انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: diana P1000
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
(2015-09-22 10:01 PM)MRD نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2015-09-22 04:01 PM)MRD نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واقعا دستت درد نکنه من تو خیلی از سایته گشتم ولی ترتیب قرار گیری استاندارد واشرها رو نداشت Khansariha (8)Khansariha (8)
این فایل pdf نمایش شماتیک کامل قطعات p1000 خدمت شما Khansariha (8)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

اگر لطف کنید و عکس از قطعات داخل والو هم بگذارید خیلی عالی میشه و میخواستم بپرسم امکان تهیه قطعه برنجی (رابط هوا )و سوپاپ تفلنی پشت رابط رو دارید .

_______________________
علی اقا منتظرم !!!!!!
سلام دوست من
متاسفانه موقعی که بازرسی اورینگ والو برای تفنگ خودم انجام شد یادم رفت عکس بگیرم ولی فکر کنم بشه عکسهای برایش پیدا کرد
برای ساخت قطعه برنجی و تعمیرات بهتره از آقا مسیح درخواست کمک کنید ایشون دستی بر ساخت و تعمیرات دارند Khansariha (8)
(2015-09-23 02:48 AM)hellboyn نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان چرا پی هزار مگسک نداره؟نمیشه روش تعبیه کرد؟
البته ببخشید بنده مبتدی هستم و این سوالو میکنم
سلام
دوست من مگسک برای تفنگهای بادی روی مسافت کوتاه مفیده و خیلی از PCP ها طراحی شدن برای مسافت دورتر لذا برای این دست از تفنگها مگسک الزامی بحساب نمیاد و بقولی کلاس بالاتری نسبت به فنری برای لانگ شات دارند Khansariha (8)
(2015-09-23 06:38 AM)esibig نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام علی اقا این پیچ تنظیم رگلاتور کجا قرار داره ؟چه مقدار باید سفت بشه ممنونKhansariha (8)
سلام اسی جان
پیچ که کامل باید بسته باشه
البته تنظیم به اون معنی که متداول باشه نیست Khansariha (214)
ولی میتوان با کمی باز کردن پیچ برنجی و کم کردن فشار دیسکها (مثلا از 15 درجه تا ربع دور ) بطوری که اورینگ از آبندی نیز خارج نشه حدود یک تا سه ژول قدرت را کمتر کرد
البته با تغییر آرایش دیسکها میتوان به تغییر قدرت بیشتری دست یافت
در این عکس روش چیدمان بصورت تک زوج نمایش داده شده
()()()()()()()
و این حالت دیسکها برای رگولاتور قدرت را به 29 تا 30 ژول کاهش میدهد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


در ضمن این کاهش قدرت باعث افزایش شاتها هم میشود ولی درنهایت در تستها با انواع ساچمه و مخصوصا باراکودا برای مسافت دور شاید به مذاق خوش نیاد چون کمی کم میاره و لذا برگشت به دیفالت کارخانه را دوباره من توصیه میکنم . فعلا Khansariha (256)
سلام ممنون علی اقا لطف کردی
Khansariha (8)
(2015-09-25 10:28 AM)ALIANA-54-T06 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2015-09-23 06:38 AM)esibig نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام علی اقا این پیچ تنظیم رگلاتور کجا قرار داره ؟چه مقدار باید سفت بشه ممنونKhansariha (8)
سلام اسی جان
پیچ که کامل باید بسته باشه
البته تنظیم به اون معنی که متداول باشه نیست Khansariha (214)
ولی میتوان با کمی باز کردن پیچ برنجی و کم کردن فشار دیسکها (مثلا از 15 درجه تا ربع دور ) بطوری که اورینگ از آبندی نیز خارج نشه حدود یک تا سه ژول قدرت را کمتر کرد
البته با تغییر آرایش دیسکها میتوان به تغییر قدرت بیشتری دست یافت
در این عکس روش چیدمان بصورت تک زوج نمایش داده شده
()()()()()()()
و این حالت دیسکها برای رگولاتور قدرت را به 29 تا 30 ژول کاهش میدهد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


در ضمن این کاهش قدرت باعث افزایش شاتها هم میشود ولی درنهایت در تستها با انواع ساچمه و مخصوصا باراکودا برای مسافت دور شاید به مذاق خوش نیاد چون کمی کم میاره و لذا برگشت به دیفالت کارخانه را دوباره من توصیه میکنم . فعلا Khansariha (256)

