انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: بحث و تبادل نظر در مورد دولول روی هم آکار
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوست من هر چه قدر پول بدی همون قدر آش می خوری خب شما وقتی سوار بایکال می گیری دیگه همه چی تمومه ولی آکار هم مشکلی ندارد
روس جنس لول بهتری داره و الگوی پخش خطی داره بیشتر کیفیت بالایی داره ولی ظاهرش برا بعضیا قشنگ نیست این سلیقه ای هست ولی آکارهم جنس خوبی داره الگوی پخش بازی داره(پخش زنه) ظاهرش قشنگتره میتونی از اضافه لول و چوک اکسترنال براش استفاده کنی ولی بایکال نمیدونم بشه استفاده کرد یانه
بارها و بارها در خصوص برتري بايكال به آكار مطلب نوشته شده است ولي بايد توجه داشت كه در بازار جهاني آكار (مدل موجود در ايران) گرانتر از بايكال مي باشد و ديگر اينكه شركت بايكال تانك هاي فرسوده را از دولت روسيه خريده و تقريبا مواد اوليه به قيمت نازل تمام شده است ولي در اين خصوص دوستان متالوژيست بفرمايند كه آيا آلياژ بدنه تانك هاي جنگ اول و دوم جهاني شاهكار صنعت متالوژي مي باشند؟؟
آيا تا به حال تفنگ هاي آكار با فشنگ فابريك تركيده اند؟
آيا سلاح آكار خرابي حاد و عمده اي داشته است؟
لازم به ذكر است كه بنده نه تفنگ آكار دارم و نه بايكال ولي به نظرم قدري در خصوص بايكال افسانه سرايي شده و باعث قيمت نجومي آن شده است
رضا جان ممنونم از توضیحات شما ولی لطف کنید به من بگید بایکال از چه لحاظ برتری نصبت به اکار حتی 1 مورد ؟؟؟

سبکی وزن ؟؟

پترن بهتر ؟؟ !!که پترنهاش هم موجود هست که اکار پترن بهتری میده !!

سختی بالاتر ؟؟؟
......

......

.......

چه برتری داره ؟؟ لطفا" جواب من تازه کارو بدین ؟؟
دوستان در مورد لول توی تاپیک بایکال یه عکس گذاشتم و راجع بهش هم بحث زیاده ولی خوب دلیلش هر چی هم بوده همچین چیزی در مورد اکار تا حالا نبوده با اینکه شاید توزیع اکار 20 برابر بایکال بوده
تنها برتري آن سنگيني آن و جهت تقويت ماهيچه ها خوب است خخخخ
سلام و درود خدمت دوستان.
سلاح آکار من سهمیه سال 91 است و بهمن پارسال در اصفهان از آقای زادهوش به قیمت 3830000[/color] خریدم، ولی روی لول، آکار ننوشته و فقط زیر تفنگ akkar به چشم می خوره و البته زیر لول made in turkey هک شده ولی akkar silah sinayi نداره.
عکسایی که آقا علیرضا از سلاح های آکار خودشون و آقا مسیح گذاشته بودن و عکسای دیگه ای که از آکارهای توضیع شده دیدم نوشته ها یکم فرق می کنه، دوستان از دلیل این تفاوت اطلاع دارند؟
[تصویر: DSC_0663.jpg]
[تصویر: DSC_0664.jpg]
[تصویر: DSC_0666.jpg]
[تصویر: DSC_0667.jpg]
(2013-08-15 01:55 AM)mohamadnamdari نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام و درود خدمت دوستان.
سلاح آکار من سهمیه سال 91 است و بهمن پارسال در اصفهان از آقای زادهوش به قیمت 3830000[/color] خریدم، ولی روی لول، آکار ننوشته و فقط زیر تفنگ akkar به چشم می خوره و البته زیر لول made in turkey هک شده ولی akkar silah sinayi نداره.
عکسایی که آقا علیرضا از سلاح های آکار خودشون و آقا مسیح گذاشته بودن و عکسای دیگه ای که از آکارهای توضیع شده دیدم نوشته ها یکم فرق می کنه، دوستان از دلیل این تفاوت اطلاع دارند؟

