انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح دولول سوار ساخت ترکیه ( اسکـــار )
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
(2014-01-27 09:17 AM)peymanaleshi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام بر دوستان عزیز. میخوام یه اسلحه شکاری اسکار بخرم ولی اطلاعات زیادی ازش ندارم اگه میشه یکم در موردش اطلاعات بهم بدین ممنون می شم

سلام اسکار دو مدل داره یکی با کد308 که کپش المنییومی هست وسبک ودومی 309 که کپ فولادی هست و سنگین تر البته فکر کنم 308 تک ماشه داشته باشه ولی 309 دو ماشس یا من تک ماشه ندیدم. دیگه اینکه لولش کیفیت بدی نداره دقتش خوبه خوش دست هست.اما دو سه مدل دیدم سوزن ماشه دوم یعنی لول بالا قدرت ضربه زدنش کم بود که اون هم موقع خریدن امتحانش کن و در ضمن چوک میخوره وسعی کن از چوک 4 برای لول پایین واز 3 برای بالا استفاده کنی .البته این بستگی به استفاده خودت داره که بخوای برای چه کاری ازش استفاده کنی ولی برای پرنده بیشتر از این چوک ها استفاده میشه
ممنون دوست عزیز. یکی خریدم که کوپ الومینیومی داری و مثل کرال روش رنگ مشکی زدن و تصویر چند تا پرنده حکاکی شده و روی کوپ نوشته oskar و روی لولش نوشته torun silah sanayi ولی اصلا شبیه این عکسایی که تو این تاپیک گذاشتن نیست. اینو هم بگم که طول لولش 80 سانته و تک ماشه طلایی هستش، چوک خوره و پوکه پران
سلام دوستان
یه چند وقتی هست مدل 309 این اسلحه رو دارم همونطور که میدونین پوکه پران هست و بین 2تا لولش خنک کن داره و دوماشه هست.
یه خواهشی دارم اینکه دوستان حتما نظر بدن برای موقعیتی که برام پیش اومده کمک کنن .
اینکه یکی از دوستان یه دولول روی هم چیفسان دو ماشه داره که از لحاظ ظاهری تمیزتر از تفنگ منه و مثل اینکه این چیفسان مارک معتبرتریه اما خوب نسبت به تفنگ من پوکه پران نیست و اون خنک کن لوله ی وسط رو نداره آها یه چیزه دیگه هم اینکه چیفسان چوک خور هم نیست اما این 309 من هست ، با همه این تفاسیر به نظر شما من تفنگ خودمو باهاش تعویض بکنم یا نه ؟؟؟
به نظرتون چیفسان بهتر از اسکاره منه ؟
تو رو خدا همه دوستان نظر خودشونو بگن اگه جای من بودین چیکار میکردین ؟
دوست عزیز تا 3سال بعد از خرید نمیتونین اسلحه تعویض کنین.
با سلام :
در ضمن توجه داشته باشید شما فقط میتوانید سه قبضه تفنگ عوض کنید . الان اولین تفنگ رو دارید پس روی انتخابهای بعدی حتما دقت کنید تا دو نوبت دیگرتان بیهوده و از روی تنوع هدر نشود . موفق باشید
دوست عزیزی که میخواهی ترون بخری .برای خرید ترون یا اسکار شک نکن چون خودم ترون دارم و پدرم چیفسان.البته از لحاظ شلیک فرقی به اون صورت ندارن ولی از لحاظ قیافه و شکیل بودن و خوش دست بودن و الگوی پخش خیلی از چیفسان سر تره از نظر جنس لوله هم باید بگم واقعا قوی و گوشت داره البته هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه ولی حاضرم با هرچیفسان دار یا کلا برند های ترک یه ازمایشی بکنم . 10تک گوله پشت سر هم شلیک کنیم اینجوری کیفیت مشخص میشه البته من خودم قبل از ترون اکار داشتم ولی هنر باور نکردنی ترون رو دیدم کلا نظرم عوض شد به شما این امید هم میدم که تا چند سال دیگه ترون کاملا خود نمایی میکنه .ناگفته نماند که ممکنه که با پای برند های اروپای نرسه ولی به نظر بده از اکثر مدلهای ترک سر تره.بنده کار شناس اسلحه نیستم ولی چون باغدار هستم همیشه تفنگم همراهم هست و امکان نداره هفته ای حداقل سی چهل تای فشنگ حروم نکنم البته به بشقاب و تراپ زنی.اگر دوست هم داشتید یه روز قرار بزاریم در خدمتتون باشیم البته اگر منزل نزدیک دماوند هستید
Khansariha (367)دوست عزیز اقای بیخیال امید وارم از تجربه برادرم حاج مهدی به جوابت رسیده باشی . ولی در کل شخصا اگر تفنگهای ترک هم مجانی به من بدن حاضر نیستم حتی با ماشه بایکال عوض کنم که بخاطر رو کم کردن اسلحه فوق العاده روس تمام باروتی که با بدبختی تهیه میشه حدر بدم...در ضمن کسی از دوستان نحوه درست کردن ساچمه برای پر کردن فشنگ رو بلده .ممنون میشم اگر به صورت عکس باشه
دوست عزیز asfa من چند روز پیش با اسکار تک ماشه شلیکی داشتم تفنگ سبک و خوش دستیه چوکش رو نمیدونم چی بسته بودن اما فول چوک نبود تو 35 متری خیلی خوب و منظم ساچمه رو پخش کرد که من اصلا فکرشو نمیکردم اینجوری بزنه شما فقط در صورتی که از تیرش ناراضی هستی عوضش کن من با چیفسانم تیر زدم لول بالاش خوبه ولی پایین جالب نمیزنه یا شایدم اون تفنگ اینجوری بود و چیفسان وزنش سنگینتره حالا تصمیم با خودت.
