انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: حمله حیوانات به انسان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
کاربر nemsis و گیلان شکار ، از یادآوری و تذکر شما به کاربر nokinoor سپاسگزارم ، ولی شما در این مواقع باید پست کاربر خاطی را گزارش داده و از تذکر مستقیم اجتناب کنید.
کاربر عزیز nokinoor ، همینطور sniper 20 در فروم رایفلز ، فکر می کنم تا دیروز به خاطر پست قبلی تون ، عکس کشتن گربه برای تست قدرت سلاح بادی ، موقتا بن شده بودید!
این تذکر به عنوان بار دوم به شما داده می شود که به قوانین سات احترام بگذارید! پست های شما از بدو ورودتون به انجمن با تنش و بحث های غیر مرتبط همراه بوده و لحن صحبت شما نیز با کاربران دیگر به صورت تمسخرآمیز بوده ، در صورت تکرار پست هایی که بر کشتن حیوانات در آنها اشاره و اصرار داشته باشید ، با محرومیت هایی مواجه خواهید شد. Khansariha (8)
خوب حسابی تایپیک به باقالی رفت Khansariha (367)
اعضای عزیز ، کاربری پستی بی ربط گذاشته ، شما گزارش کنید و از تذکر مستقیم پرهیز نمایید! این خیلی سخته!؟
کاربر kokinoor ، با احترام به شما تذکر داده شد! لطفا لحن پست های ارسالی خودتان را درست کنید! تذکر سوم !Khansariha (226)
پست های نا مرتبط پاک خواهند شد.در صورت ادامه بجث های خارچ از تاپیک،طبق قوانین سایت با کاربران مخطی برخورد خواهد شد.
با تشکر از همکاری شما
حمله حیوانات به انسان:

[تصویر: Ijp9Dg1F4N.jpg]

[تصویر: 19772_932.jpg]

[تصویر: jamnews-hamle%20%289%29.jpg]

[تصویر: jamnews-hamle%20%2811%29.jpg]

[تصویر: jamnews-hamle%20%285%29.jpg]

[تصویر: jamnews-hamle%20%287%29.jpg]

[تصویر: 424210_nzmzb211.jpg]
پستهای نامرتبط به تاپیک پاک شد از دوستان عزیز هم خواهش میشه به تذکرات همیاران انجمن جهت ایجاد محیطی ارام در سایت توجه خاص داشته باشن
سلام
بنده بعنوان یک شاگرد تنبل این انجمن جسارت میکنم. جناب کوهنورد از جمله دوستان کاردرست و با تجربه این انجمن هستن و در با ارزش بودن وجود ایشان شکی نیست و همینطور دوست محیط بان عزیزمون که من بشخصه از راهنمایی ایشون سپاسگذارم و قبلا هم گفتم اگر یکی از این راهنماییها جایی به درد ادم بخوره بسه. هر چند این مجادله های بین دو نفر خودش باعث درس گرفتنه ولی یه کمی کم لطفیه ؛ استاد کوهنورد بی پایه و اساس حرفی نمیزنه و محیطبان هم علاوه بر تجربه از اموزشهای داده شده به ایشون استفاده میکنن و فکر نکنم هیچ یک از عزیزان روی هوا حرفی بزنه(ببخشید) این اختلاف عقیده خیلی مهربانانه باشه بهتر جواب میده.
دوستان نظرات همه شما قابل قبوله اما عذر میخوام کمی با جو دوستانه گفته بشه بهتره
به نظر من رفتار حیوانات هر منطقه ای میتونه متفاوت از یکدیگر باشه و همینطور شرایط در لحظه مواجه با حیوان میتونه در نوع برخورد و عمل حیوان تاثیر گذار باشه و به صورت قطعی نمیشه گفت در مواجه شدن با گرگ یا پلنگ یا .... باید فلان کار رو انجام داد

یا اینکه اگر گرگهای اینجا با پا کوبیدن به زمین فرار میکنن دلیل نمیشه که گرگهای مثلا منطقه شما هم همین عکسالعمل رو داشته باشن

پس شرایط من در مواجه با حیوان وحشی با شما متفاوت هست و راهکارهای من مناسب شما نیست
به نظر من باید همه تجارب رو در نظر داشت چون شاید روزی جایی نیازمون شد و بدرد خورد

من خودم نزدیکترین برخوردی که با گرگ داشتم همین فصل شکار پارسال بود که بعد شکار داشتم برمیگشتم پایین کوه سر چشمه آب بخورم که تا رسیدم دیدم یه گرگ سر چشمه داره آب میخوره و تا من رسیدم و من رو دید خیلی آروم برگشت و رفت

البته خیلی صحنه زیبایی بود وقتی داشت آب میخورد
من چند روز پیش دم طلوع افتاب داشتم میرفتم کوه یه گرگ دیدم حیون مادر مرده تا مارو دید گازشو گرفت رفت ولی کلا به نظر من انقدری که سگ های هار ترسناک هستن گرگ ترسناک نیست البته گرگاس از همشون بدترن!
ولی با تفنگ که باشی یکم دل و جرات پیدا میکنی و با تیرهوایی همشونو فراری میدی اما با دست خالی فاتحه .......
با سلام و عرض ادب.

