست که حالا که جلوب اون رو نمی تونند بگیرند یا بودجه کافی ندارند باید اجازه داده بشه تعداد محدودی هم که از خشکی و از بین رفتن ریستگاهاشون جون سالم به در بردند شکار بشوند؟ من مخالف شکار نیستم ولی به نظرم چه درست و چه غلط حالا که تصویب شده باید همراهی کرد با قانون.

unknown عزیز حرف شما کاملا متین هست و اکثر کاربران این سایت هم جزء افراد فرهیخته ی جامعه هستند و اطاعت از قانون و قانون مندی و قانون مداری سر لوحه ی کارهاشون هست...
اینکه به قانون باید عمل بشه که شکی در اون نیست... بحث کنونی روی این هست که میشد راه حل های منطقی تری رو ارائه داد و فقط نباید یک بخش رو دید و اون رو تو بوق کرنا کرد و احساسات مردم رو برانگیخت برای همراهی و از دیگر بخش ها که اتفاقا نیازمند توجه بیشتر و برنامه ریزی های صحیح و مدادم هستن غافل شد...
امیدواریم که پیرو این قدم اول، گام های مثبت و سازنده و مداومی در بخش های دیگر سازمان محترم حفاظت محیط زیست در جهت احیای محیط زیست رنجور کشور عزیزمون برداشته بشه...
آمین
Khansariha (8)
مشکل اصلی اینجاست که اونا فرقی بین شکارچی مجاز با شکارکش های غیر مجاز قایل نمیشن و حتی کشتار پلنگ و اهو و هر جنبنده ای رو میندازن گردن شکارچی من خودم اولین نفر بودم که گفتم اگه واقعا با برنامه ریزی این کار رو انجام بدن و واقعا جلوی شکار غیر مجاز هم گرفته یشه حاضرم 3 سال تفنگمو بزارم گوشه خونه ولی میدونم که نمیشه و بعد سه سال میبینید همین اش و همین کاسه و فقط ضرر رو ما شکارچی های قانونمند متحمل شدیم که 3 سال باید سماق بمکیم و به شکار شدن گونه ها نگاه کنیم به نظر دوستان چرا محیط زیست ما و جانوری ما با کشورهای همسایه و یا روپایی هم قیاس نیست؟؟!!! مگه کم جنگل و کوه و کوهستان داریم مگه کم تنوع زیست بوم و جانوری داریم نه ولی اینقد مدیریت ضعیف بوده که الان کار به اینجا کشیده و نیومدن چندین سال پیش یه برنامه درست رو اجرا کنن که حالا کار به اینجا نکشه وگرنه مگه ما چی از ترکیه کمتر داریم اونجا مثل اب خوردن تفنگ و فشنگ در اختیارشونو ما باید هفت خان رستم رو رد کنیم ولی میبینید از اولین روز تا اخرین رو شکار میکنن و کم هم نمیارن از پرنده گرفته تا گراز اونم توتعداد بالا یه بار به شبکه یابان نگاه کنید متوجه میشید چی میگم تنها راه حل موجود برای این مشکل برنامه ریزی و سر و سامون دادن به کارای محیط زیستیه نه اینکه مشکلات رو بندازن گردن شکارچی ها Khansariha (8)
با سلام :
عزیزان توجه کنید ، کسی از اینکه به طبیعت بی رمق ایران فرصتی داده بشه که بتونه خودش رو ترمیم کنه ناراحت نیست ، ناراحتی بنده و دوستانم اینه که عین روز برای همه مون روشنه ماها این سه سال یا پنج سال رو کنار میکشیم ، شکار کشه با خیال راحت به کاسبی اش میرسه ، وضع طبیعت بد تر هم میشه ، اونوقت ما باید یقه چه کسی رو بگیریم ؟ مگه سر بنزین نبود ؟ هی زوج -هی فرد -هی طرح ترافیک از درب منزل و.................. فقط امسال به گفته روزنامه همشهری حدود 3000 نفر بخاطر الودگی هوا مردن !!! یعنی جون انها ارزش نداشت ؟؟ کارخونه های اتومبیل سازی جونشون در میرفت یه کنیستر ساده رو روی ماشین های تولیدی نصب کنن ؟ چیزی که به گفته خودشون 12000 تومن ارزش داشته ولی زیر بار نرفتن .
