انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اولین پی سی پی کرال (پانچر)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام خدمت دوستان گرامي
اطلاعات مربوط به سلاح در كاتالوگ شركت كرال
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
احسان عزیز ،
ممنون و سپاسگزار از اشتراک گذاری تصاویر جدید از این سلاح !
در صورت امکان بعد از تهیه دوربین و ساچمه مناسب یک ریویو همراه با ارایه تصاویر نزدیک تر از بدنه ، کیفیت قنداق و قطعات اصلی سلاح و تست دقت در فشار کاری تانک هوای مخزن تهیه کنید.
برام جالب بود که دوستان قبلا به آن اشاره نکرده بودند! این سلاح مکانیزم ایمنی دستی داشته همانند سلاح هاتسان BT65 مکانیزم که ضامن دستی دارد.
[تصویر: 14284649231.jpg]

نقل قول :با سلام خدمت دوستان گرامي
اطلاعات مربوط به سلاح در كاتالوگ شركت كرال
این موضوع تا دو سه هفته پیش هم در کاتالوگ قبلی و وبسایت شرکت کرال وجود نداشت و جالبه بعد از عرضه آن به بازار ، اطلاعات وبسایت و کاتالوگ به روزرسانی شده است.(در جریان عرضه به بازار ترکیه و ورود آن به بازار داخل توسط شرکت الماس باختر بودم) البته تا جایی ک شنیده ها حاکی است یکی از شرکت های فعال در زمینه سلاح های بادی در داخل کشور از سرمایه گزاران این محصول می باشد. امیدوارم که بتواند با قیمت مناسبی که دارد حداقل در حد ادعای اولیه ظاهر شود.

- عملکرد کلی سلاح بدون مشکل اولیه
- دقت مناسب همراه با قدرت متناسب (کارایی پیچ تنظیم قدرت و حفظ دقت اولیه و مناسب در هر سه قدرت ارایه شده )
- خوشدستی و بالانس خوب سلاح بعد از نصب دوربین و سایلنسر
- و از همه مهمتر پشتیبانی سازنده در تامین قطعات یدکی و ارایه راهکارهای بهینه سازی سلاح

از جمله مواردی است که مورد توجه خودم و خیلی از دوستان دیگر می باشد. فقط چیزی که کمتر در مورد آن گفته شده تعداد شات در سه قدرت ارایه شده در این سلاح است ؟ آیا در هر سه قدرت (با توجه به تنظیم سلاح در این سه قدرت متفاوت) تعداد شات ها یکسان است؟ همانند ایرآرمز S510 ?
با سلام
من ديروز اراك .فروشگاه ديانا آقاي گودرزي قيمت گرفتم يك ميليون و پانصد و پنجاه
سلام.
امروز یه سر رفتم بازار بنداز بنداز دهنادی.
قیمت سلاح 1850 بود.
در نگاه اول کیفیت قنداق و نوشته های روی اسلحه به نظرم پایین تر از مدل چوبی هاتسان اومد.ماشه با هاتسان به نظرم اومد تفاوتی نداشت،خشاب پلاستیکی و شبیه به مدل های ایر آرمز بود(خودم خشاب فلزی هاستان بیشتر میپسندم) زاج کاری اسلحه و بالانسش با هاتسان فرقی نمی کرد.یه چیز که خیلی تو ذوق میزد گیج فشار بود که خیلی بیریخت و مبتدیانه بود واقعا با دیدنش کلی خورد تو ذوقم.ضامنشم هم روان بود اما به من حس خوبی منتقل نکرد احساس کردم کمی لقی درش هست .ضامن هاتسان ای تی 44 بیشتر به دلم بود.محل شارژ کپسول از لحاظ کیفیت با هاتسان تفاوتی نداشت اما مشخص بود بعد از چند بار اتصال والو به کپسول رنگش خواهد رفت .ولوم قدرتش هم چون اطلاعی نداشتم که چه جوری کار میکنه نظری ندارم.
در کل به نظرم قیمتش یکم زیاده و این اسلحه در حد و اندازه هاتسانه .
ببخشید تو مغازه بودم و این نکات سعی کردم سریع به ذهنم بسپارم.
یا علیKhansariha (8)
دوستان بنده هم امروز در اراک از فروشگاه دیانا قیمت 1550 قیمت گرفتم راجب مشخصاتش که گفت وس وسم کرد که بیتیمو بدم این اسلحرو بگیرم من اولین باری هست که پی سی پی دارم لطفا راهنماییم کنید چنتا از دوستان فرمودن لوله بیتی ارتعاش زیادی داره و عمده مشگلاتش گلنگدنش هست که در مدل من اس بی هست همون مشگل مسلح کردن دوستان لطف کنید بفرمایید اختلاف این پانچر کرال با بی تی 65 ..به نظرتون کدوم اسلحه سر تر هست با بیتی به مشگل استحلاک گلنگدن و انواع خرابی بر نمیخوردم نظرتون راجب این دو اصلحه بیتی و پانچر چیه ؟Khansariha (8)
(2015-04-08 09:56 PM)jango نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان بنده هم امروز در اراک از فروشگاه دیانا قیمت 1550 قیمت گرفتم راجب مشخصاتش که گفت وس وسم کرد که بیتیمو بدم این اسلحرو بگیرم من اولین باری هست که پی سی پی دارم لطفا راهنماییم کنید چنتا از دوستان فرمودن لوله بیتی ارتعاش زیادی داره و عمده مشگلاتش گلنگدنش هست که در مدل من اس بی هست همون مشگل مسلح کردن دوستان لطف کنید بفرمایید اختلاف این پانچر کرال با بی تی 65 ..به نظرتون کدوم اسلحه سر تر هست با بیتی به مشگل استحلاک گلنگدن و انواع خرابی بر نمیخوردم نظرتون راجب این دو اصلحه بیتی و پانچر چیه ؟Khansariha (8)

