انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: آيا ديانا فقط ساخت آلمان است؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
خوب حالا كه اينطوري شد من هم مشخصات سلاح خودمو ميزارم البته اين سلاح توليد 21 سال پيشه

1:مدل تفنگ شما چيست؟
48/52
2:آيا در قسمت فلزي سيلندر فاصله بين ريل دوربين و قنداق آيا دو عدد دو رقمي با فاصله نوشته شده است؟
91 10 MADE IN WEST GERMANY
3:خانهاي تفنگ شما برجسته هستند يا گود هستند؟
8 خان گود
4:شماره سلاح بر روي لوله حك شده است؟
لوله كاور دارد
5:آرم(لوگو) ديانا جلوي ريل دوربين حك شده يا چاپي است؟
حك شده ( هم آرم و مدل تفنگ )
6:كاليبر سلاح بر روي قسمت اتصال لوله به كپ كوبيده شد بصورت حروف كامل است يا بصورت نقطه چين است؟
كاليبر و سريال تفنگ هردو حك شده و كوبيده است
7:كاليبر و شماره سلاح روي خود لوله هم وجود دارد؟
لوله كاور دارد
8:زاجكاري لوله و سيلندر مشكي پر كلاغي براق است يا سياه مات؟
واقعيت اينه كه نه مشكي پركلاغي براقه و نه مشكي مات بيشتر به نوك مدادي شبيه
9:در تفنگهاي كمرشكن محل تماس ميله اهرم به سيلندر آيا خورده شده است؟
-------------
10:اگر ماشه اسلحه را باز كرده ايد قسمتي كه ماشه درآن قرار ميگيرد و داخل سيلندر قرار ميگيرد فولادي است يا آلومينيوم؟(با باز كردن پيچ زير
و بغل قنداق به راحتي اين قسمت ديده ميشود)
كاملا فولادي حتي ضامن هم فولاديه

راستي جاويد جان با اين تفاسير نكنه تفنگ من هم تقلبيه
يه نكته ديگه در مورد كيفيت بد جنس ديانا
آقا اگه يك پد قنداق يكم بيشتر ساييده شده يا اينكه يكم خم شده باشه قابل قبوله كه جنس پرتي يا ضايعاتي بوده اما اينكه شيارها و شبكه هاش فرق داشته باشه چي ميشه گفت؟دستگاهي كه قنداق رو توي توليد انبوه ميتراشه مثل دستگاه كليد سازيه يعني بدون كوچكترين تفاوتي دهها هزار تا ميتونه بسازه كه شبيه هم هستن اما اينكه يه خط نيم متري نيم سانت كج باشه ديگه براي من قابل قبول نيست!!اگه كار دست بود ميشد قبول كرد اما براي دستگاههاي پيشرفته اي كه ديانا داره من نميتونم خودمو توجيه كنم
شماره سريال تفنگمو ميزارم تو اين تاپيك اگه دوستان لطف كنن و براي شركت ديانا ايميل بفرستن و نتيجه شو بگن ممنون ميشم
خودم نميخوام بفرستم ميخوام يك نفر بيطرف بفرسته فقط نگيد خانش برجسته ست!!!كه ببينيم چه جوابي ميدن
چرا راه دور میرید دوستان. اکثرا در جریان هستند که شرکت زوبین نمایندگی رسمی دیانا المان شد. اما تفنگ دیانایی وارد نشد. میدانید چرا؟؟ دلیل این بود که دیانا لیست قیمت را به نمایندگی خودش که شرکت زوبین قرار بود بشود فکس نمود. و من خودم این را دیدم. که نوشته بود مثلا قیمت فروش دیانا 350 در دنیا 460 یورو است و دیانا به نمایندگی میداد 300 یورو که نمایندگی بفروشد 460 یورو حالا شما به تومان تبدیل کن 300 یورو میشود 540000 هزار تومان + 10 درصد مالیات ارزش بر افزوده که از گمرک المان میخواهد خارج شود + 25 درصد گمرکی ایران + 10 درصد سود فروشنده(نمایندگی) + 2 درصد مالیات و عوارض + پول حمل ونقل از مقصد به مبدا . میشود نزدیک به چقدر؟؟؟؟؟ حالا به فرض هم بگیم قاچاق میاد میشود 300 یورو یعنی 540000 تومان + 10 درصد عوارض خروج یا همان مالیات ارزش بر افزوده المان + پول حمل و نقل + سود چند تا دلال + سود مغازه دار. برای همین بود که شرکت زوبین دید هر کاری بکند مگنوم 350 زیر مثلا 700-800 هزار تومان در ایران به دستش نمیرسد.و نمایندگی را قبول نکرد در ضمن کلیه محصولات زوبین از را گمرگ وارد میشود و کاملا قانونی. پس مطمین باشید یک جای کار در اسیا میلنگد.
این حرفا چیه داداش جاوید،مگه کسی اینجا هست که به صداقت شما شک کنه ؟؟؟؟؟

