انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی بوکانیر BSA buccaneer
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
البته جلال عزیز ، این رو هم در نظر بگیرید که این یک سلاح انگلیسی است و محصولات پی سی پی و حتی فنرپیستون آنها به طور معمول قیمتی بالاتر از محصولات اروپایی دیگه دارند ، حالا AT44 که دیگه جای خودش رو داره (هاتسان البته سلاح بسیار خوبی در مقابل قیمتش هست )
و شرایط گروپ گیری خمید عزیز هم مناسب نبوده ! من این سلاح رو ندارم ولی ریویو و مطالعه ای که ازش داشتم در حد 2.500 هزار تومن ارزش خرید داره و نه بالاتر ! این سلاح شبه ای ارزان از BSA Ultra SE هستش که مدل مادر در دقت و خوشدستی و وزن بسیار کارآمدتر از این مدل هستش و البته قیمتی حدود 4 میلیون !
(2014-08-21 10:09 PM)airking نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام و تکشر از اقا حمید بابت گروپشون.
با کمال احترام باید بگم متاسفانه تا این لحظه این اسلحه برای بنده خیلی مورد قابل قبولی نبوده خصوصا این گروپ توی 25 متر.
با گروپ های که دوستان با هاتسان گرفتن وقتی مقایسه میشه نتیجه برای این مدل بی اس آ مایوس کننده است البته مطمئنا با ساچمه های بهتر و با کیفیت تر نتیجه در جهت مثبت تغییر خواهد کرد اما فراموش نکنیم که ما داریم نزدیک به حداقل 700 تومن بیشتر پول میدیم و باید به اندازه 700 هزار تومن سطح انتظارات بالا تر بره.
Khansariha (8)

سلام خدمت آقا جلال
یه سوال شما با سایلنسر گروپ گرفتید یا بدون اون؟
راستی من در همون روز اول و دوم بود اورینگ دور میله ای که ساچمه رو وارد لوله میکنه عوض کردم اون باد میداد چک کنید
البته شما استاد ما هستید Khansariha (8)
Khansariha (8)
(2014-08-22 01:11 AM)hamidhunter52 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام خدمت آقا جلال
یه سوال شما با سایلنسر گروپ گرفتید یا بدون اون؟
راستی من در همون روز اول و دوم بود اورینگ دور میله ای که ساچمه رو وارد لوله میکنه عوض کردم اون باد میداد چک کنید
البته شما استاد ما هستید Khansariha (8)
Khansariha (8)

البته فکر نمیکنم آقا جلال این سلاح رو خریده باشن... رو گروپ شما نظر دادن... Khansariha (8)
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع).
اقا صادق عزیز دقیقا حق با شماست و منم رو همین حساب اون مطلب عرض کردم،وقتی پای انگلیس اونم تو اسلحه پیش میاد خوب قطعا انتظار کیفیت توام با دقت وجود داره و برای خود من قابل قبول نیست که یک برند انگلیسی تو این فاصله گروپ بالای یک سانت بده.البته قطعا همانطور که خدمت دوستان عرض کردم با ساچمه مناسب و شرایط مناسب تر گروپ جمع تر خواهد شد.اما تذکر بنده اونجاست که دقت کنیم این اسلحه داره نام انگلیس یدک میکشه (انگلیسی ها هر چقدر تو سیاست دنبال خرابکاری باشن تو اسلحه دنبال ارائه بهترین هستند !).
ضمن اینکه از حق نباید گذشت قیمت 2.5 برای یک برند انگلیسی (اگر واقعا تولید بیرمنگام انگلیس باشه،چون من تو سایتشون که نگاه کردم این مدل ندیدم) قطعا خوب و حتی میتونیم بگیم عالی هست اما به شرطی که فقط به نام و تولید کدوم کشور بودن ،نگاه نشه.
مطمئنا اگر وایرخ هم سلاحی بزنه که دقت نداشته باشه ولو اینکه 2 میلیون تومن باشه جز خراب کردن نام وایرخ چیزی عائدش نخواهد شد.
خیلی مخلصیم.
راستی اقا حمید بنده متاسفانه این سلاح ندارم و روی گروپ شما نظر دادم.
یا علیKhansariha (8)
سلام
استاد گرامی متاسفانه من گروپ چند روز پیش رو که دوستم با ساچمه فالکن گرفت رو گم کردم توی ۴۲ متر با اون ساچمه گروپش ۱ سانت بود و تیرهارو کنار هم میزد مجدد با همون ساچمه به زودی گروپ خواهم گرفت
مخلص دوستانKhansariha (8)
نقل قول : ساچمه پرومگنوم معروفKhansariha (226)