بنظر من تنها حسن این سلاح نسبت به هاتسان ولوم تنظیمشه
برادر شما فعلا با بی تی کار کن اگه ناراضی بودی فکر تعویض باش
ابن اسلحه تا کرنو و تست دقت و گروپ گیری در چند ولوم مختلف باهاش انجام و نتایجش مشخص نشه هیچ حسابی روش نیست تا حالا هر چی بوده نقد ظاهر بوده
دقیقا با کیوان موافقم ، ای کاش مسئولین الماس باختر یک نمونه رو در اختیار یکی از دوستان قرار می داد برای تست و کرنو گرافی و گروپ گیری ، اینطوری به نفع خودش هم بود! نقد ظاهر با عملکرد کلی سلاح فاصله داره وبه همین راحتی نمیشه در موردش هم بدگفت و هم تعریفش کرد.!
در ظاهر نیز تفاوت خیلی زیادی با هاتسان نداره و چند آیتم مانند ولوم تنظیم قدرت (در صورتی که کارکرد مفیدی داشته باشه ) ، ئقت بیشتر و خوشدستی در کاربرد عمومی مزیت دیگری نداره ! حال باید دید چند مرد حلاجه!
دوستانظاهرشو دیدم مشگل ارتعاش لوله نداره 1 دومم کپ اسلحه یتیکه هست مخزنم مستقیم بهش وصل میشه در مقایسه با ایتی و بیتی که کپ جدا و با دوتا پیچ به بدنه وصل میشه یکم راجب فنی تفنگ بحث کنید این خیلی مزیت خوبیه که مثل ایتی دوتیکه نیست که بخوایین نگران لغ شدن کپش بشین بیشتر این برام جالب بود که یتیکه ساخته شده الان بنده بی تی دارم عیباشو براتون بگم با دست لولش تکون میخوره 2 گلنگدنش بیشتر اوقات جا نمیخوره 3 هر بار داری مسلح میکنی براده النینیوم تو کپش میبینی یعنی داره خورده میشه فلزش 4 واشر برنجی مخزن شله اونی که به بدنه وصل میشه بای ی پیچ که هر کاریش کنی لغه پلشم باش مچ نیست دراه توش تکون میخوره مخزن این مشگلاتو پانچر نداره نظرتون چیهKhansariha (8) تا اینجا فنی پانچر چطوری بوده کسی عکس از قطعات داخلیش داره؟
دوستان خسته نباشید یعنی اسلحه انقدر مجهوله که این تاپیک پنج صفحه داره چنتاتون سلاحو دارید نمیخوایید عیبو ایرادو مزیتشو بزارید انقدر زمان میخواد ؟ اقا مسیحم که قرار بود اطلاعات بزارن کسیم دست به کار نمیشه چیز مهمیم نیست انچنان :) عجله کنید منتظر شماییم استاتید Khansariha (8) بنده موتقدم اگر پانچر مورد داشت نمیساختنش یا عرضه نمیکردن همه سلاح ی لوله دارنو مخزنو کپ من بیتی دارم روز اول تمام ایرادشو درادم دقت کنید اصلا به قیافش نمیخور تفنگ باشه انقدر ایبو ایراد داره ولی با این حال سلاح خوبیه بهتیرن گوروپارو باش داشتن مشگل خاصیم براش اتفاق نیوفتاده حالا پانچر اومده اتصالات صلاحشو کمتر کرد یک تکه ساختش تا در اثر کار کرد مشگل براش ایجاد نشه بهترین مزیتش اینه یتیکه شده ی پل زیبا هم ساختن گذاشتن رو صلاح تا لوله ارتعاش نداشته باشه دیگه چی ؟ همین تمام زامنو قنداقو اینارو من توجهی ندارم فقد همین ایتی داشتن دوستان دیدم معایبشو بیتیوم دارم میبنم خالی با صلاح شلیک میکنم چندمیل کپش عقب جلو میره اینارو روش بحث کنید دوستان اینا مهمتره Khansariha (8)
لینک مرجع