انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: آيا ديانا فقط ساخت آلمان است؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
اگر مهدی جان همش مال یک کارخانه باشد یعنی فنر و واشر هم بی کیفیت است و حتی برای پلاستیک انتهای قنداق هم از قالب دیگری استفاده میکنند؟؟ چون حتی پلاستیک انتهای قنداق قالبهایش هم با هم فرق دارد. به نظر من یک جای قضیه مشکل دارد
تا اونجایی که من میدونم تا حالا هر کس به دیانا ایمیل زده و در مورد اصل بودن تفنگش سوال کرده اونا گفتند که اصلیه ولی خوب احتمالا مشکل اینجاست که تعریف ما از اصلی بودن با تعریف اونها از اصل بودن فرق میکنه.
من به تفنگی که در خاک آلمان طراحی و تولید و منتاژ و تست و بسته بندی بشه میگم اصلی، ولی اون آلمانیه به هر تفنگی که شماره سریالش را توی دیتا بیس کامپیوترش پیدا کنه میگه اصلی حالا ممکنه هر کدام از مراحل بالا در آلمان اتفاق نیفته ولی تحت لیسانس آلمان باشه.
از طرف دیگه همونطور که همه عزیزان اطلاع دارند تولید هر جنسی با هر کیفیتی(حتی بهترین کیفیت) برای کشوری مثل چین امکان پذیره پس نمیشه گفت چون کیفیتش هنوز نسبتا خوبه پس جایی غیر از آلمان نمیتونسته تولیدش کرده باشه همونطور که الان چین دوربین لیپرز را با کیفیت خیلی خوب داره تولید میکنه.

اینطور که من متوجه شدم فعلا یکی از بی کیفیت ترین دیانای 350 دست آقا جاوید ، پس اگه آقا جاوید به دیانا ایمیل بزنه و باز هم اونا بگند که این تفنگ اصلیه اون موقع حتما باید به کارشون شک کرد،خلاصه هر اتفاقی که داره میفته خود دیانا حتما در جریانش هست حالا یا این طوریه که تفنگهای هر منطقه را با کیفیت خاص اون منطقه تولید میکنند یا میدند به یکی دیگه که با کیفیت کمتر و قیمت کمتر براشون تولید کنه.
خوب اینطوری قابل توجیه که قطعاتی که موقع تولید کیفیت کمتری پیدا میکنند را جدا میکنند ولی دور نمیریزند و برای محصولات مناطقی که میدونند کسی کاری باهاشون نداره استفاده میکنند مثل تفنگهایی که واسه ایران و پاکستان و ... فرستاده میشه.

مثلا من توی بانه فلش پاور سیلیکونی دیدم که با اصلیش مو نمیزد، ولی قیمت تک فروشی اونجا از قیمت عمده فروشی اصفهان و تهران بیشتر بود،طرف با لپ تاپ خودش مثلا امتحانش کرد و یه فیلم روش کپی کرد ولی قبل از اینکه save to remove کنه من فلش را کشیدم بیرون و همه اطلاعاتش پرید در صورتی که برای اصلیاش همچین اتفاقی نمیفته(البته باید کپی کردن تموم بشه و بعد خارجش کنیم)،به نظر من این اجناس جزء اجناس بتا کارخونه است که موقع کنترل کیفیت قطعاتش از رده خارج میشه و بعد سر هم میشه و به این صورت دوباره بفروش میره.

حالا برای قطعات تفنگ هم همچین موضوعی دور از ذهن نیست.
دوستان تو صنف ما که کار کاشی و سرامیک هست این موارد وجود داره و کار خونه یک نوع کاشی رو که تولید انبوه میکنه مقدار زیادی از اون رو بعنوان جنس نا مرغوب از رده خارج میکنه و بصورت تنی میفروشه و افرادی هستند که اونها رو میخرن و بسته بندی میکنن و در کانر جنس مرغوب با همون قیمت میفروشن جون از نظر طرح با هم فرقی ندارن اما کیفیت خیلی پایینه اما مشکل اینه که یک ادم عادی نمیتونه تشخیص بده اصل و فرع رو ..
عبدالرحمن جان بی کیفیتی و به قول معروف ضایعاتی درست. اما انتهای قنداق همان پلاستیک قنداق 2 نوع قالب است. یعنی مشخص است هر کدام مال جایی هستند مثلا یکی المان یکی یک کشور دیگر. با خط قرمز روی پلاستیکها را مشخص کردم حتی ابعاد هم فرق دارد.
پس این سیاست کار شکت دیانا است .. انگار همه سر ایرانیها رو وا شناختن و میفهمن به کشوری مثل ایران نباید جنس درجه یک فرستاد چون به هر حال جنسشون فروش میره . . وقتی توی کشور صنعت خودرو سازی خودمون این کار رو با مردمش میکنه چه توقعی میشه از المانیها داشت Khansariha (290)
هرچند اين بحث شايد مربوط نباشه اما اينو عرض كنم اكثر شامپوهاي هد اند شولدرز رو بصورت بشكه اي از عراق و تركيه ميارن تو شهرهاي غربي توي قوطي با نوشته عين قوطي اوريجينال ميفروشن.شامپوي 6 هزار تومني رو ميدن 2000 تومن و هر كس رفته بانه از اين شامپوهاي تقلبي خريده!!!اين كه يه مسئله بهداشتي و مهمه چرا آلمانها جلوشو نگرفتن؟!جالب اينه باركد هم دارن!!!ديگه اصالت جنسهاي آلماني برام مبهم شده
جارو برقي آ ا گ مال خود آلمانه الان با شركت الكترو لوكس ادغام شده آ ا گ اصل ساخت آلمان ديگه تو بازار نيست همونجور كه سوني و پاناسونيك اصل كميابه حتي كره هم داره سامسونگش رو ميده به چين مونتاژ كنه!!!
این کلاه سر من هم رفت جاوید خان.
مشخصات قوطی و بارکد و حتی رنگ و بوی شامپو مثل اصلیش ولی وقتی استفاده کنی اوه اوه اوه ... آشغاله.
دون كورلئونه عزيز
نمونه كيفيت پايين اين تفنگ رو نديديد؟در ايران نبوده؟
آقا پورنگ درباره تفنگشون توضيح دادن كه ريل دوربين كنده شد و دوشاخ سيلندر شكست فراموش كرديد؟
تفنگ بنده بايد حضورا ديده بشه تا معايبش رو بدون شك قبول كنيد:اول اينكه زاج تفنگ كلا از بين رفته!!دوم اينكه زير سيلندر در محل تماس غلطك اهرم كاملا تراشيده شده خطوط قنداق كج و معوجه لوله ش فولاد خشك نيست...اينا معايب نيست؟
من خودم طرفدار پرو پا قرص كيفيت آلماني هستم اما چيزي كه دارم ميبينم رو كه نميتونم انكار كنم!آقا اگه كسي حرف منو قبول نداره تفنگ 350 داره بياره با تفنگ من تعويض كنيم مابقي پولشم (گيريم بر فرض كه تفنگ من يكم فرسوده شده)نقدا تقديم ميكنم!ميگم خان تفنگ من برجسته ست جنس بدنه ش آهنه زاجش تقلبيه قبول نميكنيد؟مشكل نيست روز نمايشگاه تفنگو ميارم هر كسي شك داره بياد با چشم ببينه كه شكش بر طرف بشهKhansariha (8)
آقا جاوید ، اگه میشه یه زحمتی بکشید و شماره سریال تفنگ و شرح حال تفنگ خودتون را برای دیانا بفرستید تا ببینیم چی میگند.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
لینک مرجع