انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی دیانا 350-diana 350
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
اگر خواستی برایت کادو میفرستم. یاشار جانKhansariha (8)
خیلی خیلی ممنونم آقا پورنگ.همین حرفتون واسه من یه دنیاست و کلی ارزش دارهKhansariha (8)
راستی کسی از ساچمه rws واسه 350 استفاده کرده؟
کالیبر 4.5 ان را من در بنجامین تریل استفاده کردم ساچمه خوب و دقیقی است البته مال من مدلی است که در مسابقات از ان استفاده میکنیم.
سلام عرض میکنم خدمت دوستان گلم
آقا پورنگ یه سوال داشتم!
من یه نوع گریس نسوز با تحمل درجه حرارت 1800 درجه سانتیگراد گیر آوردم میخواستم بدونم واسه تیون کردن دقیقا باید کجاهای تفنگم از این گریس استفاده کنم؟
با تشکر
سلام.تبریک میگم که این گریس را پیدا کردی و بعد دوست خوب از کجا این گریس را خریدی؟به چه قیمت؟ و نوع ان را هم بفرمایید. تفنگ را باز میکنید و به خود بدنه پیستون کامل میمالید....
(2011-09-20 12:07 AM)eternal نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام عرض میکنم خدمت دوستان گلم
آقا پورنگ یه سوال داشتم!
من یه نوع گریس نسوز با تحمل درجه حرارت 1800 درجه سانتیگراد گیر آوردم میخواستم بدونم واسه تیون کردن دقیقا باید کجاهای تفنگم از این گریس استفاده کنم؟
با تشکر
دوست عزيز اگه همچين گريسي داريد لطفا عكس خود گريس و نوشته هاي روي قوطي و اينكه قيمتش چقدره و كجا خريديد رو بگيد اجرتون با خدا!هم اكنون منتظر ياري سبزتان هستيم!
داخل پیستون باید بمالیم همونجایی که فنر توشه یا بیرونش؟
سلام خدمت دوستان گلم
عزیزان من این گریس رو از بازار نخریدم یعنی بازار هم گشتم ولی نتونستم همچین گریسی گیر بیارم..این گریس رو برادرم از شرکتی که اونجا کار میکنه واسم آورد..از این گریس در توربین های بخار استفاده میشه دمایی که این گریس در اونجا استفاده میشه تقریبا 1800 درجه سانتیگراد هست.
من امروز تفنگم رو باز کردم و از این گریس استفاده کردم تفنگ خیلی قوی تر شده ولی متاسفانه کرنوگراف ندارم که تست کنم..میخوام روی بشکه 220 لیتری تست کنم عکس هاشو براتون آپ میکنم.
جا داره از آقا پورنگ یه تشکر ویژه کنم به خاطر این راهنمایی بزرگشون واسه تیون کردن.دمت گرم آقا پورنگ.خیلی گلی
راستی این گریس ساخت فرانسه هست.
[attachment=530][attachment=531][attachment=532]
(2011-09-20 12:09 PM)amir74 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داخل پیستون باید بمالیم همونجایی که فنر توشه یا بیرونش؟
امیر خان هم داخل و هم بیرون فقط حواست باشه به جلوی واشر سر پیستون (پکینگ) نزنی از دور واشر به سمت عقب پیستون در ضمن در زدن گریس زیاده روی هم نکنی Khansariha (214)
[تصویر: 11_01_10_06_FWB_124_piston_properly_lubed.jpg]
نه من یا عکس حالیم نمیشه چون تا به حال بجز چینی چیز دیگه باز نکردم باید عملی یاد بگیرم
الان فنر پشت این قرار می گیره دیگه بعد میزاریم تو اون لوله بزرگه؟
لینک مرجع