سلام مدیر محترم اگه یکی از دیسکها رو کم کنیم و پیچ برنجی رو تا انتها ببندیم چه اتفاقی میوفته؟ قدرت زیاد میشه؟ آیا اینکار نظم شاتهارو بهم میزنه یا فقط تعداد شات کم میشه؟
با تشکر
(2015-09-25 12:35 PM)gamocfr نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام مدیر محترم اگه یکی از دیسکها رو کم کنیم و پیچ برنجی رو تا انتها ببندیم چه اتفاقی میوفته؟ قدرت زیاد میشه؟ آیا اینکار نظم شاتهارو بهم میزنه یا فقط تعداد شات کم میشه؟
با تشکر
سلام دوست عزیز Khansariha (8)
خب دقیق نمیتونم بگم چون این حذف کردن یک جفت دیسک را در این چیدمان آخری من تست نکردم
گفتم که پیچ برنجی بصورت دیفالت باید کامل بسته باشد و نظم شاتها تا زمانی که چیدمان دیسکها متقارن باشند منظم هست
البته یکبار که حلقه آخری را من برداشتم و به طرف دیگر قرار دادم (همان چیدمان برای 29 ژول تک زوج) یعنی دوسر را بصورت دیش گذاشتم )()()()()()()( نیم ژول فرق کرد
بنظرم از آنجایی که با کم کردن فشار دیسکها قدرت نیز کم میشود لذا با برداشتن یک جفت میتونه فشار فنر یا همون دیسکها را کمتر کنه و نتیجه آن شاید قدرت کمتر باشد (البته گفتم فقط یک احتمال هست) فعلا Khansariha (8)
با سلام خدمت دوستان و علی اقای عزیز
علی جان یکی از دوستان پی 1000 گرفته بصورت اک در این تفنگ دو مشکل البته شاید هم طبیعی باشه وجود داره . یکی خشاب بصورت یک درمیان ساچمه گذاری میکنه و دیگری هم نشت لول بطوری که میک که میزنی وکیوم نیست و هوا میده که از چند تا از دوستان همین ایرادها را شنیدم ایا بنظرتون همینجور باید باشه یا اینکه راهی برای بر طرف کردنشون وجود داره و چهراهی شما پیشنهاد میکنید جهت درست کردن معایب .ممنونKhansariha (8)
(2015-09-25 10:58 PM)abdanan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت دوستان و علی اقای عزیز
علی جان یکی از دوستان پی 1000 گرفته بصورت اک در این تفنگ دو مشکل البته شاید هم طبیعی باشه وجود داره . یکی خشاب بصورت یک درمیان ساچمه گذاری میکنه و دیگری هم نشت لول بطوری که میک که میزنی وکیوم نیست و هوا میده که از چند تا از دوستان همین ایرادها را شنیدم ایا بنظرتون همینجور باید باشه یا اینکه راهی برای بر طرف کردنشون وجود داره و چهراهی شما پیشنهاد میکنید جهت درست کردن معایب .ممنونKhansariha (8)

ببخشید تست نشتی لول چطوریه؟
باید با ساچمه کوک بشه و بعد از لوله هوا رو مکش کنیم؟نمیخواد جایی رو بگیریم؟
میشه کاملا برای یه مبتدی توضیح بدین.ممنون
(2015-09-25 10:58 PM)abdanan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت دوستان و علی اقای عزیز
علی جان یکی از دوستان پی 1000 گرفته بصورت اک در این تفنگ دو مشکل البته شاید هم طبیعی باشه وجود داره . یکی خشاب بصورت یک درمیان ساچمه گذاری میکنه و دیگری هم نشت لول بطوری که میک که میزنی وکیوم نیست و هوا میده که از چند تا از دوستان همین ایرادها را شنیدم ایا بنظرتون همینجور باید باشه یا اینکه راهی برای بر طرف کردنشون وجود داره و چهراهی شما پیشنهاد میکنید جهت درست کردن معایب .ممنونKhansariha (8)
سلام دوست عزیز خودم آبدانان Khansariha (8)
بله کلا این دو مشکل تا حدودی طبیعی هست
البته برای رفع رد کردن یا پرش دوبل خشاب راه حلی وجود داره یکی از راه ها یک نوع رگلاژ و تنظیم محور برخورد گلن با ایندکس هست که ممکنه نیاز به کمی سوهان زدن نرم و نرم کردن نقطه تماس این محور باشه (خیلی جزئی) که توصیه نمیکنم خودتان دست بزنید البته احتمال اینکه به مرور این تلاقی خودش کمتر و یا رفع بشه هم هست کمی هم با گریس ایندکس را چرب کنید خوبه البته اینم بگم که برای تارگت بهتر از خشاب تک تیرش استفاده شود تا دقت بالاتر رود.
درخصوص نشتی
اگر با مکش سر لوله را تست میکنید یک مقدر خیلی خیلی جزئی نشتی احساس میشه که این طبیعی هست و عیبی ندارد در واقع مربوط به مجاری دور سوزن در سیستم والو هست (زیر گلن) . Khansariha (8)
جناب bellboy این پی هزار دست اواتارتون چقدر بزرگه خخخخخخ
اشتباه ترین کار تست نشتی بعد از ریلود ساچمه هست، احتمال مرگ داره اگر با دهان اقدام به تست کنید.
خشاب را خارج کنید و بدون ساچمه تفنگ رو مسلح کنید، یک دست روی ماشه دست دیگر اطراف محل خشاب قرار دهید و شلیک کنید ، در صورت نشتی ضربه باد توسط دستتون حس خواهد شد.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
لینک مرجع