انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی دیانا 56
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
(2012-09-21 06:39 PM)darkman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان من نمیدونم از تفنگم(Diana 56) باید چجوری نگه داری کنم
منظورم روغنکاری یا گریس کاری و اینجور کاراست
اصلا کجاهاشو باید مواظبت و روغنکاری یا گریس کاری کنم؟
چه روغنی یا چه گریسی
لطفا راهنماییم کنید
Khansariha (8)

1. شما سعی کنید بعد از هر 500 شلیک لوله اسلحه رو تمیز کنید .

2.تنهای جای که نیاز به گریس کاری اونهم به مقدار خیلی کم قسمت داخلی سیلندر اونجای که پیستون استیل رنگ هستش

برای روانتر تر کردن حرکت پیستون .

3. رگلاژ دسته ساید کوکینگ . رعایت نکردن این موضوع باعث میشه واشر سر سیلندر خراب بشه .


4. اسلحه رو به مدت طولانی روی وضعیت کوک قرار ندید این کار باعث تضعیف شدن فنر و اسیب به دستگاه ماشه میشه .

5. با اسلحه بدون ساچمه اصلا" شلیکی نداشته باشید حتی ساچمه های سبک هم در دراز مدت باعث اسیب میشن .

6. از ورود روغن یا گیریس داخل محفظه اصلی(سیلندر ) خود داری کنید این کار باعث خراب واشرها شکستن دسته پیستون و

اسیب به تمامی قسمتهای اسلحه میشه به دلیل اینکه دیزلینگ ایجاد میشه و لگد اسلحه بیشتر میشه حتی باعث شکسته

شدن قنداق میشه و.....
(2012-09-21 07:18 PM)masih.hunter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-09-21 06:39 PM)darkman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان من نمیدونم از تفنگم(Diana 56) باید چجوری نگه داری کنم
منظورم روغنکاری یا گریس کاری و اینجور کاراست
اصلا کجاهاشو باید مواظبت و روغنکاری یا گریس کاری کنم؟
چه روغنی یا چه گریسی
لطفا راهنماییم کنید
Khansariha (8)

1. شما سعی کنید بعد از هر 500 شلیک لوله اسلحه رو تمیز کنید .

2.تنهای جای که نیاز به گریس کاری اونهم به مقدار خیلی کم قسمت داخلی سیلندر اونجای که پیستون استیل رنگ هستش

برای روانتر تر کردن حرکت پیستون .

3. رگلاژ دسته ساید کوکینگ . رعایت نکردن این موضوع باعث میشه واشر سر سیلندر خراب بشه .


4. اسلحه رو به مدت طولانی روی وضعیت کوک قرار ندید این کار باعث تضعیف شدن فنر و اسیب به دستگاه ماشه میشه .

5. با اسلحه بدون ساچمه اصلا" شلیکی نداشته باشید حتی ساچمه های سبک هم در دراز مدت باعث اسیب میشن .

6. از ورود روغن یا گیریس داخل محفظه اصلی(سیلندر ) خود داری کنید این کار باعث خراب واشرها شکستن دسته پیستون و

اسیب به تمامی قسمتهای اسلحه میشه به دلیل اینکه دیزلینگ ایجاد میشه و لگد اسلحه بیشتر میشه حتی باعث شکسته

شدن قنداق میشه و.....

مسیح جان چجوری باید داخل لوله رو تمیز کنم؟
بعد دسته ساید کوکینگ رو چجوری باید ریگلاژ کنم؟
نفهمیدم کجارو باید گریس کاری کنم
شرمنده
Khansariha (8)
با اجازه آقا مسیح:
برای تمیز کردن لوله دسته کوکینگ رو بکشید عقب . بعد چند قطره روغن چرخ خیاطی یا اسپری تمیز کننه داخل لوله اسپری کنید.بعد با یک میله باریک مثل میله جوش کاری یه پنبه رو از تو لوله رد کنید .این کار رو چند بار تکرار کنید تا داخل لوله تمیز تمیز بشه.
یه پیشنهاد دیگه هم اینه که به جای میله ست نظافت گامو بگیرید که واقعا ابزار به درد بخوری هست.چون هم سنبه پنبه کش داره هم برس پلاستیکی برای تمیز کردن خانها.

برای رگلاژ دسته کوکینگ هم دو تا مهره در ابتدا و انتهای اهرم کوچکتر داخل اهرم کوکینگ هست.همون که حرکت رو به سیلندر و پیستون منتقل می کنه.با اون مهره ها ها می تونید اهرم رو به صورت کاملا درست رگلاژ کنید.بهترین نقطه رگلاژ زمانی هست که وقتی دسته کوکینگ رو چند سانتی به بیرون بکشید،خودش برگرده سر جای اولش و از جاش نیفته بیرون.