سلام به همگي شكارچياي منتظر شروع فصل شكارKhansariha (48)
اين قضيه آكارها خيلي داستان داره،انواع مختلفي هم بين بچه ها توزيع شده آكار،شاهين آكار،نخجير آكار،بعضياشون ارم و نوشته آكار دارن بعضيا ندارن مثلا مال بنده زير كوپ آرم آكار هست ولي روي لوله هيچي ننوشته،سال90 خريدمش به قيمت 2320 (دقيقا قيمت آكار-نه شاهين،شاهين اون موقع2100 بود )،بعضيا ميگن آكاره بعضيا ميگن شاهينه مام سر در نياورديم.Khansariha (290)
ولي سرتو درد نيارم اگه آرم اكار داره شك نكن،تركه،برو لذت ببر از اسلحت دوست خوبم،توي يه جاي ديگه هم گفتم،از يكي از دوستان متصل به سازمان اسلحه و مهمات پرسيدم،ايشون ميگفت حذف آرم آكار و عبارت روي لوله،فقط به خاطر عدم مغايرت قانوني سلاح با كارت سلاح هست،چون توش نوشته ساخت ايران،Khansariha (256)
نشونه اسلحه شاهين هم اينه كه آرم و نشان آكار هيچ جاش نخورده،كه حتي اونم كوپ و لولش ساخت تركيه است ولي مونتاژ و زاج كاريش تو ايران انجام شده واسه همينم اختلاف قيمت زيادي با آكار نداره (حدود 200-300 هزار تومان به عبارت بهتر دقيقا معادل يه زاج كاري گرم كورهاي اي مرغوب).
به هر حال به نظر بنده مهم اينه كه از اسلحت خوب نگهداري كني و ازش لذت ببري،زياد خودتو درگير اين شايعات و حرف و حديثا نكن.ايشالا يه عمر برات كار ميكنه.البته به سه شرط 1-احتياط 2- احتياط 3-احتياط Khansariha (214)
تيغ براKhansariha (219)
ارادتمند شايان
داش مسیح درست میگه فعلا که آکار تو بورس تر از بایکال هست.در ضمن کپ آکار به علت اسفاده از آلومینیوم در اون:1کپ داغ نمیکنه.2مقاومت بیشتری داره.3آکار خوش تیپ تره.بایکال رو اگه 20 تا فشنگ پشت سر هم باهاش شلیک کنی امکان داره کپ داغ کنه و لول باز نشه که من خودم شاهد این اتفاق بودم.بالاخره یکی فهمید که اکار بهتره که اونم داش مسیح گل به اون اشاره کرد.تقدیم به داش مسیحKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8):(8):Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)البته خودشون گل هستند.
(2013-07-10 02:50 AM)hadiran نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-10-07 11:17 AM)hosseinm نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
مبارک باشه این سلاح آکار نیست .
این سلاح ساخت شرکت آتا ترکیه هست . که بصورت محدود در سهمیه گذشته موجود بود . تنها تفاوت اصلی با آکار اینه که پپیش قنداق این سلاح شکاری هست و جای بند هم داره . انشالله که مبارک باشه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

اینم کارخانه سازنده

سلام دوستان
من سال 89 یه مدل اسلحه رویهم به صورت سهمیه خریداری نمودم این تفنگ با کیفیتی تقزیبا قابل قبول ولی بی نام نشان به جز حک آرم نخجیر روی کپ به صورت لیزری و حک این عبارت Chamber 3" 12 ga
چیز دیگری نداشت
من در عرض این مدت این سوال مغزم را مخدوش کرده بود که این سلاح ساخت کدام کارخانه است که چند روز وقت چشمم به تاییک جناب hosseinm افتاد ولی در محصولات شرکت آتا هم من این تفنگ را یافت نکردم واز روی چه سندی جناب hosseinm این سلاح را آتا معرفی کرده و دوستمان helloboy در لینک زیر پستی به نان معرفی تفنگ ساچمه زنی آتا آرمز ایجاد کرده نمیدانم:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

این اسلحه به هیچ عنوان اتا نیست اگه برین به این سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به اون نتیجه می رسین که من رسیدم این سلاح احتمالا از ترکیب دو مدل k200 و k226 شرکت خان ترتیب لوله و متعلقات و قنداق و بچه قنداق حاصل شده یا فقط از روی مدل k226 با تغییراتی در لوله یعنی یه تکه کردن تسمه وسط بین دو لول ساخته شده و شکی در این ندارم اگه نرم افزار adobe ویندوزتون بروز
باشه با کلیک بر روی تصویر هر دو مدل میشه عبارت حک شده روی لوله رو خوند.

حالا اگه از دوستان اطلاعات دقیقی از این سلاح دارن بفرمایند من سراپا گوشم
لینک مرجع