انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: DIANA 52 vs WEIHRAUCH 80
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
قبل از هر چیز تمام مطالبی که در ذیل میاد کاملا نظرات شخصی بنده هست و با توجه به تجربه خدمت عزیزان عرض میکنم.
من به وایرخ رای دادم به چند علت.
*اول به خاطر کیفیت ساخت هست که به نظرم یه سر و گردن از دیانا خصوصا دیاناهای جدید بالاتره.(احساس میکنم وایرخ هنوز کیفیت فدای سود نکرده باشه)(البته نمیخوام بگم دیانا بی کیفیت هست ها ،نه اصلا،اما احساس میکنم وایرخ با کیفیت تر باشه).
*از لحاظ دقت به نظرم تا 50 متر وایرخ خیلی خوب عمل میکنه و در برابر رقیبش کم نمیاره البته بنده بیشترین گروپی که گرفتم فکر میکنم 30 متر بود (واجب شد حتما یه گروپ توی 40 یا 50 هم بگیرم ،با توجه به اینکه اسلحه بنده هنوز فنرش به اون آرامش نرسیده به نظرم کمی دقتش پایین میاد،یا شایدم من هنوز به فنری عادت ندارم خخخخ).با توجه به تستی که علی اقا تو سایت گذاشته بودند از مقایسه 54 و وایرخ 80 و تفاوت 0.3 میلیمتری به نظرم حرفی از تفاوت دقت نمیشه زد.و صد البته رنجی که برای شکار اونم با فنری مناسب هست و احتمال شکاربالا میره به نظرم نهایت 50 باشه.
*وایرخ ساچمه های دم دستی موجود در بازار خوب میزنه بر خلاف بقیه اسلحه ،یعنی شما با 5 تومان که میشه یه بسته پرو مگنوم میتونید دلی از شکار در بیارین.اما در خصوص اینکه ساچمه های وزن بالا را خوب نمیزنه کاملا عادی و مشخص هست مثل اینکه بگیم دیانا 52 ساچمه 24 گرینی را خوب نمیزنه و سکتش میزنه موقع شلیک خخخ ،اونم بر می گرده به قدرت اسلحه و تمام.
*وایرخ به نظر شخصی بنده خوش دست تر از دیانا هست خصوصا برای سر دست زدن و شکار.
*وایرخ 80 با دوربین خیلی عالی میزنه و به نظرم باید قضیه کمر شکن بودنش ندید گرفت به نوعی میشه گفت تنها اسلحه ای کمر شکنی با دوربین عالی میزنه وایرخ 80 هست.
*از لحاظ زیبایی حرفی ندارم چون مستقیم به سلیقه افراد بر می گرده.
*همه این نظراتی که دادم باعث نمیشه در آینده یه 52 نگیرم خخخ.
*اگر دنبال هدف زنی هستید برید سراغ 54 ،52 و 80 برای شکار هستندKhansariha (8)
اگه به من بگن بدون هیچ معیاری ااز ین 2 یکی رو بخر من 80 میخرم چون سلیقمه!
اما اگه بزارن بسنجم و خرید کنم:
اگه برای هدف زنی بخوام(فقط وایرخ)
اگه بخوام شکار لانگ شات داشته باشم 52///البته که من اساسا با مقایسه ای 2 زیاد موافق نیستم...درسته که تو سایت ها هر 2 جزو مگنوم ها هستن ولی به نظر من وایرخ 80 مگنوم حساب نمیشه!
در مورد برتری مگسک وایرخ 80 که هیچ بحثی نیست اما اینو با توجه به تجربه 1 سالم از وایرخ 80 بگم که اگه قلق تفنگتون دستتون بیاد به همراه دوربین و ساچمه مرغوب کمتر هدفی میتونه از دست شما فرار کنه (زیر 60 متر) چون در این حالت

********************فقط هدشات!*************
قدرت چه 5 ژول باشه چه 1000 ژول وقتی به سر اسابت کنه کار شکار تمومه!(همین جمعه در کمال عجایب گنجشک کوهی از فاصله حدود 50 متر هد شات شد!)
Khansariha (8)
به نظر من وایرخ 80 نسبت به دیانا 52 خوش دست تره راحت تر مسلح میشه با کیفیت تره دقت هردو تقریبا برابر هست.دیانا 52 دوربین روش بهتر جواب میده چون لول ثابت هست و قوی تر هست.قیمت هر دو هم تقریبا برابر هست.