اره دوست من ، این هم دقیقا عین همون قضیه و بقیه مسایل زندگی مونه . وقتی که میگم همه زندگی مون شده wow !!! دلیل داره برادر .[b]من یکی حاضرم اصلا تفنگم رو بشکنم ، ولی بعد از سه سال اگر اوضاع بدتر شده بود بگین گردن چه کسانی رو باید بشکنم ؟؟
امشب اخبار 20:30 میگفت تشی ها کلی خسارت زدن به باغ های کرمان.لامصب یک چهارم تنه ی یه درخت قطور رو خورده بود!
5سال که خوبه اگه 50 سالم شکار ممنوع بشه بازم این طبیعت غارت شده ما توان بازسازی نداره حفاظت وقتی کارساز هست که در کنارش امر تکثیر گونه های شکاری هم انجام بگیره.همونطور که این همه سلاح به مردم واگزار کردیم باید بخش هایی از مناطق رو هم به بعضی از آدمهای واقعا دلسوز و اگاه و با تجربه و امکانات واگزار کنیم تا به دور از هر گونه غرض ور ز ی به کمک طبیعت بیان با این کار هم ازدیاد حیات وحش صورت میگیره هم صنعت توریسم و اکو توریسم وصنایع اسلحه مهمات رونق میگیرن وهم ما دیگه هر ساله شاهد کشته شدن چند انسان نخواهیم بود.البته در کنار این کار باید به اصلاح روشهای کشاورزی و دامداری و همینطور صنایع خودرو سازی پرداخت تا فشار رو محیط زیست کمتر بشه ولی فعلا برای رها شدن از بن بست شکار تنها گزینه روی میز تکثیر و واگذاری هست اگر ممنوعیت فایده داشت الان از وفور شکار جای سوزن انداختن نباید میبود بعد از 35 سال از بس بزرگنمایی کردن از اینکه تفنگ به دست بگیرم خجالت میکشم و این در حالیه که بخشهای میگه خاک و اب این کشور رو به توبره میکشن و ککشونم نمیگزه.
ایکاش روزی عقلانیت بیاد بر سر کار.
این خط این نشون /#
اگر این طرح ممنوعیت شکار اجرایی بشه،اون چیزی که افزایش پیدا میکنه امار حیات وحش ایران نیست بلکه متاسفانه تعداد شهدای م

حیط بان هست که افزایش پیدا می کنه.......!!!
دوستان همه ی حرفهای شما درست اما ما استان فارسی ها چه کنیم 6سال ممنوعیت شکار تا امروز نصیبمون شده و حالام میخوان دوباره تا سال 98تمدیدش کنند اخه بی انصافی نیست اخه میشه 12 سال والا 6 سال پیش گفتند ممنوعیت شکار میکنیم تا حیاط وحش استان فارس احیا بشه حالامبعد از 6سال بهتر که نشده بدترم شده اخه این چه مدیریتی هست که اینها دارند اگه راست میگن و میخوان کاری کنند بیان این شکارچی های غیر مجازو جمع کنند زورشون به اونها نمیرسه می خوان سر ما خالی کنند.
نقل قول :دوستان همه ی حرفهای شما درست اما ما استان فارسی ها چه کنیم 6سال ممنوعیت شکار تا امروز نصیبمون شده و حالام میخوان دوباره تا سال 98تمدیدش کنند اخه بی انصافی نیست اخه میشه 12 سال والا 6 سال پیش گفتند ممنوعیت شکار میکنیم تا حیاط وحش استان فارس احیا بشه حالامبعد از 6سال بهتر که نشده بدترم شده اخه این چه مدیریتی هست که اینها دارند اگه راست میگن و میخوان کاری کنند بیان این شکارچی های غیر مجازو جمع کنند زورشون به اونها نمیرسه می خوان سر ما خالی کنند.
عزیزم کدوم تصمیم اینا درست بود که این هم باشه.
اقا درور به این مجید نواییان واقعا دمش گرم خیلی خوب جوابشونو داد و اگه نا حقی نکنن میبینید که همه رای دادن که شکار متوقف نشه و به جاش مدیریت انجام بشه
لینک مرجع