انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: چگونگی دفع حیوانات مزاحم و خطرناک
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
سلام
دوست عزیز مبارک باشه. الان میتونید لذت تله گذاری و انتظار را تجربه کنید.
از حالت بسته تله و سیستم تریگر تله عکس نگذاشته اید. ای کاش در تله را کشویی درست می کردید. من که قفلی نمیبینم که در حالت بسته از باز شدن در قفس جلوگیری کند. جانور گرفتار خیلی تقلا می کند و اگر در فقط با وزنش بسته شود مطمئنا آنرا باز می کند و می رود. راهش استفاده از حالت کشویی یا در برعکس است. در این سیستم هم مبشود با فنر قوی و قفل مشکل را حل کرد. آیا تله را امتحان کرده اید؟ در صورت امکان چند عکس از جزییات بگذارید.
موفق باشید
************
ببخشید الان آن میلگرد روی لبه در را دیدم و متوجه کارکردش شدم
امیدوارم درست کار کند. منتظر نتیجه کار هستیم.
موفق باشید
خسته نباشین
همونطور که دوستمون گفتن کشویی از بالا برا باز شدن درب تله بعد عملکردش خیال ادم راحتره ولی این هم عالی ساخته شده. فقط از نظر قفل عکس بزارین تا ما هم از سیستم قفل شما بهره ببریم. ممنون
با تشکر از دوستان عزیز
قفل درب ورودی همون میله کوچک که با لولا روی درب نصب شده و وقتی درب بیفته پشت درب را به چهارچوب گیر می اندازه و خیلی عالی عمل میکنه .
این هم عکسهای دیگر از تریگر

[تصویر: 2016-05-12-22-45-17.jpg]

[تصویر: 2016-05-12-22-44-40.jpg]
سلام
این تله با سیستم در باز شونده به داخل هم گزینه خوبیست. در ضمن امکان گرفتن همزمان چند جانور را فراهم می کند.
[تصویر: portable-hog-trap_sm.jpg]
[تصویر: trapped-pigs.jpg]
جانورانی مانند سگ در تشخیص خطر بسیار باهوش هستند. تله را با مقوا و بوته استتار کنید تا متوجه نشوند دارند وارد قفس می شوند. سیستم در تله هم طوریست که جانور از رفتن به داخل قفس می ترسد.
گوشت را در هوا آویزان نکنید. اینطور متوجه می شوند کار مشکل دارد. اگر می توانید با مفتول سیمی طعمه را طوری به ضامن تله وصل کنید که روی زمین باشد. کمی هم روی آن را بپوشانید تا جانور با بویایی آنرا پیدا کند. پوشاندن قفس با مقوا یا چیزهای دیگر باعث می شود وقتی اولین جانور را گرفتید بقیه خیلی متوجه نشوند و یاد نگیرند که تله خطر دارد.
موفق باشید
ایول و دمتون گرم. Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (48) کارتون درسته دیگهKhansariha (8)
پوشوندن طعمه بسیار کار خوبی و جانور شکش خیلی کم میشه و برای جونورهای باهوشی مثل سگ و روباه کاربردش خوبه. استتار تله هم که جای خودش.
دوستان
ببخشید. یادم رفت بگویم که عکس ها را از سایتی خارجی اینجا گذاشتم.
آقای کاربخش اگر منظورتان من هستم که فقط پیش اساتید درس پس می دهم. این گرازها هم توی سایت بیگانگان بود. من با تله حیوانات کوچک را می گرفتم.
تا حد گورکن و شغال. گراز خیلی قدرتمند است. ساخت تله برای گرفتنش خیلی گران تمام می شود.
موفق باشید
Khansariha (8)Khansariha (256)سلام.در مورد تله ساخته شده*واقعا عالیه.فقط همونطور که دوستان فرمودن=هرچی بیشتر استتار بشه*بهتر جواب میده.در مورد گراز برعکس اگر محیط محدود باشه*تواناییش بسیار پایین میاد.توانایی گراز بیشتر روی دور گرفتن و زدن ضربه مستقیم به هدف است(اتکا بر وزنش داره).مخصوصا در گرازهای با جثه متوسط به پایین عملا حیوان دچار ضعف میشه در مواجهه با فضای محدود تله.و هرچی فضا محدودتر=ضعف بیشتر.و مسلما استحکام نسبی تله*بسیار مهمه.Khansariha (8)Khansariha (256)
شما از هر جایی که عکس برداشت کردی جا خودش؛زحمت کشیدی و ممنون ولی کارت درسته و چونه نزنKhansariha (219)
(2016-05-13 06:06 PM)karbakhsh نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شما از هر جایی که عکس برداشت کردی جا خودش؛زحمت کشیدی و ممنون ولی کارت درسته و چونه نزنKhansariha (219)

شما لطف دارید جناب کاربخش
Khansariha (8)
با سلام :
علیرضا جان دستمریزاد Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
عجب کاری کردید . هم طرح خوبه هم ساختش . فقط یک مشکل کوچیک داره اون هم اینه که این حیوانات به فضای بسته عادت ندارند یکم تله رو ببینند و غذای های اطرافش رو بخورند به خودش هم عادت میکنند و بعد .....
موفق باشید
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
لینک مرجع