انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی کرال پانچر بریکر
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
بنظر من برای 20 ،30 متر و روزی 200 شلیک (که خیلی زیاد هست)یه فنری مثل دیانا 35 بگیری خیلی بهتره.
سلام
اگه تفنگ پی سی پی یا تفنگایco2را با فشار ۱۰بار باد کنیم سیستم ولو تفنگو تغییر بدیم چند ژول انرژی از تفنگ میگیریم بافشار ۶یا۷ تو کالیبر ۵/۵تونست چوب ۳میل رو به سادگی سوراخ کنه فکرمیکنید بشه بااین فشار ۵تا ۱۰ژول ازش قدرت گرفت دوستانیکه میدونن راهنمایی کنن اگه با بریکر انینکارا کنیم چند شات با چه قدرتی میده
سلام دوستان عزیز و متخصص
لطفا بنده رو راهنمایی کنید.
در خصوص افزایش قدرت سلاح در این تایپیک گفته شد که پیش مشخص شده رو باید به صورت ساعتگرد چرخاند تا شاهد افزایش قدرت در سلاح بریکر بود اما ممکن است که در دقت دچار مشکلاتی نیز شویم.
حال سوا اینجاست که از به این سلاح رگولاتور اضاف نمود آیا این کاهش دقت جبران میشود؟
ممنون از پاسخ و وقتی که میگذارید.Khansariha (8)
سلام

بله دوست عزیز افزایش قدرت خواهید داشت.ولی به همان نسبت مصرف باد بیشتر می شود.

در مورد دقت کم و بیش تاثیر منفی خواهد گذاشت.ولی اینکه تا چه حد این تاثیر محسوس باشد بستگی به نوع کاربری شما از سلاح و فاصله مدنظر جهت تیراندازی

خواهد داشت.قطعا در فاصله های بالا کم دقتی محسوس خواهد بودKhansariha (8)
سلام و ممنون از پاسخ شما دوست خوبم،اما سوال بنده این بود که آیا این بی دقتی در فواصل بلند توسط رگولاتوری که نصب شود روی سلاح برطرف خواهد شد؟
(2018-07-24 12:51 AM)aliasgharn نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام و ممنون از پاسخ شما دوست خوبم،اما سوال بنده این بود که آیا این بی دقتی در فواصل بلند توسط رگولاتوری که نصب شود روی سلاح برطرف خواهد شد؟

رگولاتور حجم و سرعت هوای خروجی شلیک هارو یکسان میکنه و با حذف تلورانس قدرت باعث افزایش دقت در همین مورد میشه. بی دقتی میتونه دلایل مختلفی داشته باشه که مربوط به رگولاتور نباشن مثل مشکل خانکشی لوله و خرابی دوربین و ...
سلام دوستان
میخوام تجربه خودم رو بعد از حدود 6 ماه استفاده از این سلاح بگم.

اول محاسن:
_ قیمت مناسب ( البته نه در حال حاضر !! )
_ کیفیت قابل قبول نسبت به قیمت
_ طراحی زیبا
_ دقت خوب
_ قدرت مناسب برای هر کاربری
_ ارگونومی خوب و بالانس عالی برای سردست زدن ( البته برای من قنداق چوب است )
_ شارژ آسان با تلمبه به دلیل حجم مخزن، برای کسانی که از تلمبه استفاده میکنند
_ تعداد شات مناسب

معایب:
_ زاجکاری و پرداخت لوله و سایر قطعات در سطح پایینتری نسبت به برند هایی مثل وایرخ و دیانا قرار دارد ( البته سطح کیفی قابل قبولی دارد و نمیشه به عنوان عیب در نظر گرفت )
_ عدم وجود پوشش مصنوعی روی چوب ( کیلر و نیم پلی استر و ... ) که به مرور زمان باعث نفوذ چربی و عرق دست و ... به بافت چوب میشود
_ دقت پایین کارخانه در اسمبل کردن به طوری که من روی مخزن سلاحم و کنار ریل دوربین، خط نازک و کوچکی را یافتم که به احتمال زیاد مربوط به سوار کردن ریل روی مخزن و لوله است
_ سیستم ماشه سلاح در سطح متوسطی قرار دارد و مسابقاتی نیست

چند نکته:
_ بعد از حدود 300 شلیک با جی اس بی، احساس کردم کمی گروپ تفنگ باز شده که اقدام به تنظیف لوله کردم و دقت تفنگ دوباره مثل روز اول شد. فکر میکنم لوله های 12 خان نیاز به تنظیف بیشتری دارند و در مقابل دقت بیشتری هم دارند. این نکته را گفتم برای دوستانی که بعد از مدتی احساس میکنند دقت سلاح کمی پایین آمده، ابتدا به طور اصولی اقدام به تنظیف لوله نمایند و اگر همچنان دقت پایین بود به اورینگ آب بندی لوله و ... شک کنند.
_ در مورد جنس گلنگدن که بعضی از کاربران از جنس شکننده و خم شدن آن پس از مدتی گلایه داشتند باید عرض کنم که برای گلنگدن سلاح من بعد از حدود 6 ماه استفاده، تا امروز کوچکترین مشکلی پیش نیامده و امیدوارم از این به بعد هم مشکلی نداشته باشد.
_ در مورد سایلنسر فابریک، من تاکنون با سایلنسر تیراندازی کرده ام و تجربه تیراندازی بدون سایلنسر را نداشته ام ولی با اینحال از دقت سلاح راضی ام و صدا را نیز تا حد مناسبی کاهش می دهد.

موفق باشید
ممنون از شما بسیار جامع و عالی .در مورد قدرتس سلاحتون که چند ژوله و اینکه چندتا شات با دقت میده هم اگه بگید ممنون میشم و اینکه شلیکای موفقتون تا چند متری هست.(در حد گروپ یا شکار)
ژول اهمیت زیادی نداره. اگر خواستین یک پیچ پشتشه، سفتش کنین قدرت بالا میره و برعکس.
تعداد شات هم به قدرت وابسته هست ولی اغلب از ۲۰۰ تا ۱۲۰ چهل تا شات میده. اگر خیلی قویش کنین میشه ۱۰ تا شات یا حتی کمتر چرا که تلرانس زیاد میشه و محدوده ی فشار کاری کم میشه.
تا ۵۰ متر برای شرایط تاکتیکال و ۱۰۰ متر برای هدف زنی. باز اگر هوا خوب باشه و رست مناسب میشه تا ۷۰ متر هم روش حساب باز کرد.
اگر هم خیلی علاقه پیدا کردین به این تفنگ یک تحقیقی در خصوص hammer bounce بکنین. تعداد شات رو با قدرت مشابه ۵۰٪ زیاد میکنه در حالی که صدا رو حداقل نصف میکنه.
یکم خلاقیت نیاز داره و حوصله.
ممنون از پاسختون تو بحث پی سی پی تا حالا ایر استریپر و سایلنسر و شوروود و فشارشکن و رگلاتور تا حالا برای مقدار صدا،میزان دقت و قدرت مطرح بوده ولی از hammer bounce تا حالا چیزی نشنیدم .اگه میشه یک مقدار توضیح بدید.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
لینک مرجع