انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: آيا ديانا فقط ساخت آلمان است؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
(2011-09-19 06:16 PM)masih.hunter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
علیرضا جان هر فولادی هم نه مثال میزنم دستگاه ماشه های جدید هم تی 06 ضامن فلز دارن دوستان مدلی که علیرضا جان میگن کلا" نوع ضامن با

مدلهای جدید تفاون ضاهری زیادی داره اینم دو تصویر از دستگاه ماشه فولادی توجه کنید

[تصویر: Image000.jpg]

داداش مسیح درست میگند،تفنگهایی که ضامنشون فلزیه و مثل شکل زیر حتما دستگاه ماشه فولادی دارند.
[تصویر: qjtm6zmrikeimdmah1pt.jpg]
داداش یعنی از روی جنس ضامن میشه تشخیص داد که دستگاه ماشه فلزیه یا نه .. و نیاز نیست که باز بشه ؟
دقیقا، اگه ضامن تفنگ دیانا فلزی باشه و مثل اون عکسی که من گذاشتم باشه ، شک نکنید که دستگاه ماشه فولادیه و اصل آلمانه و لازم نیست در تفنگ باز بشه
سلام بچه ها الان که به دقت به آرم دیانا روی پیستون دقت کردم متوجه شدم که چاپی نیست وبا ظرافت بسیار زیادی آرم دیانا و mod 54 و t05 و airkingروی اون خالکوبی شده
(2011-09-22 10:51 PM)david نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داداش الان یکی از همین قلابیها ماشه فلزی است
من اصل و فرع ان را کشف کردم 1 پلاستیک انتهای قنداق 2- رنگ و نوع چوب قنداق 3 نوع و رنگ زاجکاری 4 نحوه کوبیده شدن شماره بدنه.و...

جالبه، آخه من هرچی دیانا دیدم که ضامن فلزی بوده(البته ضامنش باید شکل عکس قبلی باشه) جزء تفنگای قدیمی بوده و خوب قدیمیا هم که فکر نکنم تقلبی باشه، مثل همین عکسی که گذاشتم، 52 مدل 1999.

میشه مشخصات این ضامن فلزی تقلبی را بگید ؟
با اصلش مو نمیزنه
من که تویه ماشه تفنگم چیز پلاستیکی ندیدم الا همون روکشه که رویه ته ماشه کشیده میشه مابقیه قطعات همگی فلزی بودند و حتی ضامن هم که یه کم زاجش رفته رنگ سفیر فلز معلومه Khansariha (214)
(2011-09-21 04:07 PM)ALIANA-54-T06 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2011-09-20 10:49 PM)paka نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عرض سلام و ادب دارم خدمت اساتید گرامی و سپاس دارم از عزیزانی مثل اقا جاوید"علی اقا و تمامی دوستانی که به این مهم پرداختند
بحث جالبیه و ........
سوم اینکه با هیچ دلیل و منطقی جور در نمیاد که کالایی با کیفیت برابر در نقطه ای از جهان به بهایی کمتر از کشور سازنده به فروش بره(قابل توجه اون دوستانی که بهای کالا رو به گمرک و مالیات و .... نسبت میدن عارضم که اینها بروی قیمت خام تاثیری ندارد و اثر ان بروی کالای مصرفی داخل است که شاهد هستیم که دیانا پس از تمامی این مراحل قیمتش کمتر از المانه.

..........................
من یه کلیپ از 54 دارم که تو تصویر بعضی از تقاوتهای اسلحه خودم با اون خارجیه مشخصه و گمان میکنم اون چیزی از دیاناکه نصیب خاور میانه میشه یکم از لحاظ کیفیت کمتر از جنس اروپایی است.
ولی خب باز هم دیاناست و هنوز خیلی سرتر از برندهای دیگه است

شب خوشKhansariha (8)
سینا جان توی این موضوع سوم که بهش پرداختی یک نکته ای هست
و آن اینه که تنها یک مدل از دیانا نیست که در اینجا ارزونتره (البته در مقایسه با اروپا و آمریکا فقط کمی ارزونتره)
بلکه مدلهای جدیدش که تازه تولید شده هم همینطوره و بعدش هم این تنها برند دیانا نیست بلکه وایرخ هم همینطوره و ارزونتر از اروپا و آمریکاست آیا اونها هم کار همین دوربریهاست ؟