درود به تمامی دوستان
در مورد تفنگ اسکار شرکت ترون تا جایی که من جستجو کردم اطلاعات جامع یی وجود نداره .
چند روزی هست که این تفنگ بدستم رسیده البته آکبند نیست و کار کرد داشته . صاحب قبلی هم خوش سلیغه نبوده و خوب نگهداری نکرده . دیروز زمان پیدا کردم بعد از باز کردن کامل سلاح و تمیز کردن و رسیدگی بهش رفتم تست و پترن بگیرم .
اطلاعات اولیه بعد از تست رو براتون مینویسم :
تک ماشه با امکان انتخاب لوله اول برای شلیک .
بدلیل لوله بلندش صدای بسیار زیبا و ظریفی داره . صداش خیلی پایین تری از آکار یا آپولو داره.
لگد مناسب و کمتری به نسبت 2 سلاح (آکار و آپولو) داره که باز دلیلش باید لوله 80 سانتی متریش باشه . سر لوله بعد از شلیک بیشتر تمایل به عقب داره تا به سمت بالا که به نظر من این یکی دیگر از نکات مثبتشه .
پوکه پرانش عالیه ولی فراموش نباید کرد که به همین دلیل باید مکانیزم پران سلاح خوب نگه داری بشه .
چندین جا مطالعه کردم که وقتی تنها یک شلیک انجام بدیم و کمر تفنگ رو بشکنیم فقط همون پوکه به بیرون پرت میشه ولی به این شکل نیست هر بار که شارژ بشه و شلیک انجام بگبره چه یک بار چه دوبار و بعد کمر سلاح رو بشکنیم هر دو پوکه به بیرون پرتاب میشن (مکانیزم رو هم کاملن چک کردم و گزینه ای برای این کار نداشت)
الگوی بسیار منظمی داره از ساچمه 7 تا ساچمه 1 تست گرفتم بعلاوه باک شات (چهار پاره )9 تایی -12 تایی -28 تایی . که بسیار رضایت بخش بود .
هم فشنگ ایرانی تست گرفته شد هم استرلینگ ایتالیا و ترک . و دست پر البته دست پر استاندارد .
در شلیک چهار پاره ها : مقداری صدا بیشتر بود ولی به نسبت چند سلاحی دیگر که موجود بود لگد سلاح مناسب تر بود .
به دلیل داشتن خنک کننده ما بین 2 لوله در شلیک های پیاپی تا 20 شلیک پشت هم بودن وقفه (فقط زمان لود کردن) حرارات مطلوبی داشت .
نکات مثبتی زیادی دیدم . فقط مسله ایی که این وسط اذیتمون کرد و اساسی حالمون رو گرفت ( که دوستمون هم اشاره کردن) سوزن (پین فایر) لوله بالا هر چند شلیک یک بار عمل نمیکرد و باید مجدد شارژ میکردیم و یک ضربه خفیف و البته در کنج چاشنی میزد .
که من فکر کردم این سلاح به دلیل عدم نگهداری مناسب سوزنش گرد کرده ولی بعد از پرس و جو و جستجو این موضوع رو در سلاحهای نو هم شندیم .البته در حد شنیدن .

دوستان اگر اطلاعی در این مورد دارن محبت کنن و در اختیارم بذارن . در صورت تمایل دوستان از تمامی قسمتهای مختلف این تفنگ براتون عکس میذارم .
دوستان و اساتید عزیز تمامی نکاتی رو که نوشتم در مورد سلاح خودم بود و برداشت شخصی خودم و چند دوست که شکار چی هستند و اطلاعاتی در ضمینه اسلحه دارند . اگر اشتباه یا موردی رو میبینید گوشزد کنید بنده بیشتر در موردش تمرکز کنم .
سر فراز باشید
با توضیحاتی که دادید سلاح عملکرد خوبی دارد اما در خصوص مشکل عملکرد سوزن که با تعویض فتنر حل میشود که کار ساده ای است و حتی خودتان هم قادر به انجامش هستید ولی در مورد پوکه پران ایراد احتمالا یا از کپ و میله های فعال کننده سیستم پوکه پران هست یا از زبانه هایی که داخل بچه قنداق قرار دارند .اگر امکانش هست از پوکه پرانها و قسمتهای ذکر شده عکس بذارید تا دوستان راهنمایی بکنن.
این سیستم پران اسکار رو بارها دیدم
روی کپ سلاح یه میله کوچیک(1) هست که به یک زبانه (2) روقسمت انتهای لول فشار میاره و باعث فعال شدن پران اسلحه میشه
حالا مشکل ازاونجا شروع میشه که جنس 1 از 2 سخت تره و باعث خورده شدن 2 میشه و بعد از 1000 شلیک دیگه 2 وجود نداره که 1 فعالش کنه و در نتیجه پران فتوتو
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
لینک مرجع