انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: سلاح شکاری نخجیر 1
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
درسته مثلا الان اسرائیل یه تانک ساخته که هیچ نوع سلاحی نمیتونه بهش صدمه بزنه ولی ایران ضدشو ساخته حالا اگه بخوان میتونن سلاح هایی در حد جهانی یا حتی بالا تر بسازن ولی کو گوش شنوا
دوستان عزیز من فقط تجربه خودم انتقال دادم حالا خودتون اگه قبول ندارید می تونید برید و تجربه کسب کنید.
همین امسال به اتفاق یه بنده خدایی که یه 5 تیر تمام اتومات درجه یک داشت رفتیم شکار ادم بی تجربه ای هم نبود و خیلی هم مهارت در شکار داشت.کلی تو راه پز اسلحش به ما داد و کلی کری خوند که من ال میکنم و بل میکنم و کلی زد تو سر نخجیر یک.وقتی رسیدم به شکار گاه اون شلیک می کرد نمی خورد بعد من پشت سر اون و در حالی که مرغابی ها در حال بلند شدن بودن میزدم و می خورد.
دقیقا یادمه اون 30 تا فشنگ شلیک کرد و فقط 2 تا مررغابی زد خخخخ و من تنها 10 تا فشنگ شلیک کردم و 8 تا شکار کردم خخخ تازه اونایی که من می زدم به مراتب دور تر بودن.
اون تفنگش خردیه بود 13 میلیون تومان من خریده بودم 500 هزار تومان .اون برای شکار مرغابی و غاز خردیه بود بنده هم به همین منظور.در ضمن یه مرتبه دیگه هم با هم رفتیم شکار کبوتر اون با تک لول ترک دو عقاب و من با نخجیر بازم بنده تقریبا 90% شلیک هام به هدف می خوردن.

دوستان عزیز بیخودی و بی دلیل ایراد نگیرین بنده الان نزدیک 1 سال و نیم هست که این اسلحه را دارم و با فشنگ های کارخانه و دست ساز شلیک کردم شاید یکم لگدش زیاد باشه اما به قول معروف قدرت کشتش بسیار بالاست و فواصل دور خیلی عالی میزنه.
حالا اگر شما هم میخوان مثل این دوست بنده کلی پول بدین برای تعداد شکار مساوی با یه اسلحه 700 تومانی بسم اله خخ.
راستی سیاست های اصلی و فرعی و همچنین کلی مسائل امنیتی و اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و بهره وری و ... در انتخاب و نوع تولیدات یک کشور دخیله که فرصتش نیست اینجا به بحث بپردازیم.
یا علیKhansariha (8)
درسته منم میگم خوبه ولی میتونه بهترین باشه الان جدیدا میگن از فولاد زنگ نزن(آلیاژfe,C,Cr,Ni)درست میکنن که هم مقاومت زیادی داره و هم دیگه زنگ نمیزنه(البته شنیدم خودم به عینه ندیدم)
دقیقا حرفت درسته جلال جان.من خودم این رو به چشم دیدم نخجیر یک تک لول یکی از دوستام داره لول بلند از فواصلی شکار رو میزنه که تا نبینی باور نمیکنی.به نظر من و خیلی از دوستان دیگه نخجیر یکی از بهترین سلاح ها هستش.من که ازش معجزه دیدم.تفنگهای خارجی هم بیشتر نون اسمشون رو میخورن.اگه اشغال ترین رو هم تولید کنن طرف میگه این سلاح مال فلان کارخانه هست حرف نداره.نخجیر یه جورایی مظلومه ولی تفنگ خوبیه.شاید یه ایراداتی داره و خوبی هم خیلی داره مخصوصا لولش.Khansariha (8)
[تصویر: 13336401321.jpg]ببینید دوستان هر چقدر هم بگید نخجیر 1 خوبه خوب نیست و شانسیه یکیش خوب از اب در میاد 100 تاش بد به این که نمیگن اسلحه شکاری قنداق افتضاح وزن افتضاح سیستم چکاننده افتضاح فقط میمونه لولش این کجاش خوبه در ضمن اقا جلال نزدن مرغابی ربطی به تفنگ نداشته ادمی که با 30 تا تیر فقط دوتا مرغابی بزنه مشکل از خودشه نه تفنگش و هر گز نخجیر رو با مارک های خارجی مقایسه نکنید به تک لول براونینگ نگاه کنید و به ک لول نخجیر نگاه کن زمین تا اسمون با هم تفاوت دارن


[تصویر: 13336401322.jpg]



[تصویر: 13336401323.jpg]



[تصویر: 13336401324.jpg]
کاربر رویال عزیز من به شخصه تجربیاتم گفتم.
خیلی از دوستانی که نخجیر 1 دارند راضی هستند.داشتن این اسلحه و کار کردن باهاش خیلی بیشتر میتونه به اطلاعات ادم اضافه کنه تا خوندن و پرسیدن از این و اون و نقل قول های بی اعتبار.
در خصوص اون اسلحه که معرفی کردید ای کاش قیمتش هم میزدید.
وقتی من و خیلی های دیگه می تونن با این اسلحه به قول شما افتضاح انتظاراتشون بر آورده کنند چه ضرورتی هست یه چیزی را تو ذهنشون بپرونون که هیچ وقت دستشونم بهش نمی رسه و صد البته با قیمت های فضایی.
هدف از خرید یه تک لول ساچمه زن چی هست؟

همین اقا بهنام خودمون خیلی از شکار هاش با تفنگ دو لول بغل نخجیر زده برید از خودش بپرسید.

دوست عزیز در خصوص سوالتون اگر اسلحتون هنوز گارانتی داره بهتره برین و از اون طریق تعمیرش کنید اگر هم نداره بنده اطلاعی ندارم اما مطمئنا دوستانی هستند که کمکتون کنند و پیشنهاد میکنم که این سوالتون در تاپیک تعمیر اسلحه هم مطرح کنید.
یا علی
Khansariha (8)اقا جلال قیمت هاش تو سایت برونینگ هست و نخجیر 1 راضی کننده هست چون ما نمیتونیم مثل بقیه کشور ها از اسلحه های پیشرفته دنیا استفاده کنیم یا به قول خودتون اگه باشه با قیمت های فضایی هست و اگه این تک لول رو بزارن و نخجیر رو هم بزارن مطمن باشید کسی طرف نخجیر نمیره
قيمت اين تك لول برونينگ از اكثر دولهاش و پنج تيراش گرونتره باور نداريد به سايتش مراجعه كنيد فكر كنم مدلBt99باشه
بهتر دوستان تفنگهای که در ایران استفاده میشه رو با مارکهای معتبر دنیا مقایسه نکنند چون این تفنگها وارد ایران نخواهد شد پس نخجیر بهترین تفنگ است.
دوستان من فقط می خوام بعضی وقتها که با بچه ها می ریم بیرون نشونه بذاریم و بزنیم و خلاصه حال کنیم.........فکر کنم با این اوصاف نخجیر 1 برام خوب باشه چون ارزونه و ازش انتظار شکار هم ندارم (چون کلا با شکار حال نمی کنم)......و چون اولین باری هست که می خوام تفنگ شکاری بخرم فکر کنم فعلا همین نخجیر 1 خوبه تا بعد یه گرون تر بگیرم........
لینک مرجع