انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی دیانا 350-diana 350
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
داداش دقیقا میشه بگی این تو کجای اسحه هست؟ یا با عکس مشخص کنی؟ اخه تو 350 فقط یه جا خورده میشه اونم زیر رابط لوله به پیستون هستش که باید یکم جای غلطک هاشو شل کنی تا راحت بچرخن. ممنون می شم بیشتر توضیح بدی
دوست عزیز فنر میرفت داخل این و این می رفت داخل پیستون فکر کنم اساتید راهنماییو بفرماین
با سلام. آقا ساسان این قطعه که عکسشو گذاشتی در بودن یا نبودن توی اسلحه زیاد تفاوتی نداره و مهم نیست. بنده خودم 3 تا 350 داشتم که توی دو تا از اونها این قطعه نبود ولی توی یکی از اونها موجود بود. وقتی اون یکی رو هم از اسلحه جدا کردم هیچ تفاوتی در تیراندازی ندیدم. قکر کنم این قطعه رو بیشتر برای این داخل اسلحه میذارن که بطور مثال فنر کمتر جمع بشه. ولی در کل خیالت راحت بودن یا نبودنش تفاوتی نداره و مشکلی پیش نمیاد.
بازم ممنون از جواب امیدوارم این جور باشه
(2014-07-08 01:58 PM)sasanfitness نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امروز رفتم پیش یک تعمیر کار قدیمی که واشر پیستون عوض کنم تفنگ باز کرد این قطعه مشکی رو هم در آورد و داد دستم گفت اضافه است و باعث خرابیه اون قطعه متحرک زیره لوله میشه و تو مگنوم های قدیمی ام وجود نداشته بدم گفت ببین چجوری خورده شده که تو عکس معلومه

[تصویر: 54085983610169515659.jpg]

حالا اساتیدی که در زمینه تعمیرات وارد ان این موارد تایید میکنن؟

یک نکته به جواب دوستان هم اشاره کنم
این قطعه فلزی کاور (عایق) فنر هست که کار محافظت از فنر را انجام میدهد و تا وقتی که صاف و تاب بر نداشته باشد وجودش مفید هست .Khansariha (214)
[تصویر: 14049783431.jpg]
کارش برای جلوگیری از سایش فنر در قسمت مربوط به تماس با زبانه میل راهنمای کوکین هست که در اثر حرکت کوکین و یا هنگام جهش فنر سایش بوجود نیاید دقیقا اثر سایش روی عکس این کاور دوستمون مشهوده
درسته که در سریهای قبل این قطعه نبوده ولی دلیل بر بی تاثیر بودنش هم نیست مگر اینکه تاب برداشته شود و مزاحمت ایجاد کند البته چون فنر بلند هست این قطعه کمی هم از پیچش فنر جلوگیری میکند. فعلا Khansariha (214)
ارتعاشات جانبی فنر داخل سیلندر را محدودتر خواهد کرد . وجودش لازمه مخصوصا با فنر بلند مگنوم ولی باید صاف و یکدست باشه . معمولا به مرور زمان دچار جراحاتی میشه که باید ترمیم و صاف بشه . من برای 54 و 52 همچین چیزی برای داخل پیستون درست کردم که ارتعاش و بازی فنر را کمتر میکند
ممنون از دوستان
من به یک مشکل اساسی خوردم ریل دوربین که از جنس آلمینوم هست بد از هر چند شلیک کاملا شل میشه و پیچ باز میشه لاک تایت تاثیر نداشت چسب هل کنده شد آهن ام نیست که جوشش بدم کاملا به به بست رسیدم دوستان راه کاری دارن ؟
سلام.دوست عزیز پیچ هاشو باز کن یه قطره چسب قطره ای بزن به پیچهاش سفت ببندشون بعد 10 تا 12 ساعت هیچ شلیکی نکن تا خوب خشک شه بعد اونوقت هر کاری میکنی باش بکن خوب میشه.
یه چیزی یادم رفت اگر پشت کاغذ چسب هل رو بخونی نوشته 8 تا 10 ساعت باید بزاری خشک شه ایا انقدر گذاشتی خشک شه؟
یا علی
چسب حل زیر ریل زدم به پیچ هام زدم 24 ساعت هم موند ولی با 50 تا شات کنده شد
برای این که هل مال این کار نیست.شما باید یا لاکتایت بزنی،یا همون قطره ای و 123 و یا پاتکس.Khansariha (8)
لینک مرجع