انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: آيا ديانا فقط ساخت آلمان است؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
مثل اینکه شده تایپیک شما چه فکر میکنید؟؟
(2012-03-15 12:34 PM)severus snape نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مثل اینکه شده تایپیک شما چه فکر میکنید؟؟

خب هدف تایپیک ایجاد تبادل نظرات و اطلاعات در بین دوستان است هر فردی اطلاعات و نظرات و افکارش رو می گه شما زیاد فکرش رو نکنKhansariha (266)Khansariha (266)
بله منظورم اینه که بعضی ها فقط میان و میگن به نظر من تقلبه یه به نظر من اصله و دلیلی یا مدرکی ارائه نمیکنند فقط نظر شخصیشون رو بیان میکنند
(2012-03-15 03:18 PM)severus snape نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بله منظورم اینه که بعضی ها فقط میان و میگن به نظر من تقلبه یه به نظر من اصله و دلیلی یا مدرکی ارائه نمیکنند فقط نظر شخصیشون رو بیان میکنند

مثل اینکه من منظورتون رو اشتباه برداشت کردمKhansariha (8)
آقا شاهين عزيز
برادر اگه شما اين تاپيك رو از اول مطالعه بفرماييد مدارك و اسنادش هم موجوده و ميتونيد ببينيد!ضمنا اون تعجب دوستانتون در آلمان به اين علته كه اونجا فقط دياناي ساخت خود آلمان رو ديدن اين تفنگهاي موجود در ايران رو از نزديك نديدن و بنظرم اصلا اين تفنگها اجازه ورود به بازار اروپاي غربي رو نداشته باشن!!!نه اينكه فكر كنيد از اين تهمت كه به ديانا زده شده تعجب كرده باشن خخخخخخخخخ
arminpaye
دوست عزيز اگه مثل بنجامين روي بدنه ش نوشته ميشد ساخت چين اونوقت اصلا همچين تاپيكي زده نميشد!!!صحبت سر اينه كه يه جنس غير آلماني با چند كيفيت متفاوت و بعضا در حد تفنگهاي چيني در پيتي داره به اسم ديانا توليد ميشه و حتي made in germany هم روش حك شده!!
وقتي شما يه جنس تحت ليسانس رو ميخريد تمام آرم و علايم با نوع اصليش يكيه و در همون جايي حك يا نوشته ميشه كه در نوع اصليش حك يا نوشته ميشه بجز اسم كشور سازنده ش
كيسه خواب نو با قيمت 15 تومن تو بازاره كه آرم بزرگ ساخت آمريكا روش زده در چندين جاي مختلفش آيا باور ميكنيد كه ساخت آمريكا باشه؟؟يه چيزي هم بدونيم بد نيست شماره كوب فلز اعداد 1 تا 9 قيمتش 4 هزار تومن در نوع تايواني و 9 تومن در نوع آلمانيشه!!حالا حروفش رو نپرسيدم كه چه قيمتي داره بنابر اين كار سختي نيست كه روي هر جسم فلزي شماره سريال يا اسم يا كشور سازنده رو طبق ميلمون حك كنيم
الان روش شماره گذاري در شماره سريال و كاليبر ديانا چندين نوع مختلفه حتي تفنگهايي كه در يك سال توليد شده ن!!!مثل اينكه كارگاههايي كه اين كارو ميكنن با هم هماهنگ نيستن يا اينكه مدل اصلي رو نديدن كه شماره ش كجا كوبيده ميشه Khansariha (214)
ﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﺳﻼﻡ
1.ﻣﮕﻨﻮﻡ 350
2.ﺧﻴﺮ ﺳﻤﺖ ﭼﭗmade in Germany deﻭ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ deutsche bundespatente auslandspatente
3.ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ
4.ﺑﺮﻭﻱ ﻟﻮﻟﻪ ﻭ ﭘﻴﺴﺘﻮﻥ
5.ﭼﺎﭘﻲ ﻟﻴﺰﺭﻱ ﻧﻘﺮﻩ ﺍﻱ
6.ﺣﺮﻭﻑ ﻛﺎﻣﻞ ﺣﻚ ﺷﺪﻩ
7.ﻧﻪ
8.ﭘﺮ ﻛﻼﻏﻲ
9.ﻧﻪ
10.ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻢ ﺁﻟﻤﻨﻴﻮﻡ ﺧﺸﻚ ﺗﺎﺯﻩ ﺧﺮﻳﺪﻡ
به این پاسخ دیانا دقت کنید
Dianawerke in Germany is the manufacturer of all the RWS springers. This is their new homepage
که با قاطعیت میگه همه تفنگها ساخت کارخانجات خود دیانا در المان هست بنظرم دیانا داره کلافه میشه از بس ازش درباره یک کارخانه دیگه سئوال میکنند همین روزهاست که دیانا برای کسانی که بتونند یک کارخانه دیگه را به همگان نشون بدهند جایزه هم بده خخخخخخ Khansariha (214)