آقا يك تجربه من بگم در مورد برخورد با سگ هار !

همين قدر خدمت دوستان بگم به محض ديدن و برخورد نزديك با سگ هار فوري معدومش كنيد و معطل نكنيد ! به هر طريقي كه فكر ميكنيد با اسلحه معدومش كنيد چون ممكنه در بره و يك بدبخت ديگر رو گاز بگيره !

من حدود چهار سال پيش با يكي از دوستان در يكي از روستاها در حال گشت و گذار بوديم رسيدم به ملك شخصي اين دوستمون گفتيم تو باغشون چند ساعتي استراحت كنيم .

ديوارهاي باغ ايشان كوتاه بوديم نشسته بوديم حول و حوش 7 شب بود يك لحظه ديدم دوستم داره داد ميزنه اين دوست ما بيا بره ته باغ وسيله بياره يك سگ هار از لب ديوار پريده بود پايين و صاف به دوست ما حمله كرده بود فقط ايشان زرنگي كرده بود پريده بود روي اولين درخت كه البته با زمين فاصله زيادي نداشت يكم ديگه سگه زور زده بود بهش ميرسيد فقط يادمه گلنگدن زدم و صاف گذاشتم تو مخش اهالي اطرافم كه صداي تير رو شنيده بودن ريختن تو باغ .

خلاصه اينكه عامل بیماری هاری نوعی ویروس است كه به قسمت ترس در مغز سگ حمله و آن را تخريب ميكنه به همين علت سگ هار چيزي به نام ترس درك نميكنه و به هر جنبنده اي حتي 100 برابر خودش حمله ميكنه و بيماري درماني هم نداره !

مطالب زير رو براتون مينويسم بد نيست يك نگاهي بكنيد ! جالبه !

هاری بیماریی است که در اثر ویروسی از خانواده رابدو ویریده ایجاد می‌شود. این ویروس در تمام حیوانات خون‌ گرم از جمله در انسان می‌تواند ایجاد بیماری کند.

ویروس از بزاق حیوان هار و محل گازگرفتگی وارد بدن شده در ماهیچه‌ها به سمت اعصاب انتهایی می‌رود و شروع به تکثیر می‌نماید .

هاری هر سال ۵۵ هزار نفر (۳۱ هزار نفر در آسیا و ۲۴ هزار نفر در آفریقا) را می‌کشد.حدود ۴۰ درصد آن‌ها زیر سن پانزده سالگی دچار گازگرفتگی می‌شوند. مبتلایان اغلب کودکانی هستند که شاید بدون ترس یا آگاهی به طرف سگ‌های آلوده رفته باشند. از آنجا که بسیاری از کودکان پس از گاز گرفته شدن قادر به توضیح حادثه برای والدین نیستند، این نگرانی برای سازمان‌های بهداشتی وجود دارد که آمار واقعی مرگ بسیار بالاتر از آمار رسمی باشد.

مرگ در صورت ابتلا به هاری تقریباً قطعی است و در طول تاریخ تنها ۶ انسان از هاری جان سالم به‌در برده‌اند. نجات یک دختر ۱۵ ساله از هاری در ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۰۴ اولین مورد گزارش شده از غلبه دستگاه ایمنی انسان بر این بیماری بدون استفاده از درمان‌های خاص ضدهاری بود.

عامل بیماری هاری نوعی ویروس RNA دار است و نوروتروپ یعنی تمایل به سیستم عصبی دارد و وقتی به سیستم عصبی مرکزی حمله نماید تقریباً همیشه موجب مرگ میزبان می‌گردد.

ویروس هاری در حرارت ۵۰ درجه سانتی گراد در مدت ۱۵ دقیقه و در حرارت ۶۰ درجه در مدت ۳۵ ثانیه و در حرارت ۱۰۰ درجه سانتی گراد در مدت چند ثانیه از بین می‌رود. بنابراین برای ضدعفونی وسایل آلوده کافی است چند دقیقه آنها را جوشاند یا با فنل و الکل شستشو داد.

کلیه حیوانات خونگرم پستاندار چه وحشی و چه اهلی به این بیماری حساس می‌باشند. البته در پرندگان ابتلا به این بیماری فقط به‌طور مصنوعی در آزمایشگاه گزارش شده‌است.

راه‌های سرایت بیماری :

گاز گرفتن حیوانات

راه پوست

راه مخاط‌ها (لب، چشم، بینی)

دستگاه گوارش

درمان پس از بروز علائم بیماری هاری، دیگر امکان‌پذیر نیست و بیمار —با وجود مراقبت‌های کامل— طی یک یا دو هفته جان خود را از دست خواهد داد. برای مبارزه با بیماری می‌توان واکسیناسیون ضد هاری برای پیشگیری از بیماری انجام داد.

شاد و پيروز و سلامت باشيد.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
لینک مرجع