انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: آيا ديانا فقط ساخت آلمان است؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
جاوید جان کم سعادتی از من برادر.
در کل من هم روی حرف خودم هستم که دیانا همچنان در المان تولید میشود و این مورد رو فقط در ایران میشنوم که دیانا تقلبی شده و این موضوع را در فرومهای خارجی مطرح می کنم و ببینم نظر دیگران چیست.
و اقایcamel_60 دقیقا فرمایش شما در مورد جنس امریکائی درسته و در ایران از قدیم ایام مردم طرفدار جنسهای امریکائی بوده و هستند. ولی کنترل کیفیت جنسهای اروپای غربی حرف اول را میزند.
خوش و خرم باشید.
والا دوستان من اول عرایضم گفتم نه دیانا دارم نه از تفاوتهاشون مطلعم.نظری که دادم بر پایه مشاهداتم از انواع اجناس بود.استاد جاوید در اینکه شما کاملا به اجناس اشراف دارید و موشکافانه بررسی میکنید برای همه اثبات شدس.در اینکه میشه کپی کردم شکی نیست.ولی شما بهتر میدونید هر برندی یه امضا مخصوص خودش داره.منظورم از امضا یه نشونه خاصه که غیر قابل تقلید هست.مثلا اگه دیانا کپی میشه چرا نباید وایرخ کپی بشه.
در مورد اینکه گفتم اجناس با کیفیت متفاوت به کشورهای مختلف عرضه میشه چون به عینه دیدم.علتشم این نیست که مثلا میخوان به کشورهای آسیا جنس بد بدن به کشورهای اروپا نه.مسئله سر استانداردهای کشور مقصد هست.اونجا اینجوری نیست که بشه به سادگی جنسی وارد بشه.باید بررسی بشه.چون تشکلاتی برای حفظ حقوق مصرف کننده هست که در صورت مشاهده جنس نا مرغوب کل سیستم نظارتی و بازرگانی رو زیر سوال میبره.
در هر حال من یه پیشنهاد بهتر دارم.دوستانی که دیانا دارن مایش یه ایمیل به شرکت دیاناست و فرستادن شماره سریال تفنگ.جوابش به کل شک و شبهه ها پایان میده
آقا صدرا شما این 20 صفحه این تاپیک را از اول بخون ، متوجه میشی که تقریبا این پستهای اخیر تکراریه و قبلا در موردش بحث شده و اتفاقا به پیشنهاد شما هم در سطح وسیعی عمل شده و میتونید توی همین تاپیک نتایج را ببینید
نه دوست عزیز این راه اصلا دلیل بر درستی نیست.چون من خودم بارها با محصولات گوناگون دیانا ایمیل زدم و هر بار جواب مشابه دادن که "تفنگ شما فلان سال از کارخانه بیرون اومده و ...." و جالبه بدونید بیار که با یه شماره سریال مگنوم قدیمی ایمیل زدم تاریخ ساخت 2010 رو بمن داد که از تعجب داشتم شاخ در میآوردم.این در صورتی بود که بر روی تفنگ حک شده بود سال 2004.
من کاملا با حرفهای استاد جاوید موافقم.زیاد تو کار بازار داخل و خارج نبودم ولی در زمینه خرید محصولات دیانا ید طولایی دارم خخخخخخ.از بیشتر مدلهایی که به بازار اومد خریدم ولی واقعا مشخصه که کیفیت پایینه. البته گذشته از اینکه ساخت آلمان هست یا نیست به نظر من یکی از علل کاهش کیفیت میتونه تولید انبوه باشه.
از کامی عزیز ممنون هستم و حرف ایشون را تائید میکنم Khansariha (8)
و منم مثل کامی قبول دارم که این بحث تقلبی بودن و این حرفها بیشتر تو ایران مطرح هست .
