انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: صندوق نظرات و پیشنهادات
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
دوست من دیدن لیست افراد انلاین فقط برای ناظمین و مدیران میباشد
این حرکت خیلی دیکتاتوریه
قبلا که میتونستیم اسم کاربرای انلاین را ببینیم خیلی بهتر بود ، یه جورایی صمیمیت و با هم بودن بیشتر احساس میشد.
عرض ادب دارم خدمت دوستان گرامی

از مدیران گرامی تقاضا دارم در مورد شرایط ترفیع درجه کاربران اندکی بیشتر تامل بفرمایند "مبنای شرایط ترفیع میزان اعتبار است و این در حالی است که با اندکی دقت درمیابیم که بسیاری از این اعتبارات به هیچ وجه مبنای علمی ندارد و حتی اثری هم از تلاش و کوشش در زدن پستهای مفید نیست.دلایلی همچون مرام و معرفت و خیلی اقایی و شیرینی فلان و................. علت دریافت اعتبار شده.
هستند کسانی که همه جوره نکات فنی رو اموزش میدن.و در هنگامی که کاربران با موضوع تعمیرات مواجه میشوند خالصانه یاری رسانی میکنند.ودیگر افرادی که با مطالعات دقیق و بررسی های زیاد بار علمی کاربران را افزایش میدهند و دیگر کسانی که به لحاظ فرهنگی و ارتقاء سطح ان در سایت تلاش میکنند و دیگر کسانی که ............. (ازتلاش تمامی این افراد تشکر میکنم).
حال این افراد با کلی تلاش و صرف زمان بسیار چند اعتبار میگیرند و برخی دیگر با چند تا قربون صدقه رفتن و جانبداری در مدت کوتاهی به انچه استحقاق ان را ندارند میرسند.
شرایط ازمون و خطا در جهت رسیدن به کمال مطلوب حربه کارامدی است.ولی یاداور میشوم که مدیریت مدرن در موارد حساس تصمیم گیری را به دموکراسی نمیسپارد.همان گونه که در ارتش ترفیع از جانب همقطاران حصول نمیگردد و به دستور مقامات اعطا میگردد.
با سپاس از تلاش همه جانبه مدیران محترم در جهت ارتقاء سطح کیفی سایت.Khansariha (8)
دوست عزیز
تصمیمات جدیدی در مورد شرایط ترفیع در حال بررسی است که به زودی اعلام خواهد شد

اقا مهدی کاپیتان عدم نمایش افراد انلاین برای افزایش سطح امنیت سایت و جلوگیری از برخی سو استفاده ها اعمال شده و مقصود دیکتاتوری نبوده شما که از دوستان قدیمیتر سایت هستید میدونید اینجا مدیران و سایر افراد نهایت تلاش رو برای حفظ و اشاعه روحیه دوستی و صمصمیت داشتند
عذر ميخوام كه مشكل شخصي رو اينجا مطرح ميكنم.
مديران محترم سايت بنده با توجه به اينكه از كامپيوتر هاي مختلف به سايت مراجعه ميكنم وبا توجه به اينكه بعضي از كامپيوترها(ك) را فقط با حمزه وبعضي ديگر فقط بدون حمزه تايپ ميكنند وچون اين سايت به دو مدل فوق حساس بوده و اين دو(ك) براي اين سايت جدا از هم ميباشد وچون بنده با همين(ك)در سايت فعال ميباشم.ودر كامپيوترهايي كه (ك) را بدون حمزه مينويسند قادر به ورود نميباشم،خواهشمنداست ترتيبي اتخاذ فرماييد كه بتوانم با همين سابقه،نام كاربريم را با حروف فينگليش تعويض نمايم.


با تشكر
يونيك
دوستان به نظرمن هم عدم نمايش افراد انلاين جالب نيست

راستي وجود يه upload center توسايت به شدت احساس ميشه . Khansariha (8)
دوستان ناظم انجمن میبایستی زمانی که یک تاپیک که از موضوع اصلی خارج میشود را تذکر دهند که یک تایپیک دگر باز شود. از این رو دوستان تازه وارد میتواتند از دسته بندی اطلاعات استفاده کنند..
متاسفانه در تاپیک ( مشکلات تیونینگ ، موجودی ، کیفیت و قیمت) من هم نا خواسته به اشتباه قضیه ساخت فنر و واشر را دنبال کردم و در (به چه دلیل ساچمه خوب ایرانی نداریم؟؟؟) قضیه ساخت ساچمه دنبال میشود.

از این رو اگر تازه واردی بخواهد مثلا از فنر و واشرو یا ساخت یک نوع ساچمه اطلاعاتی کسب کنند به بیراه میرود و یا غیر ممکن خواهد شد و در بهترین حالت شما انها را به تاپیک مورد نظر هدایت خواهید کرد ( کار بس وقت گیر مشکل ساز برای شما خواهد بود)

با سپاس از زحمتی که برای دوستان میکشید.Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
دوستان ظرفيت تعداد پيامهاي خصوصي فكر كنم 100 تا بيشتر نباشه و محدوده. آيا فكري براش شده ؟Khansariha (8)
یک گل تقدیم به دوستان برای دوستی بیشترKhansariha (8) بی خیال .از قدیم میگن از محبت خارها گل میشود
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
لینک مرجع