آخه کی میاد الکی بگه کیفیت تفنگ من کمتره ؟ مگه چه سودی میتونه برای شما داشته باشه ؟

شما خودت ایمیل بزن و جوابیه را اینجا قرار بده.
دوستان اين شماره سريال و لوله تفنگ منه
حتي روي بدنه ش made in germany de زده
50216548
سمت راست سيلندر هم همون جمله هميشگي و عادي ديانا نوشته شده
خواهشا نتيجه رو هر چي كه هست بدون كم و كاست به اطلاع بقيه دوستان برسونيد ممنون از لطفتونKhansariha (8)
(2011-09-22 10:28 AM)david نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چرا راه دور میرید دوستان. اکثرا در جریان هستند که شرکت زوبین نمایندگی رسمی دیانا المان شد. اما تفنگ دیانایی وارد نشد. میدانید چرا؟؟ دلیل این بود که دیانا لیست قیمت را به نمایندگی خودش که شرکت زوبین قرار بود بشود فکس نمود. و من خودم این را دیدم. که نوشته بود مثلا قیمت فروش دیانا 350 در دنیا 460 یورو است و دیانا به نمایندگی میداد 300 یورو که نمایندگی بفروشد 460 یورو حالا شما به تومان تبدیل کن 300 یورو میشود 540000 هزار تومان + 10 درصد مالیات ارزش بر افزوده که از گمرک المان میخواهد خارج شود + 25 درصد گمرکی ایران + 10 درصد سود فروشنده(نمایندگی) + 2 درصد مالیات و عوارض میشود نزدیک به چقدر؟؟؟؟؟ حالا بگیم قاچاق میاد میشود 300 یورو یعنی 540000 تومان + 10 درصد عوارض خروج یا همان مالیات ارزش بر افزوده المان + پول حمل و نقل + سود چند تا دلال + سود مغازه دار. برای همین بود که شرکت زوبین دید هر کاری بکند مگنوم 350 زیر مثلا 700-800 هزار تومان در ایران به دستش نمیرسد.و نمایندگی را قبول نکرد. پس مطمین باشید یک جای کار در اسیا میلنگد.

پس اگه یه تفنگ خوب توی ایران بدستمون برسه خیلی ارزش داره.
تا 1 سال پیش همین برند شامپوهای هدشولدرز و پنتن رو نماینده p&g در ایران به نام دایا پخش توزیع میکرد به ریاست جناب اقای نوروزی که ایشون جزء چند نفر اول مرد پول ساز دنیاست . ولی دیگه این محصول به صورت اصلی در ایران نیست و همش تقلبیه گول هیچ کس رو نخورید و پول بیخود ندید که تک تک موجودی بازار کار پاکستانه

شما جاوید جان فرمودید سامسونگ در چین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داداش نظرت چیه اگه بدونی بعضی محصولات و بعضی قطعات این برند داره تو اصفهان تولید میشه؟

