انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: کمپرسور و کپسول
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
اینجاست که ارزش تفنگ با تعداد شلیک بالا مشخص میشه Khansariha (214)
(2011-09-09 10:08 PM)david نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خوب با دست اگر قرار است کار کند دوست خوب خود تلمبه اماده همه جا هست.دیگر به این دستگاه نیاز نیست. ما به این سیستم نیاز داریم برای اینکه خودمان تفنگ را باد نکنیمKhansariha (8)
داوید جان صحبت شما درسته
ولی اگه این سیستم رو بخوایم دستی کنیم هم از تلمبه زدن راحت تره و دیگه اینکه دنبال برق نیستی.
منظور من انرژی صرف شده در هنگام تلمبه زدن و چرخوندن یه چرخ ساده هست
اين طرحي كه دوستان گفتن خيلي جالبه .
من يه پيشنهاد دارم اگه ديده باشيد برخي از اين دستگاههاي پمپ مال نقاش ها با سيلندر موتور درست شده براي شارژ كه با يك موتور الكتريكي پيستون رو داخل سيلندر موتور حركت داده و از خروجي سوپاپ (دود) هواي فشرده خارج ميشه مخزن پاشش رنگ رو شارژ ميكنه و از ورودي سوپاپ (بنزين و هوا) هوا وارد ميشود اگه اينجوري درست بشه فضاي كمتري رو اشغال ميكنه و از تلمبه هم نياز به استفاده نيست (كمپرسور هاي پيستوني).
[تصویر: e46c1a2775534c2822b5cf9e6f279f25.jpg]

از اين روش به شكلي ديگه عموي من براي باد كردن چرخ موتور سيكلت تو بيابون وقتي تلمبه نيست استفاده كرده
اينم شرحش اميدوارم خوشتون بياد:
عموي من قبلا براي اينكه تو بيابون وقتي موتور پنچر ميشه ميگفت اينطوري چرخ موتور رو باد كن يه شيلنگ به سر يه شمعي كه داخلشو سوراخ كردي يا يه رابطي كه يه سرش رزوه مثل شمع موتور باشه و سر ديگش شلنگ وصل بشه همراهت داشته باش و زماني كه خواستي چرخ موتور رو باد كني كافته شمع رو باز كني و اين رابط و شلنگ رو وصل كرده و سر ديگه رو به والف (ورودي هواي لاستيك موتور) متصل كرده و هندل بزنيد چون موتور شمع نداره روشن نميشه ولي چرخ موتور باد ميشه
(2011-09-10 01:40 PM)ahp2009 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اين طرحي كه دوستان گفتن خيلي جالبه .
من يه پيشنهاد دارم اگه ديده باشيد برخي از اين دستگاههاي پمپ مال نقاش ها با سيلندر موتور درست شده براي شارژ كه با يك موتور الكتريكي پيستون رو داخل سيلندر موتور حركت داده و از خروجي سوپاپ (دود) هواي فشرده خارج ميشه مخزن پاشش رنگ رو شارژ ميكنه و از ورودي سوپاپ (بنزين و هوا) هوا وارد ميشود اگه اينجوري درست بشه فضاي كمتري رو اشغال ميكنه و از تلمبه هم نياز به استفاده نيست .

از اين روش به شكلي ديگه عموي من براي باد كردن چرخ موتور سيكلت تو بيابون وقتي تلمبه نيست استفاده كرده
اينم شرحش اميدوارم خوشتون بياد:
عموي من قبلا براي اينكه تو بيابون وقتي موتور پنچر ميشه ميگفت اينطوري چرخ موتور رو باد كن يه شيلنگ به سر يه شمعي كه داخلشو سوراخ كردي يا يه رابطي كه يه سرش رزوه مثل شمع موتور باشه و سر ديگش شلنگ وصل بشه همراهت داشته باش و زماني كه خواستي چرخ موتور رو باد كني كافته شمع رو باز كني و اين رابط و شلنگ رو وصل كرده و سر ديگه رو به والف (ورودي هواي لاستيك موتور) متصل كرده و هندل بزنيد چون موتور شمع نداره روشن نميشه ولي چرخ موتور باد ميشه

