انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: diana P1000
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دیانا خودش روی سرعت و قدرت لاف میزنه وای به حال پی سی پیش من که هیچ وقت از کودکی تا به امروز با جنس المان حال نکردم . فقط ما ایرانیها هستیم المان المان میکنیم. بابا هیچی ندارن. فقط مثل طبل میمونن. همشون بزرگترین ارزوشون اینه یک روز یک عدد شورولت کوروت داشته باشن. اینقدر این المانو برای خودتون منحصر به فرد فکر نکنید.هیچی نیستن در مقابل کشورهای حقیقتا صنعتی
داداش داوید قبل از اینکه من گلوله زنی بخرم مثل دوستان فکر میکردم ولی رمینگتون خریدم واقعا نظرم عوض شد

دیانا مرسومه ولی بهترین نیست Khansariha (399)
(2011-09-23 12:08 AM)david نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیانا خودش روی سرعت و قدرت لاف میزنه وای به حال پی سی پیش من که هیچ وقت از کودکی تا به امروز با جنس المان حال نکردم . فقط ما ایرانیها هستیم المان المان میکنیم. بابا هیچی ندارن. فقط مثل طبل میمونن. همشون بزرگترین ارزوشون اینه یک روز یک عدد شورولت کوروت داشته باشن. اینقدر این المانو برای خودتون منحصر به فرد فکر نکنید.هیچی نیستن در مقابل کشورهای حقیقتا صنعتی

دیود جان این طوری هم که شما میگید نیست
همین شورولت کرووت به درد همون امریکایی ها میخوره چون با اون همه حجم موتور نه گشتاوری بالایی داره و نه قدرت زیادی از دوام هم چیزی نمیگم چون در مقابل المانی ها مثل سوسک میمونه مصرف بنزینم که ماشالله باید یه تانکر ببندی پشتش خخخخخ
از نظر راحتی و به قول عامیانه پیچیدن هم که طرفدار های دو آتیشه آمریکایی قبول دارند فقط باید باهاش تو اتوبان حرکت کرد و اصلا و ابدا قابلیت چسبندگی رو جاده رو نداره طوری که میگن امریکایی ها برای این پست های ایندی رو بیضی ساختن چون هیچ مایشنی که بتونه یه پیچ رد کنه نداشتن خخخخخخ

از نظر نو آوری و پیشرو بودن در صنعت هم بهتره به لیست اختراعات و افتخارات مرسدس بنز به تنهایی یه نگاهی بندازید تا تمام کارخونه های امریکایی جلوش خجالت زده بشن
من هم اصلا دیانا رو تایید نمیکنم چیزیه که خومون بزرگش کردیم
دوست عزیز
شما از صنعت و صنایع سنگین چیزی میدانید

بنده در کاخانه از لحاظ صنعتی جای که ژاپنیها کم اوردند الملنها درست کردند و جای که المانها کم اوردند امریکاییها درست کردند

مثال تمام میکرو سوییچهای که زونهای کوره پیش گرم که با ید حرارت یکسان تا 1200 درجه سلسیوس و 24 زون است و اسلب یا هماه شمشهای 10 متری با عرض 1 متر و ضخامت نیم متر را برای نورد گرم و گداخته میکند همه امریکایی و نورد سخت هم بدون حرارت که گلو گاه است اینها همه دستگاههای هستند که از لحاظ تولید حیاتی هستند و

المان هم درسته از لحاظ صنعتی پیشرفته است ولی بهترین نیست

در صنایع غذای اصل جای ندارد
در صنایع سنگین مثل لودر و بیل مکانیکی و کامیونهای 250 تنی در معدن جای ندارد شما ماشین سنگینهای ا لان را نگاه کنید تمام بارهای ترافیکی و سنگین را ماکهای میکشند که 40 سال به بالا عمر دارند و ماکهای جدید وارد نمیشوند به دلایلی
در صنایع هوا فضا اصلا
در صنایع اتمی فقط امریکا و روسیه وبعد بعضی کشورها چند سالی است که تازه راه افتادند
در صنایع پزشکی بله بسیار خوب است ولی بعداز امریکا
در ساختمان سازی و برج سازی خوب این را ازیکنفر در خیابان هم بپرسی میگه امریکا
قبول دارم که بنز یکی از بهترین هاست ولی ا یا میشه شاسی دار ان هم با هامر قیاس کرد


دوست عزیز همچی مطلق نیست و الان اقتصاد و تولید جهانی است و تمام سرمایه داران و تولید گران در امریکا سرمایه گذاری بیشتری میکنند تا المان خوب بحث اقتصاد و بحران همیشه است و افت وخیز داره ولی درست میشه

ضمنا ان زمینهای بیضی شکل جز قانون ان مسابقات است نه بخاطر تکنولوژِ که ماشین ها نمی توانند سر پیچ خوب بچرخند

