انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: ساچمه های ایرانی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به دوستان . ساچمه های نخجیر آمل جرقه ایه برای آینده روشن چاچمه ایرانی .من روز نمایشگاه چند تا بسته ازش گرفتم.
با ar2000 خوب چواب میداد بدون هیچ نفعی میگم که همون گروپی که با پرومگنوم میگرفتم با ساچمه ایرانی هم میگیرم.
خوبیش اینه که سفت تر از ساچمه بیژن یا بقیه ساچمه های ایرانی هست. نصبتا پیلیسه خیلی کمتر یا بهتر بگم اصلا نداره.
[تصویر: 13596704401.jpg]
تا حالا با مارادر شلیک نکردم چون خیلی سبکه وبرای pcp فکر میکنم ضرر داشته باشه.یعنی جرات نکردم .
امیدوارم ساچمه های ایرانی روز به روز بهتر بشه و همه حمایت کنند از تولید کننده های داخلی.
[تصویر: 13596704402.jpg]
[تصویر: 13596704413.jpg]
(2013-02-01 01:36 AM)garro نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان کسانی که این ساچمه رو دارن لطف کنن قطرشو اندازه بگیرن
راستی من نخجیر تو بسته های معمولی دیدم. ازین ساچمه ها همه جا هست؟Khansariha (8)

گارو جان قطرش که اندازه هم هستند راحت جامیره نه شل نه سفت.
من 3 روز پیش فردوسی بودم اکثر مغازه ها داشتن .Khansariha (8)
بابا اینها که ماشالله هر کدوم یه شکل واسه خودشون! نکنه سه تا مدل مختلف رو گذاشتید کنار هم؟
دقیقاKhansariha (8)
هر کدوم یه شکل و هر کدوم یه وزن
اصلا برای تفنگ های مگنوم خوب نیست
مدل نوک پهن کمی بهتر هست البته اونم فقط برای فواصل کم و البته تفنگ های متوسط و ضعیف از لحاظ قدرت
دوستان این ساچمه ها برای تفنگ های چینی و تفنگ های زیر 20 ژول عالی جواب داده . البته نوع سر تخت اون تأیید میشه.Khansariha (256)
اخه واسه تفنگ من ساچمه هایی مثل دنیا و پیمان از تو لولش در میرن .ولی پرومگنوم و مچ فیت جا میرن.میخوام بدونم این ساچمه هم قطر پرومگنوم هست؟Khansariha (8)
ساچمه های سرتختشون متناسب هستند ولی متاسفانه قالب ساچمه های نوک تیز با بی حوصلگی ساخته شده.ظاهرا همون قالب ساچمه سرتخته فقط یه گنبد روش اضافه کردند.واسه همین هم نه مرکز ثقل درستی داره و نه اینکه یک شکل هستند.
با این وجود همین محصولات رو هم داره به خارج صادر می شه.
به هرحال اگه مدیر تولیدش آدم تیزبینی باشه می فهمه که با بالا بردن کیفیت ساچمه هاش سود بیشتری هم عایدش میشه.چون به قدری ساچمه های خارجی گرون شدند که فقط افراد خاصی میل به خریدش رو دارند
من هم از این مدل استفاده کردم البته فقط در تفنگ b3-1 چینی. از نظر وزنی سبک هستن و باید در تفنگهای کم قدرت استفاده بشه . مخصوصا در دیانا های قوی استفاده نشه که به مرور لقی میل پیستون و خرابی واشر سر پیستون را به همراه خواهد داشت
با گرون شدن دلار بهترین زمان برای تولید کننده های داخلی.
الان نخجیر یا هر تولید کننده داخلی دیگه اگه یه ساچمه سرگنبدی با کیفیت متوسط هم تولید کنه خیلی خوب میشد هم واسه مصرف کننده ها و هم تولید کننده.Khansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)
سلام_بنده كه با اين تير تو آب رودخونه شليك ميكردم تا 30متر خوب بود اما تو50/60متر انگار پسه ميافتاد تو آب دقتشم بعد30اصلا جالب نبود اما با گامومچ وts تو50متر ميزدم دقت عالي و صداي برخورد قوي با آب داشتن كه واسم عجيب بود كه چقدر فرق دارن_به نظرم بايد روش كاركنن ولااقل يكم سر ساچمه رو سنگينترش كنن
در حالت عادی کسی میل به خرید ساچمه ایرانی نداره و به همین دلیل هم برای تولیدکننده داخلی صرف نمی کنه که دقت زیادتری در تولیداتش بخرج بده چون فروش نخواهد رفت و به این ترتیب تولیدکننده هم به نهضت سمبلیزاسیون می پیونده. اما وقتی دلار گرون می شه و خریداران بالقوه محصولات داخلی زیاد می شن فرصت خوبی برای تولیدکنندگان علاقمند بوجود میاد تا محصول بهتری تولید کنند و امیدوار باشن تحت این شرایط محصولشون جای برخی محصولات خارجی رو بگیره. مثلا اگر تولیدکننده ای بتونه ساچمه ای در حد همین پرومگنوم خودمونو با قیمتی نصف تولید کنه خب مشتریاش زیاد خواهند شد و بخش قابل توجهی از بازار وسیع پرومگنوم رو تصاحب خواهد کرد ولی متاسفانه معمولا اینطور نمی شه و این فرصتهای خوب برای ترقی تولیدکنندگان داخلی از دست می ره و اونها هم شاید یه مدت فروش بیشتری بکنن ولی همیشه درجا می زنن.
با وضعیتی که از این ساچمه ها من دیدم راستش هیچ وقت حاضر به خریدش نیستم و بازم می رم سراغ همون پرومگنوم! در حالیکه اگر و فقط اگر ساچمه های یکدستی بزنه حداقل برای هدفزنی تفریحی ازش استفاده می کنم ولی اینطوری حتی نمی شه باهاش تفریح کرد.
لینک مرجع