دوست من سلام
در مورد کمپرسورهای باد باید بگم فشار کاری اونا بین 7 تا 10 بار بیشتر نیست و نمی توان برای فشار بالا از اونا استفاده کرد.
در مورد دوم هم توفشار پایین درسته چون ماکزیمم فشار لاستیک موتور سیکلت 2.5 تا 3 بار هست .البته چون مخلوط بنزین با هوا واردتویوپ میشه خطر ناک هست و باعث انفجار در حرارت بالا و یا پوسیدگی تویوپ و لاستیک میشه.
خوب اگه با ماشین میرین شکار یا حداقل به اون دسترسی دارین فقط کافیه موتور اونو با یه موتورKhansariha (48) dc تعویض کنین البته من مطمعنم موتور استارت حتی پراید هم غیر اینکه جواب میده واسه این کار زیادم هست اگه جدی شد بگید منم یه سرچی میکنم مطمعنم موتور مناسب گیر میاد
در مورد ورود بنزين و هوا شما درست ميگيد اگه شير بنزين رو ببنديد ديگه بنزين وارد نميشه درسته!!!!!!Khansariha (8)
آقاي باقري عزيز لطف ميكنيد يه گروپي از كندورتان تو تاپيك سلاح و گروپ گيري بگذاريد ببينيم چطوره. تو كليپهايي كه ديديم دقتش بالاست Khansariha (8)
حالا شما اينقد معطل كنيد تا من يكي بسازم!Khansariha (214)
چرا رو قدرت دينام اينقدر حساس شديد؟كاري نداره اون قرقره هايي كه تسمه بهشون وصل ميشه كافيه اندازه هاشون تغيير كنه!
دريل رو تا حالا باز كرديد؟خود موتورش شايد تا 50 هزار دور ميچرخه!اما سر دينام يه چرخدنده كوچيك داره كه به چرخدنده متصل به سه نظام درگير ميشه چرخدنده سه نظام خيلي بزرگتره چون در اينجا گشتاور زياد و دور كم در حد 1500-2000 دور مورد نيازه اينطوري شده يعني چرخدنده محرك كوچيك طراحي شده و چرخدنده طيار بزرگتره
در مورد اين تلمبه ها هم همين داستانه:اون قرقره بزرگ رو كافيه قطرشو بزرگتر بگيريم و قرقره كوچيك كه به دينام وصل شده رو كوچيكتر بگيريم ومحور اتصال تلمبه به قرقره بزرگ رو از گوشه به سمت مركز تغيير بديم
محاسبات تغيير ميزان حركت تلمبه هم قابل انجامه
بسازيد تا نساختم!!Khansariha (214)
البته در نمونه خارجی از تلمبه استفاده نکرده چون قطر سیلندر مشخص است از تلمبه بیشتر است همان مدل اف ایکس در پیرامید منظورم است که مرتضی جان لینک ان را گذاشته اند و در سمت راست تصویر سیستم والو سیستم میباشد که در ان روغن گیاهی مخصوص وجود دارد تا ذرات هوا را بگیرد و رطوبت مجود در ان را.و زمانی که فشار مثلا به 300 بار رسید والو باز شده و سیستم از کار میفتد مهم ترین قسمت کار همین میباشد موفق باشید
(2011-09-10 02:10 PM)ahp2009 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در مورد ورود بنزين و هوا شما درست ميگيد اگه شير بنزين رو ببنديد ديگه بنزين وارد نميشه درسته!!!!!!Khansariha (8)

سلام دوست من
نه متاسفانه درست نیست چون همیشه بنزین تو مخرن کاربراتور هست و با بستن شیر بنزین هنوز حدود 100 سی سی بنزین تو کاربراتور میمونه.
(2011-09-10 02:30 PM)نظري نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آقاي باقري عزيز لطف ميكنيد يه گروپي از كندورتان تو تاپيك سلاح و گروپ گيري بگذاريد ببينيم چطوره. تو كليپهايي كه ديديم دقتش بالاست Khansariha (8)

راستش چون دوربین همراهم نبود نتونستم عکس بگیرم ولی بزودی کرنوگرافی و گروپشو براتون قرار میدم.
البته درحال حاضر چون دارم براش قنداق میسازم دل وروده اسلحه ولو هست Khansariha (48)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
لینک مرجع