[تصویر: diana.jpg]
باسلام به دوستان .چند روز پیش داشتم فروم های مربوط به دیانا رو میخوندم یک نویسنده امریکایی نوشته بود لوله های land 8 المانی ولوله های land 12 چینی است .ظاهرا این بحث به امریکا هم رسیده !!! البته اگر تغییر در کیفیت اینقدر اشکار نباشد که مصرف کننده غربی صدایش در نمی اید !! در هر صورت این هم یک نظر از خارج بود که به نظر زیاد دور از حقیقت نمیاید چون من محصولات قدیمی دیانا را چک کرده بودم در سه مدل 35 ،50 مدل محبوب من ،45 همگی land 8 بودند
ادامه بحث از تاپیک رنجر 125
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


(2012-07-06 10:15 PM)nikoorad نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-07-06 07:18 PM)ALIANA-54-T06 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزیز (nikoorad) این موضوع کلاسهای پیشنهادی شما بصورت کلی ممکنه با استقبال روبرو نباشه هرچند بلاخره باز ممکنه مخاطب خودش را پیدا کنه که بنظر من برای گیر و رفع گیر کاری که فرمودید (تعوض فنر و تیونها) مفید و ارزشمند خواهد بود Khansariha (8)
ولی در نظر داشته باشید هدف از این انجمن هم دقیقا ارتقاء سطح دانش و دانستنیهای مربوط به همین مباحث هست اگر احساس میکنید مطالب مفید و دانشی در این بخش قابل ذکر و قابل انتقال هست بهتره مثل اغلب دوستان در بخشهای مرتبط مشارکت کنید .
یک نکته :
نقطه نظرات اگر بدون مستندات و صرفا بعنوان اظهار نطر باشه ممکنه از طرف دوستان با کنکاش روبرو بشه مثل فرمایشی که عرض کردید ((حتمن میدانید که تفنگهای دیانا وارداتی به ایران هم در چین تولید میشوند )) لذا بدیهیست که در این ضمینه گزارشات واقعی و مستندات دوستان ارزش داشته و حرف اول را میزند و نه اخبار غیر موثق .
در کل ادامه این بحث در این تاپیک موضوعیت نداشته و بهتره در جای مناسب خودش پیگیری شود . ممنون از شما Khansariha (8)
مدیر محترم . جهت اطلاع شما وسایرین تفنگهای دیانا که دارای 8 خان در لوله می باشند در کشور آلمان تولید می شوند و تفنگهای با 12 خان در چین و کشورهای دیگر. اگر سند میخاهید به سایت RWS مراجعه کنید البته به زبان آلمانی است . میتوانید با یکی از مدیران تولید کارخانه بنام آقای Umaire Bhaur توسط E.MAIL صحبت کنید . به هر سوالی دقیق جواب می دهند . آدرس در سایت موجود میباشد .
دوست من اگر تو سایت RWS هست میشه اون بخشی را که گفته تفنگهای 12 خانی مال چینه نشون بدید ؟ زبان آلمانیش هم یکاریش میکنیم
اگر این فردی که شما میگید (آقای Umaire Bhaur) با ایمیل جواب میده میشه جوابشون را برای ما هم شما قرار بدید . ممنون میشیم Khansariha (8)
تا جائی که یادمه همه دوستانی که ایمیل زدند و این مورد را سئوال کردند جواب اومده که ساخت خود آلمان هست و گفته که هیچ کارخانه دیگه ای وجود ندارد . Khansariha (214)
ای بگم خدا چیکارتون کنه.... Khansariha (367)
شما اگه اینقده اسرار دارید که ساخت چین هست و دوست دارید که ساخت چین باشه بدین روش براتون حک کنند ساخت چین حلاص
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
لینک مرجع