انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اولین پی سی پی کرال (پانچر)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سیاوش جان بعد روغن زیتون زدن انگار قنداقت سوخته که داداش خخخخ.
(2017-05-10 10:16 PM)climber7043 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به دوستان عزیزKhansariha (8)
بنده از آقا سیاوش میخواستم که یه چندتا عکس از تفنگشون واسم بفرستن چون نظرشون درباره روغنکاری قنداق با روغن زیتون واسم جالب بود و میخواستم تصاویر قنداق تفنگ را حتما ببینم و گفتم که تصاویر را به اشتراک بزارم که خالی از لطف نیست، بابت تصاویر هم از آقا سیاوش عزیز تشکر میکنم.
سری اول تصاویر مربوط به قنداق تفنگ قبل از روغنکاری میباشد.
[تصویر: IMG_20170510_224730.jpg]
[تصویر: IMG_20170510_224719.jpg]
[تصویر: IMG_20170510_224701.jpg]
و این سری از تصاویر مربوط به بعد از روغن زدن قنداق میباشد که همانطور که در تصاویر مشخص است رنگ قنداق به رنگ تیره در آمده که یه جورایی شبیه چوب قرمز شده.
[تصویر: IMG_20170510_224616.jpg]
[تصویر: IMG_20170510_224603.jpg]
[تصویر: IMG_20170510_224545.jpg]
[تصویر: IMG_20170510_224529.jpg]

دست شما درد نکنه،خیلی محبت کردی بهروز جان،البته مطمئنا عکس نمیتونه به خوبی نشون بده،نه بدون روغن رو نه با روغن رو،کلا زیبا تر شده که البته سلیقه ایه،بازم ازت سپاسگزارم
(2017-05-11 12:29 AM)amin.faraji نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیاوش جان بعد روغن زیتون زدن انگار قنداقت سوخته که داداش خخخخ.

Khansariha (219)Khansariha (219)از دست تو امین
سلام
بین جامبو و پرو با توجه به وسایل جانبی کاملتری همراه کدومشون هست مثل دوربین دوپایه و .... و کدومشون مقرون بصرفه تره؟
تشکر
درود بر شما،والا پرو تا جاییکه میدونم دوربین و دوپایه همراهش نیست،جامبو رو نمیدونم،اما من به شخصه سیستم گلنگدن پرو رو دوست دارم
البته گلنگدن جامبو خیلی بهتره چون فشار فنر رو نصف میکنه. ارتفاعش هم با میله بیشتر شده که باعث میشه لازم نباشه بگردی دنبالش.
در نهایت جامبو به صرفه تره با لوازم جانبیش.
ولی فعلا خریدش کار عاقلانه ای نیست چون این سری ها برای تست به ایران فرستاده شدن و به صورت جهانی عرضه نشدن. وجود مشکلات در این مدل ها طبیعی هستش.
سلیقه ایه دیگه،عرض کردم که،من بیشتر میپسندم،چون برنو هم دارم گنلش مثل اینه کلا با این سیستم گلنگدن حال میکنم،هرکاری میکنم نمیتونم به یه اهرم بگم گلنگدن!!،مطمئنا کسانی هم هستند که عاشق اون سیستم گلندگن هستنKhansariha (8)Khansariha (8)
سلام و درود به دوستان عزیز
به نظرم درمورد پی سی پی ها کلا اهرمی ها بهترن.من اینو تا قبل از اینکه خودم تجربه کنم از دوستان شنیده بودم،شاید در ظاهر گلنگدن زیبایی خاصی به تفنگ بده ولی در عملکرد نرمی و راحتی کار اهرمی بهتره.همونطورکه میبینیم تقریبا بیشتر پی سی پی ها اهرمی هستن
البته که اهرمی آسونتر عمل میکنه،فشار فنر روی دستتون نمیاد،شکی نیست،ولی باز هم میگم،سلیقه ایست،من بخاطر علاقه زیادی که به برنوی خودم دارم از این مدل گلنگدن خوشم میاد،وگرنه فرمایش شما دوستان صحیحه،اهرمی ساده تر مسلح میشه
سلام جناب mehrvar
ببخشید سوالی داشتم، کرال مکسی سری قبل یعنی قبل از مدل ۲۰۱۷ پیچ تنظیم قدرت اصلا کار نمیداد و بیشتر جنبه تزیینی داشت و میخواستم ببینم تو تفنگ شما که مدل ۲۰۱۷ هست پیچ تنظیم قدرت عمل میکنه یعنی با کم کردن قدرت تعداد شات بالا میره، اگه امکانش هست زحمتش را بکش ببینیم تعداد شاتش بالا میره یا نه. پیشاپیش ممنون از لطفت.Khansariha (8)
در مکسی هم قدرت کم و زیاد میشد اما تعداد شات فرقی نمیکرد،ظاهرا به این دلیل بود که هوا رو در لحظه ورود به لوله تنظیم میکرد یا یه همچین چیزی،اما در پرو با تنظیم پیچ ولوم روی کمترین قدرت 120 شات بهتون میده،من با بالاترین قدرت برای 48 شات 55 بار هوا مصرف میکنم،با کمترین قدرت برای همون تعداد شات حدود 30 بار هوا مصرف میشه،پیروز باشیدKhansariha (8)
لینک مرجع