انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اولین پی سی پی کرال (پانچر)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دوستان خسته نباشید این پی سی پی ک ال از لحاظ ظاهر وشکل وقیافه وضعیت قابل قبولی داره ونیز قطعات داخلی اون هم بسیار کم وسادست. حالا تنها چیزی که باقی میمونه دقت اونه که دوستانی که دسترسی دارند لطف کنند وگروپ های ۵۰ متر و۷۰ متر ازش بگیرند واینجا بذارن. چیز دیگه ای که باقی می مونه دوام این تفنگ هست که اونم به مرور زمان باید مشخص شه.
نقل قول :بنده معتقدم اگر پانچر مورد داشت نمیساختنش یا عرضه نمیکردن همه سلاح ها لوله دارن و مخزنو کپ من که بی تی 65 دارم ، روز اول تمام ایرادشو دراوردم ، دقت کنید اصلا به قیافش نمیخورف تفنگ باشه انقدر عیب و ایراد داره ولی با این حال سلاح خوبیه بهترین گروپ هارو باهاش داشتم مشکل خاصیم براش اتفاق نیوفتاده ! حالا پانچر اومده اتصالات بدنه سلاح کمتر کرده ، یک تکه ساخته شده تا در اثر کار کرد مشکل براش ایجاد نشه بهترین مزیتش این هست که یک تیکه ساخته شده ، یک پل زیبا هم ساختن گذاشتن رو سلاح تا لوله ارتعاش نداشته باشه ، دیگه چی ؟ همین تمام! ضامن و قنداق و اینارو من توجهی ندارم فقط همین. AT44 داشتم دوستان ، دیدم معایبشو ، BT65 هم دارم ، میبنم خالی با سلاح شلیک میکنم چند میل کپش عقب جلو میره! اینارو روش بحث کنید دوستان اینا مهمتره !
دوست عزیز در چند پست ارسال شده از طرف شما ماشاا... متن تون آنقدر از نظر جمله بندی نامفهوم و کلمات با اشتباه تایپی همراه بود که .... متن نقل قول شده از طرف شما در این ارسال رو با ارسال خودتون مقایسه بفرمایید در حد امکان ویرایش ساده شد Khansariha (226)
دوست عزیز هنوز این سلاح به دست دوستانی که به تجهیزات اولیه فنی و نیز وقت کافی داشته باشند نرسیده اگه نه یک ریویوی اولیه از این سلاح در این تاپیک قرار می دادند. در ضمن ، بله ممکنه خیلی ها وقت زیادی نداشته باشند و شاید بعد 1 ماه یک بار سلاح خودشون رو بدست بگیرن و ... به هر صورت لطفا صبر کنید و از ارسال پست هایی همراه با حدس و گمان و بدون بررسی دقیق پرهیز نمایید. این مورد آخر رو از تمامی دوستان تقاضا دارم. Khansariha (8)
نقل قول :حالا پانچر اومده اتصالات بدنه سلاح کمتر کرده ، یک تکه ساخته شده تا در اثر کار کرد مشکل براش ایجاد نشه بهترین مزیتش این هست که یک تیکه ساخته شده ، یک پل زیبا هم ساختن گذاشتن رو سلاح تا لوله ارتعاش نداشته باشه ،

نقل قول :بهترین مزیتش این هست که یک تیکه ساخته شده ،
[quote]
دوست عزیز اصرار عجیبی به این مورد دارین که پانچر یک تیکه ساخته شده ! اگه امکان داره این موضوع رو بیشتر توضیح بدید! " اتصالات کمتری در این سلاح به کار برده شده ! " خوب یعنی ؟ این موضوع را با بررسی بدنه و اتصالات داخلی انجام داده اید! ؟
عجیبه دوست من ! تو پی سی پی های همرده با پانچر به چه صورت هست اتصالات ؟!
AT44 داشتم دوستان ، دیدم معایبشو ، BT65 هم دارم ، میبنم خالی با سلاح شلیک میکنم چند میل کپش عقب جلو میره!
[quote]
عجیبه ! چند میلیمتر عقب و جلو میره ! این موضوع دقیقا در چه قسمتی از سلاح at44 و bt65 رخ میده؟ می تونید با تصویر شماتیک یا حداقل روی نقشه فنی آن توضیحی بدهید! دیدن این موضوع مستلزم فیلمبرداری سرعت بالا و یا دقت خیلی زیاد در زمان شلیک هست!
Khansariha (8)
دوستان لول پانجر چند سانتیمتر ه و چند خانه؟
(2015-04-12 12:40 PM)abdanan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان لول پانجر چند سانتیمتر ه و چند خانه؟