آخه پرو مگنوم هم ساچمه است ؟! امیدوارم بد برداشت نشه ولی اگه واقعا بخواین دقت اسلحه رو بسنجین حد اقل با JSB 18 تست کنید

نقل قول : (اگر واقعا تولید بیرمنگام انگلیس باشه،چون من تو سایتشون که نگاه کردم این مدل ندیدم)

یک ویدئو در این زمینه داشتم سعی می کنم پیدا و آپلودش کنم در این ویدئو به Buccaneer و اینکه مخصوص صادرات می سازن اشاره می کنه
البته با توجه به این که توی سایت BSA usa هم نیست احتمالا فقط برای صادرات به بازار های جهان سومیه

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در دقیقه 10 ویدئو زیر به اسلحه buccaneer که مخصوص صادرات ساخته می شه و در انتهای ویدئو اشاره می شه سود شرکت BSA به لطف همین اسلحه 80 درصد افزایش یافته Khansariha (226)

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جلال عزیز ، اینکه این مدل در سایت رسمی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی نشده ! یک داستانی است که من 1 ماهی دنبالش هستم و به قسمت فروش این کمپانی که الان دست کمپانی گامو هستش ایمیل هم ارسال کردم و خواستار توضیحی در این رابطه شدم ولی فعلا پاسخی نگرفتم (گویا گامو یک گروه تجاری تشکیل داده که سهام چند کمپانی سلاح سازی -بخصوص سلاح های بادی- رو هم خریده از جمله BSA ، که در این مورد وقتی اطلاعاتم کامل تر شد حضور دوستان ارایه می دهم ) .
ولی در ریویوهایی که از این سلاح خوندم و همچنین اطلاعاتی که از فروم های غیرفارسی گرفتم مطمئنا این سلاح ساخت BSA بوده ولی سیستم ماشه به صورت کلی توسط واحد ماشه سازی گامو انجام شده است. در هر صورت BSA کمپانی نیست که به خاطر سیاست های مالی که به آن دچار شده ، اعتبار چندین دهه کار خودش رو از بین ببره!
در هر صورت ، BSA در حال حاضر سلاح های سری الترا خودش رو با ورژن جدیدتر یعنی سری های SE (از این تغییر واقعا خوشم اومد چون سیستم مسلح سازی قبلی الترا و اسکورپیون این کمپانی رو اصلا دوست نداشتم ، الان بولت اکشن شده ) تولید کرده و در حال بازاریابی و فروش در حد وسیعتری هستش از جمله بازار آمریکای شمالی و همکاری با پیرامید ایر که قبلا خیلی کمتر به آن می پرداخت.

حمید عزیز در صورت امکان و دسترسی به دوربین مناسب یک ریویوی تصویری از کل بدنه سلاح (لوله و قطعات فلزی بدنه ، محل خشاب گذاری ، ایراستریپر نصب شده بروی لوله ، قنداق در تمام زوایا ، ماشه -در صورت امکان سلاح از قنداق جدا شود تا قسمت ماشه بهتر رویت بشه - اهرم مسلح کننده و اورینگ های آن ) در این تایپیک آپلود کنید. مطمئنا بهتر می توان در موردش صحبت و بحث کرد. گرچه خودم از نزدیک سلاح رو دیدم ولی خوب فروشنده محترم نذاشت لمسش کنیم و فقط گذاشت یک نگاه کوتاه ازش داشته باشم Khansariha (219)
برای تست دقت نظر من این است که در فواصل 20 ، 40 و 50 متر با ساچمه مناسب(مثل jsb و یا حداقل کراسمن) و بدون سایلنسر (استفاده از ایراستیرپر فابریکش) گروپی بگیرید. لازم هم نیست هم شوتینگ رست حرفه ای استفاده کنید چون هدف ارزیابی دقت نسبی سلاح و یک ریویوی معمول با ساچمه ی استاندارد و شرایط واقعی تیراندازی است.
منتظر هستیمKhansariha (8)

