انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: چگونگی دفع حیوانات مزاحم و خطرناک
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
سلام
با اجازه اساتید و مدیران؛؛ چون معمولا همگی دوستان کم و بیش با انواع حیوانات مزاحم و حیواناتی که بعنوان افت شناخته میشن سروکار داشتیم (پرنده , جونده , ولگرد و و و)و بعضی از دوستان مثل خود بنده اصالتا اهل روستا هستیم و این موارد بیشتر برامون قابل لمس هسته::
در صورتی که بزرگترای انجمن صلاح میدونن این مسیله مطرح بشه تا شاید به راهکارهای بهتری برای دفع این موارد برسیم.
گاهی بعضی از جانوران باعث زرر و زیان به دست رنج مردم میشن و گاهی با حضورشون باعث بروز ترس و وحشت در مردم میشن و با توجه به این موضوع که مردم به اندازه کافی از نظر مالی و روانی مشکل دارن بهتره از تجربیات هم دیگه استفاده کنیم و به نتیجه بهتری جهت دفع این گونه افات برسیم. البته اگر دوستان موافق باشن از حد و مرزهای انسانی هم خارج نشیم که هم برای خودمون و هم برای اهداف انجمن دردسری درست نشه و به اعتبار این انجمن که همه ازش استفاده میکنیم و لذت میبریم ضربه وارد نکنیم. ممنونم.
به نظر من اين ايده عاليه و بايد اين كار به صورت علمي و بدون آسيب به محيط زيست انجام بشه
باسلام.
کاربخش عزیز تاپیک بسیار عالی و مفیدی در شرایط فعلی ایجاد کردید.Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
این نوع اطلاعات هم جز همون آموزشهای فرهنگی و اصولی بسیار مفیدی ست که مستقیما اثر مطلوب در حفاظت محیط زیست حال حاضر خواهد داشت.
یکی از دلایل اصلی و فعلی ه این امر هم اینه که در پی ممنوعیت سراسری شکار اکثر شکارهایی که درگوشه و کنار این سرزمین صورت میگیره و حتی بعضا پروانه هم صادر میشه به بهانه ی همین دفع آفات و رفع گونه های مزاحمه ...!!!!
و این همه درحالی ست که امروزه در کشور ما هیچ گونه ی وحشی ای به واقع آفت محسوب نمیشه و در هیچ کجای ایران گونه ی وحشی ای وجود نداره که جمعیتش از حد کنترل و آستانه ی ایجاد مزاحمت برای انسان گذشته باشه !!!
این تاپیک از این جهت هم مفید خواهد بود که میشه همین مبحث رو هم دوستان به تبادل نظر بگذارن تا قبل از اینکه اصلا بخوایم راه های خلاقانه و صحیح درمورد مقابله با آفات انچنینی و دور کردن حیوانات مزاحم از محل زندگی و کسب و کار و ... رو بدونیم و ارائه بدیم بطور اصولی / واقعی و صحیح مساله ی آفت و مزاحمت گونه های وحشی واسه بشر و دلایل بوجود امدن این امر رو کامل بشناسیم . مطمئنا اینجوری نتیجه ی بهتری خواهیم داشت و البته مبحث زیباتر و نگاه صحیح تری نیز بهم هدیه خواهیم داد.
با تشکر.
Khansariha (232)Khansariha (232)Khansariha (232)Khansariha (232)Khansariha (232)Khansariha (232)
برا دفع کلاغ یه بنده خدایی رفته بود شیشه خرد کرده بود و قاطی غذای کلاغ ها کرده بود.یه روش غیر عقلی و وحشیانه. کلی کلاغ رو نابود کرده بود.اصلا آدم میشنوه حالش بهم میخوره.برا دفع کلاغ میشه یکی شو نو زد و به یک تکه چوب آویزان کرد.دیگه هیچ کلاغی اون طرفا پیداش نمیشه.Khansariha (8)
ایده جالبیه.
میتوانه تاپیک خوبی باشه اما به شرطی که از نظر محتویات با تاپیک حمله حیوانات به انسان موازی نشه.چون وگرنه نیت اصلی ایجادش از بین خواهد رفت.Khansariha (226)
و بحث هم پیرامون راه حل های عملی و منطقی باشه.Khansariha (399)
تیراندازی های خوبی داشته باشینKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
سلام
دوستان کسی برای دورکردن تشی از مزرعه راهکاری داره؟ نامردا همه چیزو داغون میکنند،هیچ وقتم دیده نمیشن که برسم خدمتشون. . . Khansariha (290)
چرا داداش شما آخر شب که هوا کامل تاریکه یه مرغ یا کفتر زنده بدرد نخور ارزون میزاری همون جایی که تشی میاد.بعدش با یه چراغ اظطراری میشینی کمین.همین جور که اومد یه نمره 1 خرجش میکنیKhansariha (214)
ممنون برادر میرلوحی،شما خودتون از این روش استفاده کردی؟نرم جلو فک و فامیل ضایع شم؟Khansariha (219)
سلام دوستان
من همیشه با سگهای گله و هار مشکل دارم
یکی دوبار انقدر بد حمله کردن که اگه نرفته بودم تو رودخونه حتما یه بلایی سرم می اومد
با اینکه همیشه اسلاگ و چارپاره تو قطارم هست دلم نمیاد سگ با وفای گله مردم رو بکشم
چیکار کنم؟
اسپری فلفل هم که شنیدم ممنوعه
شنیدم یه چیزی شبیه شوکر هست ولی فرکانس رادیویی خاصی تولید میکنه که رو اعصاب سگ اثر میذاره و فراری شون میده
اگه اطلاعی دارین ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
دوست من سلام Khansariha (8)
سگ هنگامی که به سمت شما میدوه و پارس میگه به هیچ وجه فرار نکن بلا فاصله روی زمین بنشین و دستت رو به شکلی کن که هاحساس کنه میخواهید به سمتش چیزی پرتاب کنید بعد از شما فاصله میگیره شاید پارس کنه ولی حمله نمیکنه . البته یک سری دستگاه هست بنام دازر که برای دور کردن حیوانات وحشی از جمله سگ هست از ان هم میتوانید استفاده کنید
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
لینک مرجع