بعدش هر ماشینی کلاس کاری داره و بدرد یه کاری میخوره ازلحاظ شتاب و سرعت ایا بنز هم مثل کوروت هست ولی راحی و تا حدودی تکنولوژی ان بیشتر است

چرا نمیگی گلوله زنی المانه جلوی امریکاییها خجالت میکشن ساخت ناو جنگی هوا پیما و تانک و نام هواپیما بر و دقیق ترین گلوله زنی دنیا را هم امریکا میزنه اصلا مخترع بیگ بور هم امریکاست

دوست عزیز از ان ور دنیا به این ور دنیا بیای و هزینه کنی در عراق و افغانستان و همین ریگی و طالبان و سودشو من و توکردیم که چقدر از هم وطنان مان بیگناه کشته شدند

در کل اگر تحقیق کنی دوست عزی روی هم رفته المان انگشت چیده امریکا نیست و با یک بنز یا یک دیانا نباید به سراغ قضاوت رفت

تازه به نظر من روسیه هم در بعضی موارد از المان خیلی سر تره شمابا بهترین گلوله زنی روس تیر بزنی و با بهترین المان هم تیر بزن

بعد قضاوت کن بنده سفر خارجی زیاد رفتم هم بخاطر ورزشم و هم شغلی که دارم ولی در خیلی جاها المان واقعا کم میاره

مثلا موتور سیکلت هارلی را نگاه کن و المان چی و کراس اتریش و المان چی

در کل دوست عزیز بله المان هم بنز و هم بی او و و هم ا و دی بهرین ها هستند ولی در این رده باز لامبورگینی و بو گاتی و لوتوس و بنت لی و استون مارتین و کرایسلر و همه را هم در نظر بگیر و بعد قضاوت کن

در کل در بحث ماشین سلیقه هم مهمه ولی در صنعت جای برای سلیقه نیست
میدونم که اینجا جای این بحث نیست اما باید خدمتتون بگم که آلمان جزو اولین کشورهایی هست که به استاندارد سازی دست زد و الان هم یکی از به روزترین و قابل اطمینان ترین استانداردهای صنایع رو داره ( استاندارد Din ) و یکی از نقاط قوت آلمانها همین استاندارد سازی بود که پیرو اون دیگر کشورها هم این کار رو انجام دادن
خوبی اینکار این هست که دانش و تکنولوژی به صورت درست به دست بقیه میرسه و حکایت اختراع مجدد چرخ اتقاق نمی افته
در مورد صنایع مادر هم شرکت هایی آلمانی با سابقه معتبر پشگام بوده و هستن و اگر جنگ جهانی دوم اتفاق نمی افتاد و جاه طلبی هیتلر نبود دانشمندان آلمانی به دست روس ها و آمریکایی ها نمی افتادن تا اونها بفهمند که صنعت یعنی چه
مثال زیاده اما همون صنعت فضایی که آمریکا بهش افتخار می کنه بنیان گذارش کسی نیست جز (( دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
)) آلمانی من به شخصه با یه تجربه کوچک 12 ساله تو صنایع تا الان رو دست طراحی صنعتی آلمان کشوری رو ندیدم طراحی هایی هوشمندانه ساده قابل اطمیان و با دوام

یکی دیگه از جاهایی که آلمانی ها توش واقعا تجربه بسیار خوب دارن و تو همه کارهاشون رعایت میکنن استفاده از دانش شناخت مواد اولیه هست
برای هر کاری از مواد مناسب با طول عمر مناسب استفاده میکنن و همیشه هم اولین چیزی که توی طراحی روش وقت کافی میذارن جستجوی مواد اولیه مناسب هست چون اینکار ضمن تضمین دوام و کارکرد محصول از بروز مشکل در طراحی و مراحل ساخت جلوگیری میکنه دستگاهای ماشین کاری رو میشناسم که بیش از 30 سال هست دارن با دقت بسیار بالا هنوز کار میکنن و نیاز کمی به سرویس و نگهداری دارن و قسمتهایی درگیر و تحت فشارشون کاملا سالم هستن
سادگی در طراحی هاشون چیزی هست که بارها من رو متعجب کرده اینکارشون به دوام مکانیرمهای استفاده شده کمک میکنه و باعث دوام محصول میشه

