انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی دیانا 56
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
(2019-04-13 08:32 PM)nimalord نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
من اخیرا یک دینا 56 کالیبر 5.5 دست دوم گرفتم که مدل 2012 هست ولی صاحب اصلیش 2016 این صلاح رو خریده(فاکتورش رو دیدم) یعنی 4 سال در انبار بوده.
ساچه مگنوم پرو گرین 15.43 رو چنان له میکنه که چندین تیکه میشه و ساچمه مارشال رنجر گرین 22 رو هم صاف میکنه.
ولی امروز از سر لوله فوت کردم دیدم هوا زیاد رد میکنه! پس از تحقیقات تو اینترنت فهمیدم واشر سه گلس احتمالا بعلت زیاد تو انبار موندن خراب شده. کلی هم گشتم واشر جنس خوبش نبود.
فقط یکی از تعمیرکارها بهم گفت اگه هنوز قدرتش در این حد هست دستش نزن چون جنس خوب برای واشر نیست و از الان وضعت بدتر میشه.
خلاصه چیکار کنم؟ دستش نزنم؟
یک سوال دیگه هم داشتم، تو ده متری دوربینش 5 سانت پایین هدف میزنه. تو 20 بیست میتری اختلاف بیشتر میشه یا کمتر؟

سلام دوست عزیز
اینکه تفنگ شما تو چه فاصله ای چطور بزنه بستگی به ارتفاع دوربین شما از مرکز لول داره وهمینطور زاویه ی نشانه ی دوربین با مسیر تراجکتوری ساچمه باید خودتون تیر بزنید تا دستتون بیاد
(2019-04-14 07:22 AM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
احتمالا تو 20 متری باید بالا بزنه.
ولی باز تست کن.در ضمن واشر سه گل خوب فردوسی پیدا می شه.

خیلی ممنونم.
پس نظر شما این هست که واشر سه گلو عوض کنم؟ یا بگذارم ضعیفتر شد عوضش کنم؟
نه ممکن اصلا واشر سالم باشه.پایین زدن تو این فاصله دلیل نیست.
تو تا کار می شه کرد.یکی اینکه از تفنگ تو فاصله های 5 10 15 20 26 30 تست بگیر ببین poi با مرکز کراس هیر چقدر فاصله داره و کلا سیر تغییراتش چطوره.اگه منحنی حرکت خیلی زود به قوس نزولی نیفته یعنی قدرت خوبی داره و احتمالا واشر هنوز سالمه.دوم اینکه توی فاصله 20 25 متر گروپ بگیر.اگه خیلی پرت و پلا نمی زنه واشر سالمه.البته این دومی به سلامت خیلی چیزا ربط داره مثلا خروجی مازل.
(2019-04-16 12:57 PM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نه ممکن اصلا واشر سالم باشه.پایین زدن تو این فاصله دلیل نیست.
تو تا کار می شه کرد.یکی اینکه از تفنگ تو فاصله های 5 10 15 20 26 30 تست بگیر ببین poi با مرکز کراس هیر چقدر فاصله داره و کلا سیر تغییراتش چطوره.اگه منحنی حرکت خیلی زود به قوس نزولی نیفته یعنی قدرت خوبی داره و احتمالا واشر هنوز سالمه.دوم اینکه توی فاصله 20 25 متر گروپ بگیر.اگه خیلی پرت و پلا نمی زنه واشر سالمه.البته این دومی به سلامت خیلی چیزا ربط داره مثلا خروجی مازل.

متشکرم. احتمال خرابی واشر رو از اونجایی دادم که با فوت کردن از سر لوله از وسط اسلحه هوا رد میشد. ولی باز تیر رو کاملا نابود میکرد یعنی قدرت بدی نداره.
عذر میخوام خروجی مازل چه ارتباطی با گروپ گیری خوب داره؟کلا کار مازل سر لوله چیه؟
خروجی مازل روی جریان هوای پشت ساچمه و چرخش اون تاثیر میذاره و می تونه رو ذقت تاثیر داشته باشه.
مکیدن لوله برای اثبات خرابی سه گل تو این سریهای دیانا خیلی روش درستی نیست.بیشتر برای کمر شکنها جواب میده.
(2019-04-22 12:11 AM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خروجی مازل روی جریان هوای پشت ساچمه و چرخش اون تاثیر میذاره و می تونه رو ذقت تاثیر داشته باشه.
مکیدن لوله برای اثبات خرابی سه گل تو این سریهای دیانا خیلی روش درستی نیست.بیشتر برای کمر شکنها جواب میده.

متشکرم
بالاخره واشر رو عوض کردم
وقتی تفنک کوک نیست دیگه هوا رد نمیکنه(با مکیدن سر لوله)
اما وقتی تفنگ رو کوک میکنم کلا هوا به راحتی از سر لوله میکده میشه! برای دیاناهای این سری اینطوری هست؟!
(2019-06-08 08:26 PM)nimalord نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2019-04-22 12:11 AM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خروجی مازل روی جریان هوای پشت ساچمه و چرخش اون تاثیر میذاره و می تونه رو ذقت تاثیر داشته باشه.
مکیدن لوله برای اثبات خرابی سه گل تو این سریهای دیانا خیلی روش درستی نیست.بیشتر برای کمر شکنها جواب میده.