گریس کاری هم جایی که ساچمه میذارین زمانی که بسته هست یه قسمت از سیلندر به صورت فلز براق و استیل مشخصه درسته؟رو همون قسمت فلز استیل کمی گریس بزنید.
(2012-09-22 10:34 AM)Marksmann نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با اجازه آقا مسیح:
برای تمیز کردن لوله دسته کوکینگ رو بکشید عقب . بعد چند قطره روغن چرخ خیاطی یا اسپری تمیز کننه داخل لوله اسپری کنید.بعد با یک میله باریک مثل میله جوش کاری یه پنبه رو از تو لوله رد کنید .این کار رو چند بار تکرار کنید تا داخل لوله تمیز تمیز بشه.
یه پیشنهاد دیگه هم اینه که به جای میله ست نظافت گامو بگیرید که واقعا ابزار به درد بخوری هست.چون هم سنبه پنبه کش داره هم برس پلاستیکی برای تمیز کردن خانها.

برای رگلاژ دسته کوکینگ هم دو تا مهره در ابتدا و انتهای اهرم کوچکتر داخل اهرم کوکینگ هست.همون که حرکت رو به سیلندر و پیستون منتقل می کنه.با اون مهره ها ها می تونید اهرم رو به صورت کاملا درست رگلاژ کنید.بهترین نقطه رگلاژ زمانی هست که وقتی دسته کوکینگ رو چند سانتی به بیرون بکشید،خودش برگرده سر جای اولش و از جاش نیفته بیرون.

گریس کاری هم جایی که ساچمه میذارین زمانی که بسته هست یه قسمت از سیلندر به صورت فلز براق و استیل مشخصه درسته؟رو همون قسمت فلز استیل کمی گریس بزنید.

این آقا مسیح فک کرده ما تو جنگ جهانی بودیم اینجوری توضیح میده
آقا ما ناشی هستیم
شوخی کردم آقا مسیح
خیلی گلی
دستت درد نکنه بابت راهنماییم
آقا از راهنمایی خوب و عالی شما هم تشکر میکنم
ممنونم
Khansariha (8)
(2012-08-09 12:09 PM)ALIANA-54-T06 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-08-09 09:08 AM)msap نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان عزیز سلام
من یه چیزای عجیبی از این 56 دارم میبینم ! پارسال که خریدمش 28 تا 30 ژول میزد ! دیروز دوباره تستش کردم با کراسمن و باراکودا در حدود 36 ژول میزنه ! من تو کار این تفنگ موندم ! لطفا یکی از اساتید علتشو به من بگه .
ضمنا من در بدر دنبال یک AR6 آکبند میگردم اگر سراغ داشتید خبرم کنید .
ممنون

برای خرید PCP هم باید یه پست در تاپیک نیازمندیها بزنید. Khansariha (8)
دوست عزیز همانطور که دوستان هم نظر دادند این مقدار افزایش 56 حالت عادی ای نیست مگر اینکه بخشهای از اون چرب شده باشه البته اگر مایلید اطلاعات بیشتری از اعداد بدست آمده از کرنوگرافتون اینجا قرار بدید. Khansariha (8)

استاد ارجمند سلام
ممنونم از راهنمائی شما . فکر میکنم این کرنوگرافی رو بعد از تنظیف و روغنکاری انجام دادم . فرمایش شما صحیحه . البته با اون دوستی که میگه 56 از اول هم بیشتر از 26 ژول نمیزنه مخالفم . چون من این تفنگ رو پیش یکی از دوستان زوبینی میبرم که کرنوگرافیش قابل اطمینانه و ابتدای خریدم هم 28 و 30 رو برام ثبت کرد . کماکان معتقدم بهترین ساچمه برای کرنوگرافی باراکودا هست .
با سلام خدمت دوستان
از آقا مسیح که استاد سایلنسر هستند یک سوال دارم
میخوام بدونم آیا مازل بریک سر لوله دیانا 56 را میتوان تبدیل به سایلنسر کرد که صداش کمتر بشه؟
اگر دوستان هم اطلاعاتی در این خصوص دارند ممنون میشم که اطلاع رسانی کنند.
ممنون میشم
استاد عمادی عزیز
همونطور که قبلا هم گفته شد سایلنسر توی فنری ها فقط برای قشنگی هست و اصلا کاربرد خاصی نداره و بسیار بسیار کم روی صدا تاثیر میذاره
چون صدا توی فنری ها به خاطر برخورد پیستون و به ته سیلندر هستKhansariha (8)
آیا کسی 56 تمیز برای فروش داره؟؟
(2013-01-25 11:31 PM)msrs نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا کسی 56 تمیز برای فروش داره؟؟

دوست من به کاربر امیرجان پیام بدین ممکنه داشته باشن

میتونید اینجا هم اعلام نیاز برای خرید رو مطرح کنیدKhansariha (8)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
از دوستان 56 دار کسی میتونه اندازه دقیق اون چیزی رو که به عنوان سایلنسر روی تفنگ بسننتد بهم بده.
میخوام یدونه فقط برای قشنگی برای 52 خودم بسازم.
با تشکر
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
لینک مرجع