انتخاب یکی از این دو مثل انتخاب بین بنز و بی ام و میمونه هر دوتاش عالی هست و انتخاب بیشتر سلیقه ایه . هر کودوم که به دلتون نشست رو خریداری کنید هیچ وقت ضرر نخواهید کرد.Khansariha (8)
دوستان گرامی تعصبی و با تمسخر بحث نکنیم.
اینجا هیچ کس از اسلحه سود نمی بره یا ضرر نمی کنه .
بعضی از بزرگواران طوری از کمر شکن وایرخ بحث می کنند انگار رنجره خخخخ.به اعتراف خیلی از دوستان و استید تنها اسلحه کمر شکنی که دوربین روش خوب جواب میده وایرخ 80 و کمر شکن بودنش تاثیری در دقتش نداره همین وایرخ هست.بنده یه وایرخ 35 دارم دقیقا مال 30 ساله پیشه کمر شکن هم هست،خیلی دوست دارم دوستان از نزدیک ببیند که این اسلحه حتی نیم میلیمتر از هیچ جهتی لقی نداره.بعد از گذشت 30 سال!! و قطعات فولادیش همگی محکم و بدون یک ذره خوردگی یا پوسیدگی هستند خوب این نشون میده که وایرخ اسلحه با دوامی هست البته دوام اسلحه مستقیم بر میگرده به صاحب اسلحه.از لحاظ دقت هم واقعا بعد از این همه مدت خوب عمل میکنه.
من هم 470 داشتم هم وایرخ 80 از لحاظ کیفیت ساخت به نظرم وایرخ برتر می اومد.از لحاظ دقت هم تا 30 متر که بنده گروپ گرفتم کاملا با هم برابر بودند هر چند دیانا برای فیلد تارگت بود.
به نظرم مقایسه وایرخ 80 با دیانا دقیقا مقایسه بنز و بی ام و هست.
این هم در نظر بگیریم که ما هر دو اسلحه را از جهت شکار داریم بررسی می کنیم.
Khansariha (8)
جلال جان 35 وایروخ از لحاظ مکانیزم مسلح شدن قابل مقایسه یا 80 نیست .Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
درضمن تا 3یا4 روز دیگه هر دو برند رو برای سختی سنجی انواع قطعات فلزی به ازمایشگاه میبرم و حتما" نتیجشو

همینجا اعلام میکنم .
راستش من هم هر دو سلاح رو داشتم
تازه 52 من مدل 92 و بسیار تمیز بود که از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با انواع جدید نیست
همونطور که بار ها گفتم
از لحاظ قدرت و دقت برتری حدودا با 52 هست
اما به شخصه کیفیت . و سهولت کاربرد وایرخ 80 رو به همه فنریها حتی مدلهای دیگه وایرخ ترجیح میدم
البته باز هم میگم این نظر شخصی هست
اگه میگن دقت 52 با 54 یکیه قبلا وایروخ 80 و 54 هردو کالیبر 5.5 رو با هم مقایسه کردیم دقت وایروخ 80 خوب بود به تناسب یه لوله خم ولی جایی که 54 تیر رو تیر میزد وایروخ 5 سانت گروپ میداد
منم با شاهین موافقم
دقت 54 از وایرخ 80 بیشتره منم چند بار امتحان کردم البته اینجور نیست که 54 تیر رو تیر بزنه ولی 80 5 سانت گروپ بده
دقت 54 به نظر من از 52 هم بیشتره چون ریل 54 دقت رو بالاتر میبرهKhansariha (48)
دوستان سلام نمیشه گفت که وایرخ بامگسک دقیقتره باید توسط یه ادم حرفه ای مقایسه بشه چون من خودم با این که حرفه ای نیستم بامگسک 52خوب میزنم البته دستکاریش کردم میتونم با کسی که وایرخ داره بدم تا مقایسش بکنه
با سلام
به نظر من وایرخ 80 با ساچمه خوب بی نظیره توی دقت
به عنوان مثال با ساچمه RWS R10 توی فاصله 30 متری بدون دوربین با ساپورت 5 تا شلیک و هر 5 تا به یه تاس بازی منچ خورد
یا علی Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
لینک مرجع