دوستان من بشخصه با یکی از وارد کننده های دیانا و وایرخ تو قشم (بندر آزاد ) که هردو را باهم وارد کرده بود صحبت کردم هردو این سلاحها را با هم از دبی شرکت صیاد وارد میکرد (من با چشم خودم دیدم) و برای ارزونی اینها هم خیلی ساده گفت که چون بدون گمرکی و یا قاچاق وارد میشه ارزونتره وگرنه اگر ایران هم مثل بعضی کشورها حتی دبی تعرفه واردات میگرفت بسیار گرونتر تو بازار درمیامد. جالب اینجاست که شرکت صیاد توی دبی تمام این وایرخها ودیاناها را از آلمان وارد میکرد این را هم تاجره بمن گفت .
درضمن یکبار من هم با فرستادن یکی از دوستانم (شاغل در دبی) به فروشگاه صیاد که نمایندگی دیانا را داره رفته بود و این نمایندگی هم بهشون گفته بود که همه دیاناها از آلمان میاد و حتی مثلا یک مورد معیوبی که در دبی مطرح بود همانجا در لیست سفارش قطعات با ذکر شماره سریال و غیره سفارش گرفت و فرستاد آلمان تا براش اون قطعه را تعویض کنند و بیارند (گفته دوستم تو دبی بود) خلاصه برای من یکی فعلا از آلمان اومدنش محرز هست . میمونه بحث دوستمون جاوید و وجود بعضی دیاناها با خانکشی برجسته که جوابهای ساده ای میتونه داشته باشه مثلا با توجه به دست بدست شدن بعضی شرکتهای همکار تولید در دیانا و یا بکار گیری ماشینهای جدید بعضی خللهای تولیدی پیدا میشه این امری طبیعی برای یک کارخانه با قدمت خط تولید 120 ساله هست که شاید بارها خط تولید و دستگاهاش را عوض کرده این خللها ممکنه حتی منجر به استفاده از لوله های قدیمی و یا لوله ها و قطعاتی با کیفیت پائین بشه (راهکارهای موقت جلوگیری از کاهش تولید) و یا باز علتهای تولیدی دیگه که مدیران در برهه ای بهش برخورد میکنند توی اغلب کالاهای صنعتی ممکنه این چنین داستانهائی پیش بیاد بهر صورت با یکی دو تا نمونه که ممکنه دلایل متعددی براش دونست بنظرم نباید کل محصولات و شرکت را براحتی زیر سئوال برد . Khansariha (214)
علی آقای خالزن گل گلابKhansariha (8)
بحث خلل و اشکال در خط تولید رو قبول دارم اما نه به این شکل!ممکنه در یک سری از لوله ها یکی از لبه های مته خانکشی بشکنه یا کوتاه بشه یا بهر علتی از 4-6-8-12 خان موجود در لوله یکیش با بقیه تفاوت داشته باشه تازه این اتفاق هم اگر بر فرض بیفته مطمئنا در قسمت کنترل و بازرسی این لوله از خط تولید خارج میشه
اما اینکه یک لوله 8 خان گود تبدیل بشه به یه لوله 12 خان برجسته هیچ جوری برای من قابل هضم نیست و نمیتونم به خودم بقبولونم که شرکت دیانا این لوله ها رو تایید کرده باشه!
میشه از زاویه دیگه ای به قضیه نگاه کرد و آلمانیها رو از این قضیه تبرئه کرد:در یک کشور ثالث بدون اطلاع شرکت اصلی دیانا یه کارگاه داره کپی میکنه و به کشورهایی مثل ایران که در این زمینه قوانین درست و درمونی ندارن میفروشه
دیانای ساخت کشور آلمان هم وجود داره و تو خود آلمان داره تولید میشه.اما همه دیاناهای موجود آلمانی نیستند
کسی از دوستان دوربینی با مارک 4-10*40 chaloos دیده یا باهاش کار کرده؟؟؟Khansariha (214)هیچ نوشته دیگه ای بجز همینایی که نوشتم رو دوربین نبود ضمنا تصحیح پارالاکس هم داشت شاید به جرات میتونم بگم سنگینترین دوربینی بود که تا بحال دیدم.این دوربین رو تعمیر کردم وقتی بازش کردم اون حلقه رتیکل بجای اینکه داخل رزوه سفت بشه با چسب قطره ای به لبه تیوب داخلی چسبیده بود و شکست.غرض از این مثال:به نظر من این دوربین رو توی شهر چالوس استان مازندران یه فروشنده که فکر میکنم درخشیده فامیلیشه به چین سفارش داده یا اینکه بی نام و نشان از چین وارد کرده و داده تو ایران مارک حک کردن روش و به قیمت فکر میکنم بالای 110-120 تومن به خلق الله میفروشه.