البته لازم به ذکر است که سری های SE از سال 2011 به اینور تولید شده و سیاست کلی این شرکت از 2011 به اینور عوض شده و البته مدل محبوب من یعنی R-10 نیز پس از بهسازی و رفع نواقص در همین سال به صورت BSA R-10 MK2 به بازار عرضه شد.
همینطور مدل بوکانییر اس ای در سال 2013 برای صادرات این کمپانی تولید شده است . این مورد رو در هیستوری خود سایت BSA در این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
می توانید ببینید.
[تصویر: 14086920041.jpg]
(2014-08-22 09:54 AM)airking نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وقتی پای انگلیس اونم تو اسلحه پیش میاد خوب قطعا انتظار کیفیت توام با دقت وجود داره و برای خود من قابل قبول نیست که یک برند انگلیسی تو این فاصله گروپ بالای یک سانت بده.امادقت کنیم این اسلحه داره نام انگلیس یدک میکشه (انگلیسی ها هر چقدر تو سیاست دنبال خرابکاری باشن تو اسلحه دنبال ارائه بهترین هستند !).
با سلام :

ببخشید بنده شاید در جمع بزرگان فضولی میکنم ، ولی یک مسئله رو در نظر داشته باشید :
کسانی که این تفنگ رو دارن یا میخواهند بخرند انشالله مبارکشون باشه ، هر کی هر چی داره با زحمت بدست آورده و این مطلبی که دارم میگم فقط از نظر بررسی مسئله است و لاغیر .
در مورد صنایع اسلحه سازی انگلیس بنده خیلی حرف دارم . خیلی خلاصه ، محصولات این کشور رو به تجاری و نظامی تقسیم میکنم . در بعد نظامی ، انگلیس همیشه هم صاحب بهترین ها نبوده !!!!! همین تفنگ معروف لی انفیلد که تو کشور ما به ده تیر معروفه یک مدل لوله کوتاه داره که خود کارخونه مدعی است نفطه صفرش متغیره و فورا تولیدش رو در همون مرحله اولیه متوقف کرد . اس-ای 80 که یک مدل بولپاپ هست و مثلا اسلحه مدرنی محسوب میشه هزار تا اشکال داره و تقریبا این تولید ملی شون رو کنار گذاشتن و دارن از ام4 و ام پی 5 استفاده میکنن . و اینکه هیچ اسلحه کمری مطرحی بعد از رولوروبلی ندارن و ................هزار مورد دیگه .حالا از دستشون در میره یکی دو تا تفنگ تک تیرانداز خوب هم میسازن .
در مورد شکاری ، مخصوصا ساچمه زنی خیلی حرف برای گفتن دارن . در مورد گلوله زنی شکاری هم مورد های کمی وجود داره و در مورد بادی ها .......
یک وبلی پاتریوت ، دوستم داشت که دوبرابر یک دیانا قیمت داشت ولی کاراییش Khansariha (367)
با انتقال واشر لوله به بدنه !!!!!! اسلحه همیشه پرتی باد داشت و هیچوقت هم میزون نشد نه با دوربین نه با شکاف درجه
پس اینکه برند یک کشور روی محصولی باشه دلیلی به خوبی نیست باید در محدوده تعریف خودش سنجیده بشه .
در مورد پی-سی-پی ها چند مورد اسلحه خوب و گران قیمت وجور داره که متاسفانه اونقدر در ایران وجود نداره که همه بتونن بخرن و تست کنن و.... و کلا مثل وایرخ همه گیر نیست . وایرخ هم ارزون نیست ولی در مقایسه دو محصول ، شما به کدوم رای میدید ؟؟؟ ایر رنجر یا وایرخ ؟
نقل قول : ایر رنجر یا وایرخ ؟
دوست من ، اینجا موضوع مقایسه مطرح نبود و صرفا به خاطر موضوعی که دوستان بهش اشاره کرده بودند( اینکه مدل بوکانییر رو گامو زده و یا چین و این حرفها که سندیت و پایه منطقی در موردش نبود! -به جز قسمت ماشه آن)