طول لول 47 سانت و تعداد خان 12
سلام عزیز بنده عضر میخوام سر کار کیبردم حروف فارسی نداره بهش عادت ندارم ان شاالله مشگل تایپ درست میشه
Khansariha (8) داداش لازم نبود نوشتهای منو پخشو پلا کنی :) ساده هست قرار یکی از دوستان پانچرو براتون باز میکنه قطعاتشو ببینید و مزیت بزرگشو نسبت به هاتسان.
منظور کپ بی تی و ای تی که جابه جا میشه شما لطف کن ی ای تی 44 بیار یک خط مستقیبم از بالا به پایین از کپ به بدنه رسم کن چنتا شات خالی بزن ببین خط ها روی هم سوار نمیشن(یعنی اول یک خط مستقیم بوده و بعد جابه جایی صورت میگیره و خط ها شکسته میشن اونم به خاطر دوپیچ و اتصال سبک هاتسان) یعنی کپ تکون خورده ازمایشه امتاحان کنKhansariha (8) در کل اقای اسی گل که ارادت دارن به همه دوستان و ارادت مندانه جواب دوستان رو میدن تو پ خ جواب بندرو دادن نسبت به پانچر و بنده از نام کاربی قبلی تا این نام ارادت خاص به دوستان از جمله اقای ازادیان جناب اسی خان .aliana اقای سعید از اصفهان که بندرو راهنمایی فرمودن پیسیپی ساختم وهمه که خالصانه و بی تکبر راهنمایی میفرماسن ارادت دارمKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
آقا مسیح کجایین یه ریور از این سلاح همراه با گروپ تو 50 متر به بالا بزارین:(:(:(
(2015-04-08 08:43 AM)arshia نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
من ديروز اراك .فروشگاه ديانا آقاي گودرزي قيمت گرفتم يك ميليون و پانصد و پنجاه
سلام فروشگاه دیانا کجای اراک هست؟
اولین گروپ از کرال پانچر توسط دوست عزیز اقا س-ن
گروپ 25 متری 10 شات
قنداق زیبای گردو و مخزن 280ccو تعداد شات مفید حدود 45 تا که بعد از اون هم میشه راحت 35 تا دیگه شات داشت
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هنوز تعداد شات این اسلحه مجهوله. 5 تا ولوم قدرت مسلما تعداد شات های متفاوت میده. ولی با توجه به مخزن 280 سی سی و در قیاس با مخزن 180 سی سی at44 با توان 42 ژول، احتمالا این تعداد شات باید مال حداکثر توان باشه
دورد برشما دوست عزیز
لطفا وضعیت قرارگیری اسلحه و تیراندازی رو هم ذکر بفرماید، با چه نوع ساچمه ای بوده؟ و همچنین بگید گروپ دقیقا چند میلیمتر هست؟
اگه امکان داره اسلحه هم کرنوگرافی کنید و سرعت ساچمه رو ذکر نمایید.
سپاس

از دوستانی که به این اسلحه دسترسی دارند لطفا سیستم تنظیم هوا و سیستم ماشه اون عکس توضیحات کاملتری ذکر کنند.
ولطفا توضیح بدید از چه سیستمی استفاده میکنه (رگولاتور، فشار شکن. و ...)
نقل قول :اولین گروپ از کرال پانچر توسط دوست عزیز اقا س-ن
گروپ 25 متری 10 شات
قنداق زیبای گردو و مخزن 280cc و تعداد شات مفید حدود 45 تا که بعد از اون هم میشه راحت 35 تا دیگه شات داشت
- گروپ متعلق به دوست عزیز سمیر نادرپور از بچه های مازندران است.
- دوست من یعنی در مجموع 80 شات در اختیار تیرانداز قرار می دهد!!!؟
متاسفانه منتظر دوستانی بودم که بتوانند با در اختیار داشتن ملزومات لازم یک بررسی کلی و مفید از این سلاح قرار دهند. در تماسی که با اقای نادرپور داشتم تست ایشان صرفا یک گروپ گیری در حالت ماکزیمم قدرت و نیز فول شارژ بودن مخزن بوده و سلاح هم کرنو نشده است(دسترسی به تجهیز آن نداشتند) . هنوز هم این سئوال مطرح هست که :
- تعداد شات های این سلاح در تنظیمات قدرتی متفاوت همانند S510 یکی است !؟

نقل قول :
از دوستانی که به این اسلحه دسترسی دارند لطفا سیستم تنظیم هوا و سیستم ماشه اون عکس توضیحات کاملتری ذکر کنند.
ولطفا توضیح بدید از چه سیستمی استفاده میکنه (رگولاتور، فشار شکن. و ...)
- دوست عزیز منظورتون از سیستم هوا چیه !؟
- سیستم ماشه این سلاح چیزی فراتر از ماشه هاتسان نیست حال شاید با کمی انعطاف بیشتر !
- مسلما با توجه به تنظیم قدرت های متفاوت مجهز به رگولاتور نیست ! در ضمن در اطلاعات وبسایت سازنده چیزی مبنی بر رگوله بودن این سلاح ذکر نشده اگر این طور بود به طور حتم عبارت Regulated آنجا ثبت و یا روی سلاح نیز درج می شد. چون تا الان هیچ کرنوگرافی از این سلاح در اختیار دوستان نیست و تلورانس شاتی آن در قدرتهای مختلف مشخص نیست نمی توان در مورد عملکرد ولو مخزن و سیستم ماشه و فنر و چکش و .... صحبت کرد!
لینک مرجع