انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی دیانا 350-diana 350
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
ممنون از توضيحتون

خيلي جالبه آقا ديويد هميشه تفنگهاي استثنايي كارخانجات بنجامين و ديانا بدست شما ميرسه. البته اين

شوخيه بدل نگيري ديويد جانKhansariha (8)
ممنون و اما دوستان کشف شد قدرتش. قطر سیلندر دقیقا دو صدم با دو عدد دیانای دیگر باریک تر است. نوع واشر پیستون خیلی نرم تر از دو مدل دیگری میباشد. اما فنر یکی است. فنر ها رابا تفنگ دوم عوض کردیم هیچ فرقی نکرد. فقط و فقط دو صدم قطر پیستون این کمتر و واشر ان خیلی جنسش نرمتر است و پیستون به خاطر قطر دو صدم کمتر بدون اصطکاک حرکت میکند. و واشرش خیلی نرم و حلت لیز دارد موفق باشید.خوب باید برم همه چیز ولو است فعلا خدا نگهدارKhansariha (8)
ممنونم آقا پورنگ ما رو تا حدودی از نگرانی در آوردین
حالا اینجا یا یه جایه دیگه میشه در این مورد بحث کرد اساتید نظر بدن کمتر بودن قطر سیلند به اندازه 2 صدم و نرمی واشر سر پیستون از عوامل احتمالی خر زور بودن این 350 ذکر شده نظراتتونو اعلام کنید Khansariha (214)ما همچنان منتظریم
از آقا پورنگ گل هم خیلی متشکرم که همکاری کردند Khansariha (214)
آقا دیوید عزیز
بنظر شما ممکنه بعلت سبکتر بودن پیستون باشه؟بر فرض دیواره پیستون نازکتر و سبکتر از پیستون معمولی 350 باشه؟پس تا اینجای ماجرا نشون میده که برای تیونینگ این تفنگ نیازی نیست فنر عوض بشه.
هرچی هست و نیست سر این پیستونه!!!
تو فکر این هستم که پیستون رو ببرم تراشکاری بدم یه پاس از قطرش کم کنه فقط دو تا رینگ در سر و ته با قطر فعلیش باقی بمونه که هماصطکاک کم میشه هم پیستون تو سیلندر لق نزنه
اما ترسم از اینه که این فشار به ته سیلندر یا واشر سرپیستون آسیب برسونه.
کاش این پیستون رو توی تفنگهای دیگه هم تست میکردید که آیا به این قدرت میرسن یا نه یا اینکه یه جوری پیستونها رو وزن میکردید
بهر حال متشکر و ممنون بابت این زحمت که کشیدید ئ تفنگ باز و بسته کردیدKhansariha (8)
دوستان واشر سر سیلندر 350 من خراب شده رفتم یه واشر گرفتم ولی واشر 350 رو تا حالا باز نکردم نمیدونم چه طوری باز میشه..چ[attachment=520][attachment=519]ه طوری باید بازش کرد؟پیچ داره؟
craftsman جان من ترازو نداشتم که وزن کنم اما به نظر من شما هم همان دو صدم کم کن قطر را .و جنس واشر پیستون هم خیلی خیلی نرم تر از ان یکیها است و جنسشم خیلی لیز تر است و باعث اصطکاک کمتر بین سیلندر با پیستون میشود بنابراین سرعت خیلی بیشتری میگیرد در هنگام خروج باد.و همین امر است که باعث شده 50 -60 متر در ثانیه سرعت بیشتر شود. موفق باشید.اما قبل از مونتاژمجدد کمی گریس نسوز (قرمز)به خود اهن پیستون حتما بزنید اما دوستان یادم رفت قطر داخلی خود پوسته پیستون تفنگ را اندازه بزنم. الان یادم افتاد شرمنده Khansariha (8)
دوست خوب یک پیچ گوشتی دو سو زیر واشر بنداز و ان را خیلی راحت در بیار. موفق باشیKhansariha (8)
ممنون آقا داوید جان مشکلم رو حل کردینKhansariha (8)
ممنون و متشكرم Khansariha (8)
از کلیه دوستان خوبم سپاسگذارمKhansariha (8)Khansariha (8)
وقتی 350 را باد میکنی ان صدای دندانه دندانه فنرشون که یه صدای تق تق تق ریز میده اعصابم را خورد میکند.که باید یه فکری هم برای ان بکنمKhansariha (214)
صدای دندانه دندانه را هم درست کردم همان تق تق تق ریزی که گفتم وقتی داریم باد میکنیم. کارخانه دیانا باید بیاد از ما کار یاد بگیره.خخخخKhansariha (8)
لینک مرجع