متشکرم
بالاخره واشر رو عوض کردم
وقتی تفنک کوک نیست دیگه هوا رد نمیکنه(با مکیدن سر لوله)
اما وقتی تفنگ رو کوک میکنم کلا هوا به راحتی از سر لوله میکده میشه! برای دیاناهای این سری اینطوری هست؟!
اگه بخوای درست نتیجه بگیری باید اون قطعه مازل و مگسک و اینا رو برداری و لوله لخت رو تست کنی.
ولی شاید هم اهرم کوکینگ رگلاژ نیست اونو چک کردی؟
(2019-06-13 09:32 PM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2019-06-08 08:26 PM)nimalord نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2019-04-22 12:11 AM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خروجی مازل روی جریان هوای پشت ساچمه و چرخش اون تاثیر میذاره و می تونه رو ذقت تاثیر داشته باشه.
مکیدن لوله برای اثبات خرابی سه گل تو این سریهای دیانا خیلی روش درستی نیست.بیشتر برای کمر شکنها جواب میده.

متشکرم
بالاخره واشر رو عوض کردم
وقتی تفنک کوک نیست دیگه هوا رد نمیکنه(با مکیدن سر لوله)
اما وقتی تفنگ رو کوک میکنم کلا هوا به راحتی از سر لوله میکده میشه! برای دیاناهای این سری اینطوری هست؟!
اگه بخوای درست نتیجه بگیری باید اون قطعه مازل و مگسک و اینا رو برداری و لوله لخت رو تست کنی.
ولی شاید هم اهرم کوکینگ رگلاژ نیست اونو چک کردی؟

فکر کنم قطعه مازل و اهرم کوکینگ مشکلی نداشته باشند چون وقتی صلاح رو مسلح نکردم از سر لوله فوت میکنم هیچ هوایی دیگه رد میشه(چون تازه واشر سه گل رو عوض کردم).
کلا مکانیزم این سلاح خیلی برام عجیبه! که چرا وقتی اسلحه رو مسلح میکنم به راحتی با فوت کردن هوا رد میشه و وقتی مسلح نکردم اصلا هوایی رد نمیشه؟ همه دیاناهای این سری اینطوری هستند؟
نه دقیقا.همونطور که گفتم در این سری فوت کردن و مکیدن خیلی راه دقیقی نیست.اگه گروپ خوب میده و پرت وپلا نمیزنه نگران نباش.
(2019-06-15 10:19 PM)nimalord نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2019-06-13 09:32 PM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2019-06-08 08:26 PM)nimalord نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2019-04-22 12:11 AM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خروجی مازل روی جریان هوای پشت ساچمه و چرخش اون تاثیر میذاره و می تونه رو ذقت تاثیر داشته باشه.
مکیدن لوله برای اثبات خرابی سه گل تو این سریهای دیانا خیلی روش درستی نیست.بیشتر برای کمر شکنها جواب میده.

متشکرم
بالاخره واشر رو عوض کردم
وقتی تفنک کوک نیست دیگه هوا رد نمیکنه(با مکیدن سر لوله)
اما وقتی تفنگ رو کوک میکنم کلا هوا به راحتی از سر لوله میکده میشه! برای دیاناهای این سری اینطوری هست؟!
اگه بخوای درست نتیجه بگیری باید اون قطعه مازل و مگسک و اینا رو برداری و لوله لخت رو تست کنی.
ولی شاید هم اهرم کوکینگ رگلاژ نیست اونو چک کردی؟

فکر کنم قطعه مازل و اهرم کوکینگ مشکلی نداشته باشند چون وقتی صلاح رو مسلح نکردم از سر لوله فوت میکنم هیچ هوایی دیگه رد میشه(چون تازه واشر سه گل رو عوض کردم).
کلا مکانیزم این سلاح خیلی برام عجیبه! که چرا وقتی اسلحه رو مسلح میکنم به راحتی با فوت کردن هوا رد میشه و وقتی مسلح نکردم اصلا هوایی رد نمیشه؟ همه دیاناهای این سری اینطوری هستند؟
دوست گرامی nimalord Khansariha (8)
در سری لول ثابت دیانا با سیلندر متحرک همونطوری که سرورمون اقا مهدی ( کاربری'Marksman') فرمودن مکانیسم متفاوت هست ، لوله دارای 2 پوسته و مازل هست نمیشه با مکش و یا فوت کردن به نتیجه دقیق رسید چون امکان فرار هوا وجود داره
مورد بعد وقتی تفنگ مسلح نیست واشر توسط پیستون و فنر به انتهای سیلندر فشرده و در صورت سالم بودن و نداشتن لبه زدگی یا خط و خش کاملا مسیر سیلندر کیپ و نقطه فرار هوا ندارد
اما وقتی تفنگ مسلح میشود پیستون در ابتدای مسیر سیلندر و بدون فشار فقط با لمس لبه های واشر با سیلندر قرار داشته و با توجه به اینکه پیستون دیانا رینگی و سوراخ در وسط دارد ممکن است با مکش فرار هوا حس شود ، چون مکانیسم این مدل واشر و پیستون به نحویست که با حرکت روبه جلو و کمپرس تحت فشار مکانیسم خود اب بندی ایجاد میکند و هرچه پیستون بسمت جلو رفته و تراکم فشار هوا بیشتر میشود لبه های واشر تحت فشار چتری شده و به دیواره سیلندر چسبیده و قسمت داخلی نیز با فشار به پیشانی پیستون فشرده و قفل هوا پدید می اید ، که در صورت تنظیم رگلاژ صحیح اهرم کوکینک و سلامت واشر سه گل تفنگ با راندمان قدرتی بالا و دقت مطلوب شلیک خواهد کرد
Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
لینک مرجع