من خودم به شخصه جزو طرفداران پر و پا قرص محصولی هستم که اول از همه به نیازهای مشتری و یا مخاطبینش توجه کنه و بعد در قبال این موضوع حاضر به پرداخت قیمت بالاتر هستم. تعصب خاصی نیز روی سلاح های مثلا فلان برند ندارم. ولی در کل در دنیای سلاح های بادی ، محصولات انگلیسی به بالا بودن قیمت معروفند و این بالا بودن صرفا به کارایی آنها مربوط نمیشه ! بیشتر بحث کیفیت هستش که گاها باز در مقابل کیفیت ساخت محصولات آلمانی و چک عقب می مونند. (این رو در نظر بگیرید که همه سلاح ها با قدرت ماکزیمم 16 ژول تولید شده و سپس برای صادرات خط تولید این محصولات دچار تغییراتی می شود)
بهتر است مبحث مقایسه دو برند رو هم در تایپیک اختصاصی معرفی یک مدل سلاح مطرح نکنیم
در رابطه با محصولات انگلیسی من تجربه استفاده از فنری هاش رو نداشتم ولی در مقوله PCP ها مطمئنا حرف های زیادی دارند و چند محصول پرطرفدار از کمپانی های BSA ، AA و Daystate به بازار جهانی عرضه شده و ریویوهای معتبری نیز در موردشون وجود دارد. متاسفانه بیشتر به خاطر 1- قیمت بالاتر نسبت به سایر محصولات موجود در ایران و 2- سختی وارد کردن محصولات آن به داخل کشور که نتیجه ش افزایش قیمت هست، کاربر کمتری نسبت به سایر برند هایی موجود در بازار دارند و به تبع نقد و بررسی کمتری هم شده اند. در واقع کاربر ایرانی ترجیح میده انتخابی بدون دردسر و جستجو انجام بده ، فقط کافیه یک مدل سلاح رو کمی تبلیغ منید تا ببینید چقدر مشتری پیدا می کنه و به همون نسبت نیز قیمتش میره بالاتر و بعدش نایاب میشه! همینطور یک موضوع مسلم که در مورد بازار سلاح های بادی کشورمون معلومه ! نبود عرضه و تقاضای مشتری مدار هستش و بیشتر سلیقه وارد کنندگان و نیز قدرت خرید مشتری باعث ورود مدل های مختلف می شه . حداقل با بررسی جامع و منصفانه و فنی و گفتن مزایا و معایب ، همینطور تست های درست و منطقی و نیز عدم مقایسه سلاح هایی که در یک کلاس نیستند این رویه رو کمی تغییر بدهیم.
Khansariha (68)یک اخطار به خودم در مورد باقالی کاری بی مجوز میدم Khansariha (290)
در هر صورت مدل Buccaneer ، یک PCP با قیمت معقول در بازار ایران هستش و ارزش تست و کار رو داره! ولی چون کاربران آن هنوز کم هستش ( در سایت خودمون 4 نفری رو میشناسم که این محصول رو خریدن) و هیچکدام نیز یک ریویوی درست و حسابی از سلاحشون هنوز بدر نکردن (خخخخ این بین آقای عمادی بیشترین تست رو باهاش داشته ولی هنوز رو نکرده) نمی توان به این زودی در موردش قضاوت کرد.
فقط امیدوارم قیمت این محصول در این رنج بمونه و بالاتر نره!
نقل قول :فقط امیدوارم قیمت این محصول در این رنج بمونه و بالاتر نره!

واقعیت اینه که اسلحه خوش دست خوش قیافه و روی هم رفته با کیفیتی هست ولی نباید فراموش کرد محصول در جه یک هم نیست مثل R-10 یا وایرخ 100 و Airarms s510 کلا قابل مقایسه با این محصولات نیست .

این محصول جزو Entry level محسوب می شه در رده بنجامین دیسکاوری یا AT44

اگر قیمتش افزایش پیدا کنه به نظرم ارزش خرید نداره با همون قیمت می شه Galatian تامهول خرید
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
لینک مرجع