انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: چگونگی دفع حیوانات مزاحم و خطرناک
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
------ آیا سگ خانگی حیوان خطرناک محسوب میشود ؟؟؟؟؟
سلام برادر عزیز اول از همه بگم من خاک پای بچه های انجمنم هیچکارم . حالا سوال شما والا سگ داریم تا سگ بله اون سگایی که واقعا به آدم حمله میکنن بله خطرناکن اگه داخل روستا باشن که احتمالا شناخت از اون سگه باید داشته باشین ولی اگه تو بیابونی جایی دیدین خوب ایجا فرق میکنه اول ببینید اون سگ ولگرده و گمشده یا اون دورو اطراف گله ای چیزی میبینید به هر حال احتیاط لازمه ولی اگه گله ای بود خیلی مواظب باشید میتونن بسیار خطرناک باشن ( خودم دوبار گاز گرفته شدم به وسیله اونا) ولی اگر ولگرد باشن زیاد خطرناک نیستن ولی احتاطو بکنید حتما Khansariha (8)
جدای از اینا اون سگای ولگرد اگه آرومم باشن بسیار آلوده اند ویکی از اقوام به مدت ۴۵ روز در بیمارستان به دلیل اینکه فقط یکی دو روز به حیوون نون و آب داده بود مریضی شدید داشت که به خیر گذشت خدا رو شکر . بازم ببینیم بزرگان چی میفرمایند
یک سری اسپری برای دورکردن حیواناتی مثل گربه ؛ سگ ؛ خرس و... تولید شده حالا نمیدونم توی ایرانم هست یا نه.
سلام
سگهای ولگرد خییییلی زیاد شدن و دارن تبدیل میشن به افت و مزاحمت ایجاد میکنن. از گوشه و کنار هم خبرهایی میاد که مردم زخمی کردن. اگر زیاد بشن هم قلدر میشن و هم مهاجم. باید جلوگیری کرد تا به درمان وادار نشیم. ما بچه بودیم شهرداری با ساچمه زنی شبها میزد و تعداد کم می‌کرد و تاااااا دوباره برست به مرز خطرناک چند سال طول داشت ولی این حمایت از حیواناتی که راه انداختن و بیشترش برای لوس بازی و خودنمایی شده باعث دردسر. جالبه فقط هم از سگها حمایت میکنن. مثلا اگر هزار تا موش بکشی حرفی ندارن و کمک هم میدن????????????. وقتیم میگی بیا تعهد بدین که اگر این حیوان باعث دردسر شد شما جوابگو باشی، میزنن به داد و فریاد و فیلم برداری. هیچ کس با زدن یا زجر دادن مخلوق خداوند موافق نیست ولی تا جایی که بر عکس نشه. عقیم کردن و جابجایی و نگهداری‌ و و و هیچ کدام نمیتونه نتیجه بده. باید جمعیتش ن کنترل بشه.تو روستای ما شغال بود و روباه و بعضی شگردهای دیگه، ولی الان اینقدر سگ زیاد شده که تمام اینها رفتن تو حاشیه و شروع کردن خودشون به کشتن و دزدیدن دام مردم. نترس هم هستن و تعداد زیاد. صحبت شده و اگر هیچ کاری قانون انجام نده اجبارن مردم دست به کار میشن و در کنار از بین بردن سگها دیگر حیوانات هم از بین میرن، مثلا با سم. مثل چند سال پیش که شغالها داشتن غوغا میکردن و دو سه شب کنترل شدن اینها هم به همونجا میرسن????????
آقای کاربخش.
دقیقا با حرف تون موافق هستم ، سگ ها تعداد شون زیاده و باید کنترل بشه.
اما اینکه تفنگ برداریم و بریم سراغشون هم ، میتونه دردسر ایجاد کنه.
همین ادم های لوس و خود نما شروع به فیلم برداری میکنن و هزار تا داستان درست میکنن ، چه بسا به نگه داری اسلحه هم اعتراض کنن ، متاسفانه اینجا هیچ چیز حساب و کتاب نداره.
توی آمریکا کبوتر ها تعداد شون زیاد ، و خب همه دیدیم کبوتر موقع دفع فضولات خودش ، حجم زیادی رو میندازه پایین ( اینو به صورت با ادبانه نوشتم خخخ ) برای همین غذا دادن به کبوتر در آمریکا ممنوعه.

اینجا هم اگر چنین قوانینی به این شکل وجود داشت این مشکلات پیش نمی اومد ، هعی ،
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
لینک مرجع