بنابر این برای کشوری مثل چین که کپی رایت در حد یه شوخی هست کار سختی نیست که شما سفارش کپی از یه تفنگ رو بدید و حتی بهشون بگید مارک کشور سازنده اصلی رو روش حک کنن
همونطوری که شلوارهای جین تو زیرزمینهای تهران دوخته میشن و مارک ترکیه یا ایتالیا یا آمریکا روش چسبونده میشه و این مارکها رو فله ای تو بازار میفروشن
سلام منهم برام این تغییرات گسترده در تولیدات دیانا و جواب هایی که شرکت به دوستان داده جای شک وشبهه را به یقین داره میده و برام غیر قابل قبوله که دیانا اینگونه رفتار کنه . یا مصرف کننده ایرانی براش مهم نیست Khansariha (367)یا تولیدات نمونه و از رده خارجش را وارد کننده میخره و با سود کلان به خلق اله میده که معمولا در تمام کارخانه های معتبر دنیا هر جنس تولیدی که از بخش بازرسی رد نشه ؛یا برای اصلاح برگشت میخوره یا اگر صرف نکنه و بخوان بفروشند با یک علامت یا آرمی آنرا برای مصرف کننده مشخص میکنند(درجه دو و غیره) . چند سال پیش یک وسیلهء دندانپزشکی که مثل یک دم باریک کوچک معمولی است را از یک کارخانه اروپایی دیدم که زیر آرم کارخانه وشماره مدل نوشته بود (تعمیر در کارخانه). اگه دوستان بتونن از طریق یک مصرف کننده اروپایی یه شماره سریال مورد دار را به کارخانه بدهند و جواب بگیرند و یا حتی یک نامه رسمی مانند که در آن تغییرات و مسائل بوجود آمده در تولیدات وارداتی آن شرکت به ایران را به آگاهی شون برسونند و یک جواب بخوان ؛ میتونه ابهامات را روشن و هم موضع دیانا را مشخص کنه.
ضمنا جاوید جان یه زمانی که کاپشن امریکایی مد بود (دهه پنجاه و شست) این کاپشن تو تبریز تولید میشد و مارک میخورد وبعد به بندر عباس صادر میشد واز اونجا به تهران وارد میشد و به اسم اصل فروخته میشد .Khansariha (290)(البته در مقابل بنجل های امروزی بد هم نبود) Khansariha (219) .
خب دوستان لطف کنند با عکس با کیفیت بالا تفاوت هارو به من بگن تا دقیقا براشون بفرستم یا خودتون براشون بفرستید و ازشون جواب بخواهید من بیشتر از توی ایران توی آلمان و کشور های اروپایی دوست و آشنا دارم که از بعضی ها که پرسیدم حتی از سوالم هم تعجب کردندKhansariha (8)
سلام من يه 56 گرفتم تا حالا 2 بار سريالشو فرستادم ولي ديانا هنوز هيچ جوابي نداده .
اولي رو يه ماهي ميشه
سلام دوستان عزیز من فکر کنم دیانا ساخت آلمان باشه چون روی لوله تفنگ زده made in germany de و دوستان خودشان بهتر می‌دانند که مثلا برند adidas که مال کشور آلمان است ولی‌ اجناسش رو تو چین تولید می‌کند و با قیمت بالا می‌فروشد ولی‌ روی اجناسش زده made in china الان خیلی از برند‌های معروف هستن که تو چین جنس تولید میکنند مثل apple,nike,.... و اگر دیانا هم تو چین جنس تولید کند باید بزنه made in china و اینکه اگر دیانا اینکار رو بکنه اینکار در اروپا جرم سنگینی‌ است و علاوه بر سوً شدن و جریمه سنگین کارخانه‌‌ حتما تعطیلش میکنند Khansariha (8)Khansariha (256)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
لینک مرجع