این قیمت 54 تو آمریکاست
RWS Model 54 Air king .22 Caliber (5,5 mm) Recoilles Air Rifle
Price: $635.75 (USD)

واین قیمت وایرخ 80 تو آمریکا
Weihrauch HW80 Break Barrel Air Rifle Cal.22 (5,5mm)
Price: $589.95 (USD)
اینهارو چطور میشه توجیه کرد مثلا الان که سری جدید 56 و یا 470 تو بازار اومده چی؟

البته این احتمال که ممکنه کمی کیفیت تولیدات مختص باشه و برای اروپا و آمریکا فرق کنه من بحثی ندارم و میگم ممکنه (هرچند هیچ سندی هم نیست ) مثلا نوع چوب کمی فرق کنه و جزئیاتی از این دست ولی نه اونقدری که تفاوت فاحشی داشته باشه مثلا لوله یا بدنه و یا پیستون فرق کنه من توی این مدت خیلی از تفنگهای اونجا را از روی عکس بررسی کردم و تقریبا یک آلبومی درست کردم و به کوچکترین مسائل دقت کردم حتی نوع شیارهای زده شده به برگه ماشه و ضامن و نوع و خط فونتهای کوبیده شده و خلاصه هرچی که قابل روئیت باشه را آلبوم کردم و با تفنگهای خودمون مخصوصا تفنگ خودم مقایسه کردم خلاصه این چند نکته هنوز برام واضح هست .
1- هیچ مدرک و فرق ساختاری و تولیدی بینشون نتونستم پیدا کنم یعنی همه از یک قالب و ساختار هستند
2- از نظر فونتها و شماره کوبی هم فرقی بینشون نتونستم پیدا کنم
البته در اونجا هم مثل ما انواع نحوه شماره گذاری و فونت با توجه به قدمتهای ساخت گاها دیده میشه که برام این نکته هم جالب بود .
3- تا کنون چندین نقل قول شنیدم (تا الان این بازاریها گفتند) که دیانا مال پاکستانه یکی میگفت چینه و اخیرا هم میگن ترکیه و باز قبلا یکی دو کشور دیگه را شنیده بودم (از افغانستان تا جزایر موریس)
سئوال اینه مگر میشود کارخانه به این مهمی و تولیداتی به این زیادی طی ده سال یا بیشتر تو یک کشوری اونم بغل دست ما مخفی بمونه؟!
خب لابد میگید میشه . البته مختارید خخخخخخ
ولی عزیزان بدونید توی دنیای اطلاعاتی امروز نمیشه این تجارت منظم و پایدار را مخفیش کرد Khansariha (214)
حرف من
فعلا معتقدم (چونکه هنوز سند درست و حسابی بدست نیاوردم ) از سوی شرکت دیانا ممکنه تفاوتی ایجاد کرده باشند و آنها را روانه بازار شرق کردند اونم بخاطر پائین نگه داشتن قیمت. (فقط یک احتمال بدون سند هست)
اینم بگم شما الان یک پیچ اصلی و یا یک دسته کوکین را غیر از سفارش نمایندگی رسمیش تو بعضی کشورها تو هیچ بازاری نمیتونید گیر بیارید . بنظرم اگر تولیدش متفرقه شده بود یا مال همسایه هامون بود الان لوازم یدکیش هم فراوان شده بود درست مثل رنجر ترکیه . Khansariha (214)

با سلام

آقا بنده هم همینو میگم. ولی متاسفانه تعدادی از دوستان عزیز اصرار دارن که این کارخانه محصولات تقلبی تو بازار داره.
مخلص همه
Khansariha (8)
حتی روی جعبه دیانا نوشته کیفیت ساخت المان. ننوشته ساخت المان. توجه داشته باشید نوشته (کیفیت ساخت المان) موفق باشید
ممنون ولی خوب بود یکی با شرکت دیانا تماس بگیره از خودشون بپرسهKhansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
لینک مرجع