انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: آموزش،سوال در باره شکار اردک
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
سلام.با وجود اینکه دوستان همه استاد هستند.ولی منم میخوام تجربه اندکم رو در اختیار دوستان بذارم.اردکها در روز بیشتر در مناطق که اب دریا کم عمق تره در حده ده بیست سانت در مناطق نیزار وعلفی مشغول غذا خوردن هستند.ودر مواقعی که غذا کم بشود یا اب دریا بر اثر بارندگی بالا بیاید و بادی که از طرف شرق به غرب میزند هم باعث بالا امدن اب دریا میشودو دیگه نتونن غذا بخورن.اردکها معمولا در غروب حوالی اذان مغرب برای خوردن غذا به شالیزارهایی که در مسیر دریا هستند میان تا خودشون رو سیر کننتا صبح اونجاها هستند.اینجاست که شکارچیا با مخفی شدن در کنار شالیزارها و تقلید صدای اردک با وسایل مخصوص و گذاشتن اردک مصنویی در اب قدام به شکار اردک با بروژکتورمیکنن به این ترتیب که یک نفر بغل دست شکارچی میشینه وقتی توی تاریکی اردک رو دید نورافکن رو روشن میکنه نور رو میندازه روی اردک و بر اثر نور زیاد اردک گیج میشه و تا چند لحظه توی هوا در جا میزنه شکارچی هم وقت کافی داره که تیر بندازه.اردکهای زیادی اینطوری شکار میشن.شرمنده که طولانی شد.اینم اردک نر شکار شده من به این روش [تصویر: 90dbuui2n38zd6plmopy.jpg]
اینم یه کله سبز دیگه واونم تفنگ عزیزم صیاد 2 [تصویر: tozd78t71a6mzmf1lqus.jpg]
این شکارچیهای اردک کجا هستند.این تایپینگ مرد بس که خاک خورد.یکی یه عکس جدید بزارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههKhansariha (367)
بازم مجبورم خودم دست به کار شم.[تصویر: rdwfohf8lq4s7estqjt9.jpg]
(2012-02-12 01:17 PM)gorjimahalle نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این شکارچیهای اردک کجا هستند.این تایپینگ مرد بس که خاک خورد.یکی یه عکس جدید بزارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههKhansariha (367)

دوست خوبم تاپیک تصاویر شکار و تیراندازی جداست!Khansariha (8)

اینجا تاپیک سوال درباره ی شکاره اردکه!!!!!!

اگه توی اون تاپیک عکسهای شکارتون را بزارید خیلی بهتر و پر بیننده تره!

اینجا بیشتر سوالات دوستان مطرح میشه و رفع میشه!

سوالایی درباره ی شکار درباره ی سوت های مرغابی و ...................

خیلی مخلصیم ولی چون خیلی گلی یه عکس از اردک واست میزارم!Khansariha (8)

البته 3 نفر یودیم با 3 تا پروانهKhansariha (214)

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


یا حقKhansariha (8)
باشه دکتر جون .به روی چشم داداKhansariha (8)بسیار عکست زیباست.حف که ما یه ماه هم نتونستیم بریم شکار.الکی محیط زیست گفته انفولانزای پرندگان اومده پروانه هارو لغو کردن.ما هم مجبوریم شب تکوتوک دزدکی بریم
با سلام.دوستان استان فارسي مخصوصا اطراف شيراز كسي جايي اطراف شيراز براي شكار مرغابي سراغ داره.دوستان اگر كسي سراغ داره به ماهم اطلاع بده اخه ما در شهرستان سروستان نزديك شيراز هستيم و اونجاها خبري از مرغابي نيست.
(2012-06-08 12:51 PM)smails نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام.دوستان استان فارسي مخصوصا اطراف شيراز كسي جايي اطراف شيراز براي شكار مرغابي سراغ داره.دوستان اگر كسي سراغ داره به ماهم اطلاع بده اخه ما در شهرستان سروستان نزديك شيراز هستيم و اونجاها خبري از مرغابي نيست.

مرغابی...فارس...!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!

فکر نکنم اینجا گیر بیاد..آخه مرغابی تالاب می خواد.....آب شیرین می خواد....فارس فقط آب شور داره...البته رودخونه خشک 4-5 تا داره.....از وقتی یه سد کوچولو زدن روش 4-5 تا هم مرغابی انداختن داخلش که کلی حال میکنن...Khansariha (219)Khansariha (219)Khansariha (219)
سلام
اتفاقا اکثر جاهای استان فارس مرغابی داره اما شکارش قلق داره.مرغابی که مثل کبوتر نیست که زیاد ببینیش.
مرغابی اول صبح قبل از روشن شدن کامل هوا یا میره چرا یا از چرا برمیگرده و اگه محلش امن باشه کمتر جابجا میشه.
باید مسیرشون را دونست و توی راهشون با استفاده از داک کال اونها را نزدیک کرد و هوازنی کرد.اکثرا" اطراف تالاب ها استراحت میکنند و برای چرا به مراتع یا مزارع گندم و ذرت میرند و اکثرا" دسته جمعی هستند.
الان هم مرغابی نیست و از اوایل پاییز برمیگردن سمت ایران .
تا اول پاییز منتظر باش اگر برای فارس پروانه صادر بشه و 5 سال تموم شده باشه.اطراف خود شیراز و اطراف زرقان و مرودشت و اطراف کازرون من قبلا" زیاد مرغابی دیدم و ...
احسان جان دلت میاد.
مرغابی بعد از شمال مرکزش تو فارسه.
فصل شکار که شد بیا ببرمت یه جاهایی که بالای 4 یا 5 هزار تا غاز و مرغابی و آبچیلک یه جا ببینی.خخخخ
یادش به خیر تا قبل از این خشکسالی ها از در خونه ما تا اولین آبگیر و محل تجمع مرغابی ها فقط 10 دقیقه راه بود !!! اطراف مرودشت کوره های آجر پزی هست که اون زمان که باراندگی شدید بود گودال هایی که برای خاک کنده شده بود پر از آب میشد و توی اون گودال های آب که مساحتشون هم زیاد بود پر میشد از انواع پرندگان مهاجر.
واقعا یادش بخیر.
ان شا اله امسال بارندگی خوب باشه و پروانه شکار بدن .
Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
لینک مرجع