حتما وقتی برای تعویض روغن موتور ماشینتون به تعویض روغنی مراجعه میکنید درخواست روغن کاسترول دارید ولی بدونید که ساخت ایرانه و در کیش تولید میشه .تازه به تمام کشورهای عربی هم صادر میشه .
موفق باشیدKhansariha (8)
خوب خودتان واقعا حساب کنید اقا بنجامین تریل ان پی الان مگر بالای 1 میلیون تومان در بازار نیست؟ در صورتی که 300 دلار است. برای همین مالیاتها و گمرکی ها و پول حمل ونقل و ارزش بر افزوده و این چیزها برای وارد کننده دقیقا تمام شده یک میلیون تومان که به مغازه دار میدهد یک میلیون و صد و مغازه دار میدهد یک میلیون و دویست یا سیصد هزار تومان. این را هم من کاملا میدانم چون به چشم دیدم و یا هزار مورد دیگر
دوستان بحث رو زیاد سیاسیش نکنید میان در اینجا رو تخته میکنن . هممون افسردگی میگیریم Khansariha (8)
سینای عزیزم(paka جان) بنده اگر به طور اخص به آن قسمت از فرمایش شما اشاره کردم به این دلیل بود که با بقیه قسمتهای مطلب شما مشکلی نداشته ام نه اینکه مطلب شما را نخونده باشم . در تمام پستهای من به این این تاپیک من حتی یک بار از صداقت آلمانها به عنوان یک ملت دفاع نکردم و اساسا تعصبی روی هیچ کشوری به جز مملکت خودم با تمام خوب وبدش ندارم. اما: نادرستی ترکیه ایها را به دلایل شخصی که اینجا جای عنوان کردنش نیست دیدم وبه همین دلیل خواستم اشاره کنم که افاضات این همسایگان باجگیرمان را به هیچ عنوان برنمی تابم چه اینها چیزهای بسیار بزرگتری را به نام خود سند زدند چه برسه به دیانا!. خدا نکنه روزی باعث رنجش شما یا هریک دیگر از دوستانم در این سایت بشم.Khansariha (8)
دوستان اشاره فرمودین به بحث شامپو های هد اند شولدرز در ایران .بنده چون شخصا چندین ساله با شرکت پخش کننده این شامپوها(نامش را نمی آرم) و همچنین محصولات ژیلت و اورال-بی در ایران مراوده دارم عرض می کنم که دلیل اصلی پخش انواع تقلبی که اظهر من الشمس بود بعد از تحریم های بانکی به دلیل عدم توانایی خرید این شرکتها به صورت ال-سی وهمچنین مشکلات ترخیص از گمرک بود که عده ای سودجو با همکاری قاچاقچیان همیشه در صحنه اقدام به این کار کردن وشرکت تولیدکننده وپخش کننده از این اتهام بری هستند کما اینکه قضیه را خودشان به ما اعلام کردن. استاد جاوید عزیزم دلیل اینکه شرکت تولید کننده چرا اقدامی بر علیه حضرات انجام نداد بر می گردد به نبود قانون بر علیه سوء استفاده از برندهای بازرگانی در کشور ما(چیزی در راستای نبود قانون کپی رایت)و ایزوله بودن ما از تجارت جهانی.البته این مطلب بسیار پیچیده تر از بحث ما در این تاپیک هست.
من از اولین پستم هم گفتم تا دلیل منطقی و مستدل در این موضوع پیدا نکنم به اصالت این برند در ایران وهر نقطه دیگر شک نمی کنم.
اما کلام دیگر به دوستان عزیزم به خصوص سینا جان: بنده آنقدر با شما عقاید مشترک و موافق دارم که موضوع به این کوچکی خللی در احترام من به هر یک از دوستانم وارد نکند.مادامی که از تیراندازی با هر یک از این تفنگها لذت می بریم دست سازنده اش درد نکند چه آلمان باشد و... این رو بذارید به حساب خوش باوری من، مخلص همتون هم هستم.Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
لینک مرجع