انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اولین پی سی پی کرال (پانچر)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
(2015-05-18 08:40 PM)arashkian نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Khansariha (8)Khansariha (256)همین رو عرض کردم*آقا امیرعلی...چه خبره آخه=900000تومان سود=یعنی بیش از 50% گرانتر از قیمت واقعیش.اونجور جاها بیشتر روی جهل و ناآگاهی خریدار حساب باز میکنند...حالا چقدر موفق هستن*نمیدونم.بهرحال قیمت وارد کننده اش(واقعی)=1600000تومان و قیمت بازار همین قیمت یا 100-200تومان بالاتر است.(تا 1750-1800 هم میفروشن)...واقعا به نسبت ظرافت ظاهرش و خوشدست بودنش*اگه کیفیت و پترن خوبی داشته باشه=واقعا تفنگ خوب و ارزشمندی برای خرید است(تا الان که در تیراندازی و تستهای غیر قابل استناد و موردی*خوب جواب داده=گمان نکنم سلاح بدی باشه*مخصوصا که ساخت کرال هم هست)*البته با قیمتی(1600) که داره و نباید توقع ما در سطح pcpهای 4-5-6میلیونی باشه*که متاسفانه بعضا هست!!!!!!!.Khansariha (8)Khansariha (256)

متاسفانه مقصر خريداره توي اين موارد ...
توي مشهد تقريبا تمام قيمت ها در تمام اجناس بالاتر از بقيه شهر هاست ولي همه خريد مي كنن ...
خارج از اين بحث ، من كلا هيچ سر رشته اي در مورد تفنگ بادي ندارم ، هم اي تي ٤٤ امروز دست گرفتم هم پانچر ، پانچر خيلي خوش دست تر و سبك تر از اي تي ٤٤ بود ، مخصوصا طولش كم بود و كلا جالب بود ولي قيمتي كه روي تفنگ خورده بود رشته ي افكارمو به هم ريخت
یک تجربه از خوندن مطالب دوستان بدست آوردم که مینویسم.
در تمام مطالبی که در مورد سلاح های مختلف نوشته شده اونایی که از تفنگ برای هف زنی و اهداف ورزشی استفاده میکنن اشکالاتی هم به تفنگ ها در مدلهای مختلف میگیرن ولی اونایی که از تفنگ برای شکار و تمرین عادی تیر اندازی استفاده میکنن اکثرا راضی هستند. سلاح های مختلف هرکدوم با توجه به قیمت و کیفیتشون نقات قوت و ضعفی دارن مهم اینه که از سلاح انتظار معجزه نداشته باشیم و در همون مواردی ازش استفاده کنیم که براش ساخته شده.
کرال پانچر هم حتما قوت و ضعفهایی داره که به مرور زمان کشف میشه و یقین دارم خیلی از مشکلات احتمالی این سلاح قابل حل یا قابل تحمل خواهد بود به شرطی که ازش انتظار کارکرد یه اسلحه پنج میلیونی یا بالاتر رو نداشته باشیم.
متشکرم
دوستان سلام Khansariha (8)
من فکر میکنم علت بی دقت بودن این سلاح فقط لوله هستKhansariha (172)
(2015-05-19 08:13 PM)ziaeianho نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان سلام Khansariha (8)
من فکر میکنم علت بی دقت بودن این سلاح فقط لوله هستKhansariha (172)
خیر دوست عزیز. ..لوله خیلی با کیفیته
تنها مشکل از خشابه

قابل حله

Sent from my ZP980+ using Tapatalk
ولی دوستان بدون خشاب و بصورت تک تیر هم مشکل دقت داشتن Khansariha (214)
لوله رو باید تمیز کنند. ..لوله پانچر بعد از خان کشی تمیز نمیشه

لوله رو تمیز کنند حل میشه مشکل

Sent from my ZP980+ using Tapatalk
دوست عزیز تست کردید یعنی مشکل دقتش واقعا این بود Khansariha (214)
درود

بنده لوله تفنگ دوستی که تازه خریده و همین مشکل رو داره تمیز کردم ولی فرصت تست نداشتم و البته واقعا کثیف بود، سعی کردم عکس رو اینجا اپلود کنم نشد ، تو هانتر ایرگان گذاشتم واقعا پنبه رو نگاه کنید عین ذغال سیاه شده، به نظر من اگر هم ایراد اصلی این نباشه ولی صد در صد تاثیر منفی رو داره خصوصا تو لوله های 12 خان.

ارادت
(2015-05-23 12:16 AM)ziaeianho نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزیز تست کردید یعنی مشکل دقتش واقعا این بود Khansariha (214)
بله دوست عزیز. .لوله کیفیت بالایی داره

لوله رو کامل تمیز کنید

به جای پنبه از پارچه نرم بدون پرز استفاده کنید
از اسپری ناهید خشک استفاده بشه با پارچه خیلی بهتره

Sent from my ZP980+ using Tapatalk
سلام

گروپی که در 45 متری توسط دوستم گرفته شده

ساچمه jsb 18 گرین. ..ساپورت هم یونولیت

[تصویر: 23_151432433507291.jpg]

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


تیر ها به صورت سینگل شات لود شدند و دست چین و وزن شده نبودند


یا علی

Sent from my ZP980+ using Tapatalk
لینک مرجع