کسی منکر توانایی کشورهایی مثل آمریکا ، انگلیس و ژاپن نیست اما این کشورها مخصوصا آمریکا پیشرفتشون رو مرهون استفاده از تجارب و مغزهای سایر کشورها هستن
اقا کاری به صنایع دیگه ندارم اما تو صنایع خودرو سازی من امریکایی ها رو قبول دارم کادیلاک شورت پونتیاک gmc ماشینهایی هستند که حرف زیادی برای گفتن دارن موقعی امریکایی ها ماسلها شون رو درست میکردن المان چی تولید میکرد شما ببین بین دهه های 60 و 70 بازار خودرو دست شورلت جی ام سی کادیلاک دووج و بود
اولا آلمان اینقدر ها هم عقب نیست با وجود بدبختی هایی که پس از جنگ جهانی دوم بر آلمان تحمیل شد (شرقی و غربی شدنش ‍‍/ تحت کنترل بودن اقتصاد و صنعتش /محرومیت چند ساله از تولید سلاح های سنگین و...) هنوز رتبه صنعتی و اقتصادی آن از 5 پایین تر نرفته که در حال حاظر هم در اقتصاد پس از امریکا و چین و ژاپن چهارم و در صنایع سنگین پس از آمریکایی که هیچ آسیبی از جنگ جهانی دوم ندید دومه
در ضمن آلمان اولین کشوری بود که در جنگ تانکی داشت که تا مدت 4 ماه هیچ تلفاتی نداده بود حتی پاره شدن شنی تانک
(این تانک همون تانک ببر یا تایگر بود که طراحی خود هیتلر بوددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
) که تا زمانی که بریتانیا یکیش را گیر نیاورد و مهندسی معکوس نکرد برای متفقین کابوسی نا تمام بود با تشکر
(2011-09-23 04:44 PM)polaris نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میدونم که اینجا جای این بحث نیست اما باید خدمتتون بگم که آلمان جزو اولین کشورهایی هست که به استاندارد سازی دست زد و الان هم یکی از به روزترین و قابل اطمینان ترین استانداردهای صنایع رو داره ( استاندارد Din ) و یکی از نقاط قوت آلمانها همین استاندارد سازی بود که پیرو اون دیگر کشورها هم این کار رو انجام دادن
خوبی اینکار این هست که دانش و تکنولوژی به صورت درست به دست بقیه میرسه و حکایت اختراع مجدد چرخ اتقاق نمی افته
در مورد صنایع مادر هم شرکت هایی آلمانی با سابقه معتبر پشگام بوده و هستن و اگر جنگ جهانی دوم اتفاق نمی افتاد و جاه طلبی هیتلر نبود دانشمندان آلمانی به دست روس ها و آمریکایی ها نمی افتادن تا اونها بفهمند که صنعت یعنی چه
مثال زیاده اما همون صنعت فضایی که آمریکا بهش افتخار می کنه بنیان گذارش کسی نیست جز (( دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
)) آلمانی من به شخصه با یه تجربه کوچک 12 ساله تو صنایع تا الان رو دست طراحی صنعتی آلمان کشوری رو ندیدم طراحی هایی هوشمندانه ساده قابل اطمیان و با دوام


یکی دیگه از جاهایی که آلمانی ها توش واقعا تجربه بسیار خوب دارن و تو همه کارهاشون رعایت میکنن استفاده از دانش شناخت مواد اولیه هست
برای هر کاری از مواد مناسب با طول عمر مناسب استفاده میکنن و همیشه هم اولین چیزی که توی طراحی روش وقت کافی میذارن جستجوی مواد اولیه مناسب هست چون اینکار ضمن تضمین دوام و کارکرد محصول از بروز مشکل در طراحی و مراحل ساخت جلوگیری میکنه دستگاهای ماشین کاری رو میشناسم که بیش از 30 سال هست دارن با دقت بسیار بالا هنوز کار میکنن و نیاز کمی به سرویس و نگهداری دارن و قسمتهایی درگیر و تحت فشارشون کاملا سالم هستن
سادگی در طراحی هاشون چیزی هست که بارها من رو متعجب کرده اینکارشون به دوام مکانیرمهای استفاده شده کمک میکنه و باعث دوام محصول میشه

کسی منکر توانایی کشورهایی مثل آمریکا ، انگلیس و ژاپن نیست اما این کشورها مخصوصا آمریکا پیشرفتشون رو مرهون استفاده از تجارب و مغزهای سایر کشورها هستن

داداش صنایع دیگه رو بیخیال الان بحث سر شرکت دیانا است پس بهتره تاپیک رو به حاشیه نبریم .. الان دیانا داره جنس بیکیفیت تولید مینه دیروز پورنگ عزیز ایمیلی به دیانا زد که بجای شماره سریال تفنگ دیانا مال گامو رو فرستاد و شرکت دیانا جواب داد که ساخت خودشونه ... واقعا مسخره است این حرکت از طرف شرکتی که ادعا داره 120 سال قدمت داره
برای من باورش مشکله برای همین نامه ای برای این شرکت زدم که جوابیه اونها رو به محض دریافت خدمت شما ارائه خواهم کرد.
لینک مرجع