انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: بحث و تبادل نظر در مورد دولول روی هم آکار
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
داداش کوهنورد TS870 نوعی فولاده که در ترکیه برا ساخت سلاح شکاری ازش استفاده میکنن.البته فقط در ترکیه نیست ولی بصورت رایج در اکثر سلاح های ترکیه از این فولاد برا ساخت لول استفاده میشه.این فولاد به چند دسته تقسیم میشه از مرغوب تا معمولی.نمونه مرغوب تر این فولاد رو شرکت های هوگلو و آکار و در قدیم چیفسان استفاده میکردن. این نمونه فولاد عمرا به پای فولاد های آمریکایی نمیرسهKhansariha (8)
(2015-07-12 09:02 PM)کوهنورد نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام :
دم همگی اهالی انجمن گرم باد ................
دم برادر عزیز اسمان هم گرم باد با این تکیه کلامش .Khansariha (8)Khansariha (8)
در مورد ارتباط بلندی لوله و میزان عقب نشینی و.... مطلب زیاده و بهتره در تاپیک مشاوره ساچمه زنی بحث بشه تا تاپیک آکار به انحراف نره . فقط خیلی مختصر میتونم بگم لزوما بلندی لول ، باعث فشار به قفل و بست کپ نیست . خیلی از اوقات دارندگان اینگونه سلاحها برای دستیابی به مسافتهای بالاتر از شارژهای بیشتری هم استفاده میکنند که این باعث خرابی و فرسودگی زودرس میگردد .اگر اجازه بدید در تاپیک مربوطه ادامه بدیم .

میرلوحی جان شما در مورد اکار زیاد جستجو میکنید میشه یه زحمتی بکشید و مفهوم تی-اس 870 رو که روی لوله نوشته پیدا کنید ؟ این رو قبلا یادم میاد مسیح عزیز در همین تاپیک ، در زمانی که آکار تازه اومده بود و چند تا از دوستان گرفته بودند ، نوشته بود . این عدد اشاره به مقدار فشار قابل تحمل توسط لوله داره و روی اکثر تفنگهای ترک نوشته شده .بگذریم که روی خیلی هاشون هم نوشته مگنوم .
این عدد یک استاندارد در مورد تحمل فشار لوله های ساخته شده در حوزه بالکان هم هست . هم در مورد لوله های تجاری و هم نظامی .
با تشکر
با سلام خدمت کوهنورد عزیز.
همونطور که فرمودید مفهوم عبارت TS870 که روی لوله های تفنگهای شرکتی و اصل و نصب دار ترکیه حک شده نشان دهنده فشار تست لوله میباشد که طبق تحقیقات من لوله هایی با این عبارت ، تا فشار 1200 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع یا حدود 1200 بار تست شده اند.
در صفحه زیر و در خط آخر پاراگراف 9 به این مطلب اشاره شده

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دقیقا.این عبارت فقط روی سلاح های مطرح ترکیه حک شده که میزان بالاترین فشار تست شده با این سلاح ها رو نشون میده.من این تست لول رو با دولول سوار یلدیز هم دیدم.به اندازه 1200 بار لول رو باد کردن و مشکلی پیش نیومد.Khansariha (8)
با سلام خدمت همه دوستان استاندارد
TS870
یک استاندارد مربوط به موسسه استاندارد ترکیه هست
TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ
که در رابطه با ویژگی تفنگهای ساچمه زنی هست معادل اروپایی اون شامل استانداردهای
EUROPE CIP standarts
است. معمولا نوع فولاد مورد استفاده در اسلحه ساچمه زنی از
steel AISI 4140 (DIN 1.7225 )
و آلومینیوم
aliminium alloy 7075
استفاده میشه خیلی دنبال متن استاندارد ترکیه گشتم ولی متاسفانه نتونستم تهیه کنم مشکل دیگر استانداردهای ترکیه اینه که فقط به زبان ترکی اند و ترجمه انگلیسی هم ندارند به هرحال یکی از دوستان تو سفر ترکیه است اگر تونست تهیه کنه حتما خلاصه ایی از اون استاندارد رو اینجا میذارم.
ارادتمند همه دوستان گرامی
با سلام
دوستان آکار های سری اول بهتر هستند از نظر کیفیت و یا آکار های سری دوم ؟
چندین بار در صفحات قبل گفته شده که سری اول بهتره یا سری دوم.سری اول چرچیل 205 هستش که سبک تر از چرچیل 206 سری دومه.یه مزایایی سری دوم نسبت به سری اول داره که در پست های قبلی این انجمن در یک جدول نشان داده شده مثلا اینکه وزن سری دوم بیشتره و ......... بنده سه سال پیش یکم بیشتر صبر کردم و چرچیل 206 یا همون سری دوم خریدم.رنگ قنداقش میارزه به سری اولKhansariha (8)
باسلام خدمت دوستان محترم.آیا با بودجه 5 تا 6 تومن میشه یه آکار تمیز خرید.در چه حدی میشه پیدا کرد؟بنده ساکن کرمانم.با تشکر
(2015-07-18 05:35 PM)omidmirzayi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باسلام خدمت دوستان محترم.آیا با بودجه 5 تا 6 تومن میشه یه آکار تمیز خرید.در چه حدی میشه پیدا کرد؟بنده ساکن کرمانم.با تشکر
با سلام
دوست عزیز کرمان اگر بخوای از اسلحه فروش که بخوای بخری بخری که باید حد اقل 6500 بدی برای یک آکار دست دو نسبتا تمیز و برای آکش هم حول حوش 8500 به نظر من اگر دست دو می خوای بگرد دنبال کسی که بخواد بفروشه و از شخص بخری خیلی بهتره چند وقت پیش داخل اسلحه فروشی بودم یکی اومد برنو می خواست برداره می گفت یک آپولو دارم 50 تا تیر هم نزده می خواست با برنو معامله کنه اسلحه فروش می گفت حد اکثر 6 ازت بر می دارم اگر اسلحه نداشتم امانش نمی دادم ولی حیف که اسلحه دارم به نظر من داخل اسلحه فروشی ها بگرد چنین مواردی پیدا کن اگر هم که امکانش هست بری تهران با 7 تومن آکشو می تونی برداری.
coach gun آکار.در ضمن آکار دست دوم تو اصفهان رو 8 تومن و اگه خیلی تمیز باشه رو 9تومن معامله میشه.با هفت تومن شاید یه شاهین اکبند بشه خرید. [تصویر: akkar.jpg]
سلام
اکار اکبند اصل7 تا 7.5 اقای یگانه داره .سایت صبحانه هم داره......
شاهین اکبند 6 تا 6.5 قیمتشه .....
موفق باشید
.............................
ارزونتر هم میشه گرفت (راه داره)ولی همانطور که گرانفروشی بده خیلی ارزان خریدن هم خوب تیست..یادتون باشه که هر تفنگی یه عاشق داره اونو نامید نکنید.....
برای خرید و فروش یه حدی (یه رنجی) هست گه اون رعایت بشه هر دو طرف خوشحال خواهند بود......
لینک مرجع