انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: DIANA 52 vs WEIHRAUCH 80
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
(2013-07-29 11:37 AM)mozahem نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام به دوستان در مورد دیانا 52 این رو بگم که به نظر من فقط از نظر کیفیت با وایرخ برابری نداری از همه چیز هم که بگذریم از روی قیمت این دو سلاح هم میشه فهمید. و این فاکتوریه که جلوی من رو از عوض کردن اسلحه ام میگیره. والا تو دلم اتیشه نمیدونم چه کار کنمKhansariha (8)

دوست عزیز این دو سلاح جز بهترین های فنری در دنیا هستن.هم برای شکار وهم برای هدف زنی و مسابقات فیلد تارگت.خیالت راحت.از نظر کیفیت و دوام در وهله اول همه چیز بستگی به طرز استفاده و نگهداری شما از سلاح داره.همه چیزهایی رو که دوستان بهش اشاره کردن درسته.یه سری برتری وایرخ نسبت به 52 داره و یک سری هم 52 نسبت به وایرخ که نهایتا در یک رده کلاس بندی میشن.4-5 ژول اختلاف قدرت هم تاثیر چندانی در شکار نداره.ایندو سلاح حدودا هم وزن هستند و هم قیمت!
حالا نوبت سلیقه شماست.52 استایل فوقالعاده شکیل و با صلابتی داره.ولی وایرخ80 با طرحی کلاسیک ولی با اصالت و مقاوم.
با توجه به علاقه شما نسبت به کالیبر میتونی راحتتر انتخاب کنی.
برای وایرخ 80 کالیبر 4.5 توصیه میشه و برای 52 کالیبر 5.5.
انتخاب با خودت.
موفق باشیKhansariha (8)
با سلام به دوستان هنوز من جوابم رو نگرفم معایب دیانا 52؟ یعنی معایب از نظر قطعات؟ کجاش زود خراب میشه وضعف داره؟ ایا میشه اون رو به راحتی درست کرد؟Khansariha (8)
دوست عزیز هر تفنگی ممکنه یه مشکلی به هم بزنه!
دیانا ها کیفیت بالایی دارند و در صورت استفاده صحیح چیزیش نمیشه ولی رایج ترین مشکلات خرابی میل پیستون، خرابی ماشه، شل شدن لایه های رویی لوله، شکستن مازل،خرابی اهرم مسلح سازی...هست. ولی خوب کمتر پیش میاد.
کسایی که درست از اسلحه استفاده کردن مشکلی براشون پیش نیومده و کل استهلاک این تفنگ در حد سه قطعه ی واشر سیلندر،واشر پیستون و فنر هست.
Khansariha (8)
این لینک میتونه مفید باشه:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیانا 52 خوش ساخت و خوش دست تره/نظر شخصی/
سلام
دوستان یه سوال در مورد مقایسه این دو سلاح

صدای کدومشون موقع شلیک کمتره ؟
چون اصلا حوصله سر و صدای زیاد ندارم
سلام
دوستان با یکی مشورت می کردم.
یه سری قیمت قطعات یدکی داد و می گفت قیمت قطعات یدکی وایرخ سه چهار برابر دیناها هست.

من که به خرجم نرفت.
واقعا اینقدر قطعات یدکی شون اختلاف قیمت دارند ؟
(2014-06-06 09:55 AM)misoft نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
دوستان با یکی مشورت می کردم.
یه سری قیمت قطعات یدکی داد و می گفت قیمت قطعات یدکی وایرخ سه چهار برابر دیناها هست.

من که به خرجم نرفت.
واقعا اینقدر قطعات یدکی شون اختلاف قیمت دارند ؟

دوست عزیز اصولا استهلاک قطعات سلاح فنری مثل دیانا و وایرخ شامل قطعات مصرفی مثل واشر سرپیستون و فنره که در این موارد اختلاف قیمت زیادی با هم ندارن.
در مورد دیگر قطعات یدکی مثل دستگاه ماشه و...قیمت قطعات وایرخ بیشتر هست چون توی بازار کم پیدا میشه نسبت به دیانا.اما در صورت استفاده صحیح محال هست که قطعات اساسی دچار مشکل بشه.
به نظر من وایرخ یه سر و گردن از 52سرتره چون مسلح کردن 52تو ماشین بسیار سخت هست ولی مسلح کردن وایرخ 80 بسیار راحت و همچنین کیفیت بالا و دقت بالا رو با هم داره .این تجربه ی من از داشتن هردو سلاح بود.
من فكر ميكنم ٥٢ نصبت به وايرخ بالانس بهتري داره ، وايرخ يكم وزنش مايل به جلو هست كه براي شكار بلند مدت اذيت ميكنه
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
لینک مرجع